Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 20.05.2025 22:46:42
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 15.03.2025 22:40:43
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.05.2025 00:19:05
Kişisel Bilgiler

PROF. BARAN ARSLAN
- E-posta: barslan@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1476
- Bağlı Birimi : Üretim Yönetimi ve Pazarlama
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/barslan

Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2006 - 2013
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/
Tez Adı: Mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi: Fiziksel mağaza ve sanal mağaza karşılaştırılması
Yüksek Lisans
2003 - 2005
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Halkla ilişkilerin internette kullanımı ve bir uygulama
Lisans
1998 - 2003
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İÖ)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2023 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2018 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2015 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2014 - 2015
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- AKÇAKALE MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2010 - 2014
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- AKÇAKALE MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkanı
- 2023 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Komisyon Başkanlığı
- 2020 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
- 2011 - 2015
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
- 2017 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2020 - 2023
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Program Başkanı
- 2011 - 2015
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- DİDEROT ETKİSİNİN RASYONEL OLMAYAN ONLİNE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİNDE MARKA EVANGELİZMİNİN ARACILIK ROLÜ
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- DİLEK ARŞİT(Öğrenci),Doktora,2024
- MOBBİNGE MARUZ KALMANIN TÜKETİCİ E-KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- ELİF UÇAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- MARKA DENEYİMİNİN MARKA GÜVENİNE ETKİSİ: DUHOK IRAK'TA YAŞAYAN HAZIR GİYİM TÜKETİCİLERİ ÜZERİNDE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- SALAM YOUSIF HURMIZ SANNA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
Dersler
VERİLEN DERSLER
Üretim Yönetimi-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Araştırması,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Küresel Pazarlama Stratejileri,2022-2023,Doktora (Türkçe)
Stratejik Marka Yönetimi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama İletişimi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
İşletmecilik Seminerleri,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Reklamcılık,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi 1,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi 2,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Stratejik Marka Yönetimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama İletişimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama Araştırması,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Küresel Pazarlama Stratejileri,2021-2022,Doktora (Türkçe)
Bitirme Ödevi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Reklamcılık,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2021-2022,Doktora (Türkçe)
İşletmecilik Seminerleri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Küresel Pazarlama Stratejileri,2020-2021,Doktora (Türkçe)
Üretim Yönetimi 1,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Araştırması,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkier,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2020-2021,Doktora (Türkçe)
Halkla İlişkiler,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi 2,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Reklamcılık,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Stratejik Marka Yönetimi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi 1,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi 2,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Araştırma ve Yayın Etiği,2019-2020,Doktora (Türkçe)
Araştırma ve Yayın Etiği,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
Reklamcılık,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Pazarlama Araştırmaları,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Üretim Yönetimi 1,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Turizm İşletmeciliği,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Pazarlama,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Pazarlama İletişim Teknikleri,2013-2014,Önlisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 63
Makale Adı : BİREYSEL ÖZELLİKLER İLE İŞ TATMİNİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Mediator Role of Environmental Consciousness on The Impact of Green Accounting Education on Green Accounting Perception: The Case of Şanlıurfa
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Özgeci Değerin Yeşil Satın Alma Davranışına Etkisinde Yeşil Satın Alma Niyetinin Aracılık Rolü
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Webcare Kalitesinin Kurumsal İtibar Ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Sektöründe Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE MATERYALİST EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Journal of Strategic Research in Social Science
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Diderot Etkisinin Online Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : YEŞİL MUHASEBE EĞİTİMİNİN YEŞİL MUHASEBE ALGISINA ETKİSİNDE ÇEVRE BİLİNCİNİN ARACILIK ROLÜ
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Toplumsal Cinsiyet Sarmalında Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde Kadın Olmak: Şanlıurfa İlindeki Kadınların Toplumsal Tükenmişlik Düzeyleri
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Being A Woman in the Southeastern Anatolia Region in the Gender Spiral: Social Burnout Levels of Women in Sanliurfa Province
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TURİZM FAALİYETLERİNDE BULUNAN BİREYLERİN GIDA NEOFOBİSİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Covid-19 Kaygı Düzeyinin Online Satın Alma Davranışlarına Etkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Araştırma Makalesi Kadınların Toplumsal Tükenmişlik Düzeylerinin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışlarına Etkisi
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : KADINLARIN TOPLUMSAL TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN RASYONEL OLMAYAN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : The Mediating Role of Brand Trust and Brand Love in the Impact of Brand Experience on Brand Loyalty
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : MARKA GÜVENİNİN MARKA EVANGELİZMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GÜZELLİK VE KİŞİSEL BAKIM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Materyalizm ve Marka Rezonansının Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Sağlık Turizm Pazarlaması
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : Pazarlama 5.0: Nesnelerin İnterneti Pazarlaması / Marketing 5.0: Internet of Things Marketing
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 24*
Makale Adı : The Impact of Brand Love on Consumer's Non-Rational Buying Behavior: An Applicatıon in Ready Wear Sector
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : TÜRKİYE'NİN EN UZUN SU TÜNELİNDE (GEREDE SİSTEMİ) YOĞUN SU GELİŞLERİ VE İLERLEMEYE ETKİLERİ.
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ FARKLILIKLAR
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 25
Makale Adı : The Impact Of Mobbing On Compulsive Purchasing Behavior: An Application on Women Health Workers
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Eğitimcilerde tükenmişlik sendromu ve kurumsal bağlılık
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 16
Makale Adı : HİZMET KALİTESİ ALGISI İLE MEMNUNİYET DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 20
Makale Adı : TEKNOLOJĠNĠN YENİ ÇOCUĞU: K KUŞAĞI
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 25
Makale Adı : Marka aşkının tüketicilerin rasyonel olmayan satın alma davranışına etkisi: hazır giyim sektöründe bir uygulama
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : AN EMPIRICAL STUDY ON DETERMINATION OF RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL CHARACTERISTICS AND JOB SATISFACTION
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : MARKA SADAKATİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRECİ REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 10
Makale Adı : İÇ MÜŞTERİLERİN BİREYSEL ÖZELLİKLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Organisational commitment level of subcontracted labourers working at public hospitals: Case of Sanliurfa
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Determining The Demographic Factors That Affect Consumer Attitudes Towards Retro Products
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : FACTORS THAT AFFECT THE PREFERENCES AND PURCHASE BEHAVIORS OF CONSUMERS IN HEALTH TOURISM
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : EFFECTS OF THE PERCEPTIONS OF EMPLOYEES ON CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECTS ON JOB SATISFACTION
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Belediyelerde hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : The effect of retro-looking products oriented consumer attitude on brand loyalty
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 18
Makale Adı : ETNİK KÖKENİN HEDONİK TÜKETİME ETKİSİ: TÜRKİYE’DE YAŞAYAN FARKLI ETNİK KİMLİĞE SAHİP TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : Kurumlarin Uyguladiklari Sosyal Sorumluluk Projelerinin Tüketicilerin Marka Sadakati Üzerine Etkileri: Otomobil Markalari Üzerine Bir Araştirma
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : ANALYSIS of the RELATIONSHIP BETWEEN the DEMOGRAPHICAL CHARACTERISTICS of UNIVERSITY STUDENTS and THEIR MATERIALIST TENDENCIES
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Sanal mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 28
Makale Adı : BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN KURUMLARIN UYGULADIKLARI SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 15
Makale Adı : KURUMLARIN UYGULADIKLARI SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ: OTOMOBİL MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN KOMPULSİF SATIN ALMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 25
Makale Adı : Materyalist eğilimin kompulsif satın alma davranışına etkisi: Üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırma
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Özelliklerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARIN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : BÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : TÜRKİYE’DE İKAMET EDEN TÜKETİCİLERİN ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 17
Makale Adı : Kredi kartı kullanımının kompulsif satın almaya etkisi
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 35
Makale Adı : THE INFLUENCE OF CREDIT CARD USAGE ON IMPULSIVE BUYING
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : The Effect of Credit Card Usage on Compulsive Buying
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : TÜRK TÜKETİCİLERİNİN MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 24
Makale Adı : In the framework of green marketing activities: a study to determine the tendencies of university students towards using environment-friendly products
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : Mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi: Fiziksel mağaza ve sanal mağaza karşılaştırılması
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 29
Makale Adı : Ailenin sosyo-demografik özelliklerinin çocuğun okuldaki sosyal etkinliklere katılımına etkisi
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Halkla ilişkilerin internette kullanimi ve bir uygulama
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İyonik sıvı-CO2 tutan organik sıvı hibrit çözücü sistemlerinin karbon dioksit absorplama performansının incelenmesi
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA Öz
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Serdar Aybek und Boris Dreyer
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : HİZMET KALİTESİ ALGISI İLE MEMNUNİYET DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA RELATIONSHIP BETWEEN SERVICE QUALITY
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ŞANLIURFA'DA YAŞAYAN TÜKETİCİLERİN ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Editör Baran ARSLAN & Erkan NUR
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 13
Kitap Adı : Bilişim Çağında Dijital Dönüşüm ve Ekonomi
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yayın Evi : Doruk Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-99844-2-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : İşletme Alanında Güncel Yazınlar
Yazar Adı : ARSLAN BARAN, SÜLEYMAN Marwa
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7148-24-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : İş Dünyası Metaforları: Akademik Değerlendirmeler
Yazar Adı : ARSLAN BARAN,YILMAZ UZ CANAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7148-15-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : SAĞLIK TURİZMİ
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : İksad Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7897-36-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : Teknoloji ve . . .
Yazar Adı : NUR ERKAN,ARSLAN BARAN,KÜÇÜK FERİT
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-80062-5-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : 2019 Yılı Harran Üniversitesi Paydaş Memnuniyet Analizi
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-80062-1-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : İŞLETME BİLİMİ KAPSAMINDA SEKTÖREL ARAŞTIRMALAR- İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler
Yazar Adı : ARSLAN BARAN,KÜÇÜK FERİT,NUR ERKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-3-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Belediyelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti
Yazar Adı : ARSLAN BARAN,TAŞTEKİN ABDULLAH,GÜLTEKİN NİHAT
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yerel Yönetimler, Kent ve Çevre Politikaları
Yayın Evi : Kriter Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9336-03-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Eğitimcilerde Tükenmişlik Sendromu ve Kurumsal Bağlılık
Yazar Adı : KAYA KASIM,KÜÇÜK FERİT,ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Yayın Evi : Kriter Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9336-71-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Şanlıurfa İli Sektör Analizi: Mevcut Durum, Çözüm ÖnerileriStrateji ve Destek Eylem Planı
Yazar Adı : AZTİMUR HATİCE,ERDOĞAN SAFFET,DEMİR MURAT,YILDIRIM OĞUZ,KARASU MİTHAT ARMAN,ÖĞÜTLÜ AHMET SABRİ,KÜÇÜK NİHAT,ARSLAN BARAN,ÇAKIR AHMET
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Uluslararası İktisat
Yayın Evi : Uyum Ajans
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-7113-60-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-1-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Current Approaches on Business and Economics
Yazar Adı : KAYA KASIM,ARSLAN BARAN,ÇAKIR AHMET
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-67769-0-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Kapsamında Stratejik Araştırmalar Güncel Konular Tartışmalar ve Uygulamalar
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Lambert Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-3-659-96544-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2016
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 9
Proje Adı: Harran Üniversitesi Paydaşlarının Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi
Bitiş Tarihi : 12.02.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-02-18 16:59:29
Proje Adı: Marka Aşkının Tüketicilerin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışına Etkisi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 14.12.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-12-27 12:23:44
Proje Adı: İçsel Pazarlamanın İş Ahlakı ve İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 31.01.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-03-27 20:49:02
Proje Adı: Mobbingin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Kadın Sağlık Çalışanları Üzerine Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 14.12.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-12-18 13:28:12
Proje Adı: Şanlıurfa’da Yaşayan Vatandaşların Suriyeli Mültecilere Yönelik Algıları
Bitiş Tarihi : 05.07.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-12-17 12:40:43
Proje Adı: Tükenmişlik Sendromunun Kurumsal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Öğretmenler ve Akademisyenler Arasında Karşılaştırmalı Analiz
Bitiş Tarihi : 29.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-11-03 01:27:37
Proje Adı: Şanlıurfa Belediyesinin Sunmuş Olduğu Hizmetlerin Kalitesinden Duyulan Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi
Bitiş Tarihi : 08.12.2017
Proje Konusu : Yerel hizmetler açısından en önemli hizmet kuruluşlarından biri olan belediyelerin görev ve yetkilerine bakıldığında bir insanın doğumu ve ölümü arasında geçen süre boyunca her aşamada belediyelerin sorumluluk ve görevler yüklendiği görülmektedir. Bu açıdan bakıldığında, bireylerin yaşadığı çevreden ve yaşam kalitesinden duyduğu memnuniyet düzeyi bağlı bulunduğu belediyeden aldığı hizmetle yakından ilgilidir. Bu bağlamda son yıllarda belediyelerin sunduğu hizmetlerin kalitesi ve bu hizmetler doğrultusunda müşteri/ hemşehri memnuniyeti ile ilgili yapılan çalışmalar ön plana çıkmıştır. Belediyelerin asli görevi, yaptığı yatırım ve hizmetler ile hemşehrilerin yaşam kalitesini ve memnuniyet düzeyini arttırmaktır. Bu çalışmanın konusu belediyeler açısından hemşehrilerin bulunduğu belediye ile ilgili görüşleri, yönetim algılaması, hizmet kalitesi ve hizmetlerden duyulan memnuniyet düzeyinin belirlenmesidir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-15 10:53:36
Proje Adı: Kamu Hastanelerinde Çalışan Taşeron İşçilerin Kurumsal Bağlılık Düzeyleri: Şanlıurfa Örneği
Bitiş Tarihi : 21.06.2017
Proje Konusu : Şanlıurfa ili genelindeki Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumuna bağlı 15 hastane ile Harran Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesinde Dış Kaynak Kullanımı yöntemiyle (Taşeron İşçi) istihdam edilen yaklaşık 3.000 taşeron işçinin örgütsel bağlılık düzeylerinin tespit edilmesidir. Bu nedenle araştırmada, literatürde kabul görmüş Örgütsel bağlılığı ölçmede Allen ve Meyer’e (1993) ait “Örgütsel Bağlılık Ölçeği” kullanılacaktır. Ölçekle ilgili detaylı bilgiler Materyal ve Metod bölümünde açıklanmıştır. Allen ve Meyer’in 18 Maddeden oluşan Örgütsel Bağlılık Ölçeği yurt içinde ve yurt dışında yapılan pek çok araştırmada kullanılmış bir ölçektir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-04-13 15:13:01
Proje Adı: Şanlıurfa İli Sektör Analizi:Mevcut Durum, Çözüm Önerileri ve Strateji ve Destek Eylem Planı
Bitiş Tarihi : 29.09.2017
Proje Konusu : Şanlıurfa sektör analizi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-10-25 20:42:30
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 12
Proje Adı: HARRAN ÜNİVERSİTESİ PAYDAŞLARININ MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Bitiş Tarihi : 2020-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2020-02-12
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN, Hatice AZTİMUR, Cahit POLAT, Emine TEKER, Esra SİVEREKLİ
Anahtar Kelimeler : HİZMET, MEMNUNİYET DÜZEYİ, İÇ PAYDAŞLAR, DIŞ PAYDAŞLAR
Proje Adı: TEKNOLOJİNİN YENİ ÇOCUĞU: K KUŞAĞI
Bitiş Tarihi : 2019-03-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Mobbingin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Kadın Sağlık Çalışanları Üzerine Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 2019-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-02
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Kasım KAYA, Baran ARSLAN, Ferit KÜÇÜK, Erkan NUR
Anahtar Kelimeler : Mobbing, sağlık sektörü, satın alma niyeti, kompulsif satın alma.
Proje Adı: İçsel Pazarlamanın İş Ahlakı ve İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 2019-01-26
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet ÇAKIR, Baran ARSLAN, Nihat GÜLTEKİN
Anahtar Kelimeler : İçsel pazarlama, iş ahlakı, iş tatmini.
Proje Adı: Marka Aşkının Tüketicilerin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışına Etkisi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama
Bitiş Tarihi : 2019-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2018-12-14
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN, Erkan NUR
Anahtar Kelimeler : Marka aşkı, anlık satın alma, hedonik satın alma.
Proje Adı: Şanlıurfa'da Yaşayan Vatandaşların Suriyeli Mültecilere Yönelik Algıları
Bitiş Tarihi : 2018-09-29
Tamamlandı Tarihi : 2018-07-05
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Nihat GÜLTEKİN, Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler : Türkiye'deki Suriyeliler, Kamu Algısı, Algı, Mülteci
Proje Adı: Tükenmişlik Sendromunun Kurumsal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Öğretmenler ve Akademisyenler Arasında Karşılaştırmalı Analiz
Bitiş Tarihi : 2018-09-29
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-29
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ferit KÜÇÜK, Kasım KAYA, Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler : Tükenmişlik sendromu, kurumsal bağlılık, eğitim sektörü.
Proje Adı: SOSYAL YENİLİKÇİLİK İLE TEKNOLOJİK YENİLİKÇİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Şanlıurfa Belediyesinin Sunmuş Olduğu Hizmetlerin Kalitesinden Duyulan Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi
Bitiş Tarihi : 2018-04-05
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-08
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN, Abdullah TAŞTEKİN, Nihat GÜLTEKİN
Anahtar Kelimeler : Belediye, Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti
Proje Adı: Kamu Hastanelerinde Çalışan Taşeron İşçilerin Kurumsal Bağlılık Düzeyleri: Şanlıurfa Örneği
Bitiş Tarihi : 2018-02-24
Tamamlandı Tarihi : 2017-06-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin ERİŞ, Baran ARSLAN, Yasemin KÜÇÜKÖZKAN
Anahtar Kelimeler : Örgütsel Bağlılık Hastane Taşeron işçiler
Proje Adı: Şanlıurfa İli Sektör Analizi:Mevcut Durum, Çözüm Önerileri ve Strateji ve Destek Eylem Planı
Bitiş Tarihi : 2017-09-29
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-29
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Esra SİVEREKLİ, Gencay SARIIŞIK, Saffet ERDOĞAN, Hatice AZTİMUR, Eyyüp KARAOĞUL, Ahmet Sabri ÖĞÜTLÜ, Gökhan KUZUCANLI, Baran ARSLAN, Mithat Arman KARASU, Murat DEMİR, Nihat KÜÇÜK, Ahmet ÇAKIR, Oğuz YILDIRIM
Anahtar Kelimeler : Şanlıurfa, Hizmet Sektörü, Sanayi Sektörü, Tarım Sektörü, Sektör Analizi, Mevcut Durum, Çözüm Önerileri Strateji, Destek Eylem Planı
Proje Adı: ŞANLIURFA'DA YAŞAYAN TÜKETİCİLERİN ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Bitiş Tarihi :
Tamamlandı Tarihi : 2016-05-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Başlama Tarihi :2009
Bitiş Tarihi :2012
Yayın Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Meseleler Üzerine
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :01.08.2023
Bitiş Tarihi :30.08.2023
Yayın Adı : İktisadi ve İdari Meseleler Üzerine
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : İşletme Alanında Güncel Yazınlar
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :15.09.2021
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Çalışmalar-4
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi
Başlama Tarihi :01.03.2024
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : İktisadi Ve İdari Meseleler Üzerine - 2
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :15.11.2022
Bitiş Tarihi :15.11.2022
Yayın Adı : Sosyal Bilimlerde Seçme Konular-4
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :15.02.2022
Bitiş Tarihi :15.02.2022
Yayın Adı : Econharran Harran Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :31.01.2020
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : 2019 Yılı Harran Üniversitesi Paydaş Memnuniyet Analizi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :13.03.2019
Bitiş Tarihi :20.12.2019
Yayın Adı : Current Studies in Social Sciences-4
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi
Başlama Tarihi :01.03.2024
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Teknoloji ve . . .
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :15.03.2020
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Pazarlama İletişimi
Ürün ve Marka Yönetimi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-09 14:33:06