YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.05.2025 14:58:52
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 20.05.2025 22:46:42
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 15.03.2025 22:40:43
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.05.2025 00:19:05

Kişisel Bilgiler

PROF. BARAN ARSLAN




  • E-posta: barslan@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1476

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2006 - 2013

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/

Tez Adı: Mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi: Fiziksel mağaza ve sanal mağaza karşılaştırılması

Yüksek Lisans

2003 - 2005

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Halkla ilişkilerin internette kullanımı ve bir uygulama

Lisans

1998 - 2003

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İÖ)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
PROFESÖR
2023 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

DOÇENT
2018 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

YARDIMCI DOÇENT
2015 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

YARDIMCI DOÇENT
2014 - 2015
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
AKÇAKALE MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2010 - 2014
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
AKÇAKALE MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkanı
2023 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Komisyon Başkanlığı
2020 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Kurulu Üyeliği
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
2011 - 2015
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
2017 - 2020
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkan Yardımcısı
2020 - 2023
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Program Başkanı
2011 - 2015
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
DİDEROT ETKİSİNİN RASYONEL OLMAYAN ONLİNE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİNDE MARKA EVANGELİZMİNİN ARACILIK ROLÜ
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
DİLEK ARŞİT(Öğrenci),Doktora,2024

MOBBİNGE MARUZ KALMANIN TÜKETİCİ E-KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
ELİF UÇAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

MARKA DENEYİMİNİN MARKA GÜVENİNE ETKİSİ: DUHOK IRAK'TA YAŞAYAN HAZIR GİYİM TÜKETİCİLERİ ÜZERİNDE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
SALAM YOUSIF HURMIZ SANNA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Dersler

VERİLEN DERSLER

Üretim Yönetimi-1,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2022-2023,Doktora (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Halkla İlişkiler,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi-2,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Pazarlama Araştırması,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Küresel Pazarlama Stratejileri,2022-2023,Doktora (Türkçe)

Stratejik Marka Yönetimi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Pazarlama İletişimi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Bitirme Ödevi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

İşletmecilik Seminerleri,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Reklamcılık,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Halkla İlişkiler,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi 1,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi 2,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Stratejik Marka Yönetimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Pazarlama İletişimi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Pazarlama Araştırması,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Küresel Pazarlama Stratejileri,2021-2022,Doktora (Türkçe)

Bitirme Ödevi,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Reklamcılık,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2021-2022,Doktora (Türkçe)

İşletmecilik Seminerleri,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Küresel Pazarlama Stratejileri,2020-2021,Doktora (Türkçe)

Üretim Yönetimi 1,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Pazarlama Araştırması,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Halkla İlişkier,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2020-2021,Doktora (Türkçe)

Halkla İlişkiler,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi 2,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Reklamcılık,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Stratejik Marka Yönetimi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi 1,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

Halkla İlişkiler,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi 2,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Araştırma ve Yayın Etiği,2019-2020,Doktora (Türkçe)

Araştırma ve Yayın Etiği,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

Reklamcılık,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Pazarlama Araştırmaları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Üretim Yönetimi 1,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Halkla İlişkiler,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Turizm İşletmeciliği,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Pazarlama,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Kriz Yönetimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Pazarlama İletişim Teknikleri,2013-2014,Önlisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 63

Makale Adı : BİREYSEL ÖZELLİKLER İLE İŞ TATMİNİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Yazar Bilgisi : B ARSLAN, KKA ÇAKIR
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The Mediator Role of Environmental Consciousness on The Impact of Green Accounting Education on Green Accounting Perception: The Case of Şanlıurfa

Yazar Bilgisi : H Velioǧlu, B Arslan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Özgeci Değerin Yeşil Satın Alma Davranışına Etkisinde Yeşil Satın Alma Niyetinin Aracılık Rolü

Yazar Bilgisi : Y Bakır, B Arslan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Webcare Kalitesinin Kurumsal İtibar Ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Sektöründe Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : Y Bakır, E Nur, B Arslan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE MATERYALİST EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : B ARSLAN, ÖZ Abdullah
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Journal of Strategic Research in Social Science

Yazar Bilgisi : Y BAKIR, E NUR, B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Diderot Etkisinin Online Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi

Yazar Bilgisi : B Arslan, Y Bakır
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : YEŞİL MUHASEBE EĞİTİMİNİN YEŞİL MUHASEBE ALGISINA ETKİSİNDE ÇEVRE BİLİNCİNİN ARACILIK ROLÜ

Yazar Bilgisi : H VELİOĞLU, B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Toplumsal Cinsiyet Sarmalında Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde Kadın Olmak: Şanlıurfa İlindeki Kadınların Toplumsal Tükenmişlik Düzeyleri

Yazar Bilgisi : F Aksöz, B Arslan
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Being A Woman in the Southeastern Anatolia Region in the Gender Spiral: Social Burnout Levels of Women in Sanliurfa Province

Yazar Bilgisi : F AKSÖZ, B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TURİZM FAALİYETLERİNDE BULUNAN BİREYLERİN GIDA NEOFOBİSİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Yazar Bilgisi : B Arslan, Y Bakır
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Covid-19 Kaygı Düzeyinin Online Satın Alma Davranışlarına Etkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü

Yazar Bilgisi : B Arslan, E Tanrıkulu
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Araştırma Makalesi Kadınların Toplumsal Tükenmişlik Düzeylerinin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışlarına Etkisi

Yazar Bilgisi : B Arslan, E Tanrıkulu, F Aksöz
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : KADINLARIN TOPLUMSAL TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN RASYONEL OLMAYAN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : B ARSLAN, E TANRIKULU, F AKSÖZ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : The Mediating Role of Brand Trust and Brand Love in the Impact of Brand Experience on Brand Loyalty

Yazar Bilgisi : B Arslan, C Yılmaz Uz
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : MARKA GÜVENİNİN MARKA EVANGELİZMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GÜZELLİK VE KİŞİSEL BAKIM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Yazar Bilgisi : B Arslan, Y Bakır
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Materyalizm ve Marka Rezonansının Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Sağlık Turizm Pazarlaması

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : Pazarlama 5.0: Nesnelerin İnterneti Pazarlaması / Marketing 5.0: Internet of Things Marketing

Yazar Bilgisi : A Öz, B Arslan
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 24*

Makale Adı : The Impact of Brand Love on Consumer's Non-Rational Buying Behavior: An Applicatıon in Ready Wear Sector

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : TÜRKİYE'NİN EN UZUN SU TÜNELİNDE (GEREDE SİSTEMİ) YOĞUN SU GELİŞLERİ VE İLERLEMEYE ETKİLERİ.

Yazar Bilgisi : A APAYDIN, M ALP, B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ FARKLILIKLAR

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 25

Makale Adı : The Impact Of Mobbing On Compulsive Purchasing Behavior: An Application on Women Health Workers

Yazar Bilgisi : K Kaya, B Arslan, F Küçük
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Eğitimcilerde tükenmişlik sendromu ve kurumsal bağlılık

Yazar Bilgisi : K Kaya, F Küçük, B Arslan
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 16

Makale Adı : HİZMET KALİTESİ ALGISI İLE MEMNUNİYET DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Yazar Bilgisi : F Küçük, B Arslan, E Nur
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 20

Makale Adı : TEKNOLOJĠNĠN YENİ ÇOCUĞU: K KUŞAĞI

Yazar Bilgisi : B Arslan, E Nur
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 25

Makale Adı : Marka aşkının tüketicilerin rasyonel olmayan satın alma davranışına etkisi: hazır giyim sektöründe bir uygulama

Yazar Bilgisi : B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : AN EMPIRICAL STUDY ON DETERMINATION OF RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL CHARACTERISTICS AND JOB SATISFACTION

Yazar Bilgisi : B Arslan, K Kaya, A Çakır
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : MARKA SADAKATİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

Yazar Bilgisi : T Dursun, B Arslan
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13

Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRECİ REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Yazar Bilgisi : B Arslan, T Dursun
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 10

Makale Adı : İÇ MÜŞTERİLERİN BİREYSEL ÖZELLİKLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

Yazar Bilgisi : B Arslan, K Kaya, T Dursun
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Organisational commitment level of subcontracted labourers working at public hospitals: Case of Sanliurfa

Yazar Bilgisi : H Eri̇ş, Y Küçüközkan, B Arslan
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Determining The Demographic Factors That Affect Consumer Attitudes Towards Retro Products

Yazar Bilgisi : B Arslan, BÖ Yetkin
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : FACTORS THAT AFFECT THE PREFERENCES AND PURCHASE BEHAVIORS OF CONSUMERS IN HEALTH TOURISM

Yazar Bilgisi : M DEMøRGOGMEZ, B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : EFFECTS OF THE PERCEPTIONS OF EMPLOYEES ON CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECTS ON JOB SATISFACTION

Yazar Bilgisi : K KAYA, B ARSLAN, A ÇAKIR
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Belediyelerde hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti

Yazar Bilgisi : B Arslan, A Taştekin, N Gültekin
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : The effect of retro-looking products oriented consumer attitude on brand loyalty

Yazar Bilgisi : B Arslan, A Oz
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 18

Makale Adı : ETNİK KÖKENİN HEDONİK TÜKETİME ETKİSİ: TÜRKİYE’DE YAŞAYAN FARKLI ETNİK KİMLİĞE SAHİP TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yazar Bilgisi : B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13

Makale Adı : Kurumlarin Uyguladiklari Sosyal Sorumluluk Projelerinin Tüketicilerin Marka Sadakati Üzerine Etkileri: Otomobil Markalari Üzerine Bir Araştirma

Yazar Bilgisi : A Çakır, B Arslan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13

Makale Adı : ANALYSIS of the RELATIONSHIP BETWEEN the DEMOGRAPHICAL CHARACTERISTICS of UNIVERSITY STUDENTS and THEIR MATERIALIST TENDENCIES

Yazar Bilgisi : B Arslan, Ö Abdullah
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Sanal mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 28

Makale Adı : BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN KURUMLARIN UYGULADIKLARI SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ.

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 15

Makale Adı : KURUMLARIN UYGULADIKLARI SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ: OTOMOBİL MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yazar Bilgisi : A ÇAKIR, B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN KOMPULSİF SATIN ALMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : B Arslan, A Öz
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 25

Makale Adı : Materyalist eğilimin kompulsif satın alma davranışına etkisi: Üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırma

Yazar Bilgisi : A Öz, B Arslan, T Dursun
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Özelliklerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : N Gültekin, B Arslan, A Çakır
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARIN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : BÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yazar Bilgisi : B Arslan, HY Liderlik, İ Doyumu
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : TÜRKİYE’DE İKAMET EDEN TÜKETİCİLERİN ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 17

Makale Adı : Kredi kartı kullanımının kompulsif satın almaya etkisi

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 35

Makale Adı : THE INFLUENCE OF CREDIT CARD USAGE ON IMPULSIVE BUYING

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 14

Makale Adı : The Effect of Credit Card Usage on Compulsive Buying

Yazar Bilgisi : B ARSLAN
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : TÜRK TÜKETİCİLERİNİN MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI

Yazar Bilgisi : B Arslan, T Dursun
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 24

Makale Adı : In the framework of green marketing activities: a study to determine the tendencies of university students towards using environment-friendly products

Yazar Bilgisi : B Arslan, H Gögce
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : Mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi: Fiziksel mağaza ve sanal mağaza karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 29

Makale Adı : Ailenin sosyo-demografik özelliklerinin çocuğun okuldaki sosyal etkinliklere katılımına etkisi

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Halkla ilişkilerin internette kullanimi ve bir uygulama

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İyonik sıvı-CO2 tutan organik sıvı hibrit çözücü sistemlerinin karbon dioksit absorplama performansının incelenmesi

Yazar Bilgisi : B Arslan
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA Öz

Yazar Bilgisi : N GÜLTEKİN, B ARSLAN, A ÇAKIR
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Serdar Aybek und Boris Dreyer

Yazar Bilgisi : AK Öz, B Arslan, H Erpehlivan, L Müller, C Sponsel, A van Douwe
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : HİZMET KALİTESİ ALGISI İLE MEMNUNİYET DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA RELATIONSHIP BETWEEN SERVICE QUALITY

Yazar Bilgisi : F KÜÇÜK, B ARSLAN, E NUR
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ŞANLIURFA'DA YAŞAYAN TÜKETİCİLERİN ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI

Yazar Bilgisi : B ARSLAN
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Editör Baran ARSLAN & Erkan NUR

Yazar Bilgisi : B ARSLAN
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı bildiri kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 13

Kitap Adı : Bilişim Çağında Dijital Dönüşüm ve Ekonomi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yayın Evi : Doruk Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-99844-2-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : İşletme Alanında Güncel Yazınlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN, SÜLEYMAN Marwa
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7148-24-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : İş Dünyası Metaforları: Akademik Değerlendirmeler

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN,YILMAZ UZ CANAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7148-15-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : SAĞLIK TURİZMİ

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : İksad Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7897-36-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2020

Kitap Adı : Teknoloji ve . . .

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : NUR ERKAN,ARSLAN BARAN,KÜÇÜK FERİT
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-80062-5-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : 2019 Yılı Harran Üniversitesi Paydaş Memnuniyet Analizi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-80062-1-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : İŞLETME BİLİMİ KAPSAMINDA SEKTÖREL ARAŞTIRMALAR- İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN,KÜÇÜK FERİT,NUR ERKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-3-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Belediyelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : ARSLAN BARAN,TAŞTEKİN ABDULLAH,GÜLTEKİN NİHAT
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yerel Yönetimler, Kent ve Çevre Politikaları
Yayın Evi : Kriter Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9336-03-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Eğitimcilerde Tükenmişlik Sendromu ve Kurumsal Bağlılık

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : KAYA KASIM,KÜÇÜK FERİT,ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Yayın Evi : Kriter Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9336-71-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Şanlıurfa İli Sektör Analizi: Mevcut Durum, Çözüm ÖnerileriStrateji ve Destek Eylem Planı

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : AZTİMUR HATİCE,ERDOĞAN SAFFET,DEMİR MURAT,YILDIRIM OĞUZ,KARASU MİTHAT ARMAN,ÖĞÜTLÜ AHMET SABRİ,KÜÇÜK NİHAT,ARSLAN BARAN,ÇAKIR AHMET
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Uluslararası İktisat
Yayın Evi : Uyum Ajans
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-7113-60-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-1-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Current Approaches on Business and Economics

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KAYA KASIM,ARSLAN BARAN,ÇAKIR AHMET
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : SRA Academic Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-67769-0-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Kapsamında Stratejik Araştırmalar Güncel Konular Tartışmalar ve Uygulamalar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Lambert Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-3-659-96544-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2016

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 9

Proje Adı: Harran Üniversitesi Paydaşlarının Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi

Başlama Tarihi : 14.03.2019
Bitiş Tarihi : 12.02.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-02-18 16:59:29

Proje Adı: Marka Aşkının Tüketicilerin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışına Etkisi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 26.01.2018
Bitiş Tarihi : 14.12.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-12-27 12:23:44

Proje Adı: İçsel Pazarlamanın İş Ahlakı ve İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 26.01.2018
Bitiş Tarihi : 31.01.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-03-27 20:49:02

Proje Adı: Mobbingin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Kadın Sağlık Çalışanları Üzerine Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 26.01.2018
Bitiş Tarihi : 14.12.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-12-18 13:28:12

Proje Adı: Şanlıurfa’da Yaşayan Vatandaşların Suriyeli Mültecilere Yönelik Algıları

Başlama Tarihi : 29.09.2017
Bitiş Tarihi : 05.07.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-12-17 12:40:43

Proje Adı: Tükenmişlik Sendromunun Kurumsal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Öğretmenler ve Akademisyenler Arasında Karşılaştırmalı Analiz

Başlama Tarihi : 29.09.2017
Bitiş Tarihi : 29.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-11-03 01:27:37

Proje Adı: Şanlıurfa Belediyesinin Sunmuş Olduğu Hizmetlerin Kalitesinden Duyulan Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi

Başlama Tarihi : 05.04.2017
Bitiş Tarihi : 08.12.2017
Proje Konusu : Yerel hizmetler açısından en önemli hizmet kuruluşlarından biri olan belediyelerin görev ve yetkilerine bakıldığında bir insanın doğumu ve ölümü arasında geçen süre boyunca her aşamada belediyelerin sorumluluk ve görevler yüklendiği görülmektedir. Bu açıdan bakıldığında, bireylerin yaşadığı çevreden ve yaşam kalitesinden duyduğu memnuniyet düzeyi bağlı bulunduğu belediyeden aldığı hizmetle yakından ilgilidir. Bu bağlamda son yıllarda belediyelerin sunduğu hizmetlerin kalitesi ve bu hizmetler doğrultusunda müşteri/ hemşehri memnuniyeti ile ilgili yapılan çalışmalar ön plana çıkmıştır. Belediyelerin asli görevi, yaptığı yatırım ve hizmetler ile hemşehrilerin yaşam kalitesini ve memnuniyet düzeyini arttırmaktır. Bu çalışmanın konusu belediyeler açısından hemşehrilerin bulunduğu belediye ile ilgili görüşleri, yönetim algılaması, hizmet kalitesi ve hizmetlerden duyulan memnuniyet düzeyinin belirlenmesidir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-15 10:53:36

Proje Adı: Kamu Hastanelerinde Çalışan Taşeron İşçilerin Kurumsal Bağlılık Düzeyleri: Şanlıurfa Örneği

Başlama Tarihi : 24.02.2017
Bitiş Tarihi : 21.06.2017
Proje Konusu : Şanlıurfa ili genelindeki Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumuna bağlı 15 hastane ile Harran Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesinde Dış Kaynak Kullanımı yöntemiyle (Taşeron İşçi) istihdam edilen yaklaşık 3.000 taşeron işçinin örgütsel bağlılık düzeylerinin tespit edilmesidir. Bu nedenle araştırmada, literatürde kabul görmüş Örgütsel bağlılığı ölçmede Allen ve Meyer’e (1993) ait “Örgütsel Bağlılık Ölçeği” kullanılacaktır. Ölçekle ilgili detaylı bilgiler Materyal ve Metod bölümünde açıklanmıştır. Allen ve Meyer’in 18 Maddeden oluşan Örgütsel Bağlılık Ölçeği yurt içinde ve yurt dışında yapılan pek çok araştırmada kullanılmış bir ölçektir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-04-13 15:13:01

Proje Adı: Şanlıurfa İli Sektör Analizi:Mevcut Durum, Çözüm Önerileri ve Strateji ve Destek Eylem Planı

Başlama Tarihi : 24.11.2016
Bitiş Tarihi : 29.09.2017
Proje Konusu : Şanlıurfa sektör analizi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-10-25 20:42:30

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 12

Proje Adı: HARRAN ÜNİVERSİTESİ PAYDAŞLARININ MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Başlama Tarihi : 2019-03-14
Bitiş Tarihi : 2020-04-30
Tamamlandı Tarihi : 2020-02-12
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN, Hatice AZTİMUR, Cahit POLAT, Emine TEKER, Esra SİVEREKLİ
Anahtar Kelimeler : HİZMET, MEMNUNİYET DÜZEYİ, İÇ PAYDAŞLAR, DIŞ PAYDAŞLAR

Proje Adı: TEKNOLOJİNİN YENİ ÇOCUĞU: K KUŞAĞI

Başlama Tarihi : 2018-09-10
Bitiş Tarihi : 2019-03-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Mobbingin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Kadın Sağlık Çalışanları Üzerine Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 2018-01-26
Bitiş Tarihi : 2019-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-02
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Kasım KAYA, Baran ARSLAN, Ferit KÜÇÜK, Erkan NUR
Anahtar Kelimeler : Mobbing, sağlık sektörü, satın alma niyeti, kompulsif satın alma.

Proje Adı: İçsel Pazarlamanın İş Ahlakı ve İş Tatmini Üzerindeki Etkisi: Öğretim Elemanları Üzerinde Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 2018-01-26
Bitiş Tarihi : 2019-01-26
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet ÇAKIR, Baran ARSLAN, Nihat GÜLTEKİN
Anahtar Kelimeler : İçsel pazarlama, iş ahlakı, iş tatmini.

Proje Adı: Marka Aşkının Tüketicilerin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışına Etkisi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 2018-01-26
Bitiş Tarihi : 2019-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2018-12-14
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN, Erkan NUR
Anahtar Kelimeler : Marka aşkı, anlık satın alma, hedonik satın alma.

Proje Adı: Şanlıurfa'da Yaşayan Vatandaşların Suriyeli Mültecilere Yönelik Algıları

Başlama Tarihi : 2017-09-29
Bitiş Tarihi : 2018-09-29
Tamamlandı Tarihi : 2018-07-05
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Nihat GÜLTEKİN, Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler : Türkiye'deki Suriyeliler, Kamu Algısı, Algı, Mülteci

Proje Adı: Tükenmişlik Sendromunun Kurumsal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Öğretmenler ve Akademisyenler Arasında Karşılaştırmalı Analiz

Başlama Tarihi : 2017-09-29
Bitiş Tarihi : 2018-09-29
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-29
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ferit KÜÇÜK, Kasım KAYA, Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler : Tükenmişlik sendromu, kurumsal bağlılık, eğitim sektörü.

Proje Adı: SOSYAL YENİLİKÇİLİK İLE TEKNOLOJİK YENİLİKÇİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Başlama Tarihi : 2017-08-21
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Şanlıurfa Belediyesinin Sunmuş Olduğu Hizmetlerin Kalitesinden Duyulan Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi

Başlama Tarihi : 2017-04-05
Bitiş Tarihi : 2018-04-05
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-08
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN, Abdullah TAŞTEKİN, Nihat GÜLTEKİN
Anahtar Kelimeler : Belediye, Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti

Proje Adı: Kamu Hastanelerinde Çalışan Taşeron İşçilerin Kurumsal Bağlılık Düzeyleri: Şanlıurfa Örneği

Başlama Tarihi : 2017-02-24
Bitiş Tarihi : 2018-02-24
Tamamlandı Tarihi : 2017-06-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin ERİŞ, Baran ARSLAN, Yasemin KÜÇÜKÖZKAN
Anahtar Kelimeler : Örgütsel Bağlılık Hastane Taşeron işçiler

Proje Adı: Şanlıurfa İli Sektör Analizi:Mevcut Durum, Çözüm Önerileri ve Strateji ve Destek Eylem Planı

Başlama Tarihi : 2016-11-24
Bitiş Tarihi : 2017-09-29
Tamamlandı Tarihi : 2017-09-29
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Esra SİVEREKLİ, Gencay SARIIŞIK, Saffet ERDOĞAN, Hatice AZTİMUR, Eyyüp KARAOĞUL, Ahmet Sabri ÖĞÜTLÜ, Gökhan KUZUCANLI, Baran ARSLAN, Mithat Arman KARASU, Murat DEMİR, Nihat KÜÇÜK, Ahmet ÇAKIR, Oğuz YILDIRIM
Anahtar Kelimeler : Şanlıurfa, Hizmet Sektörü, Sanayi Sektörü, Tarım Sektörü, Sektör Analizi, Mevcut Durum, Çözüm Önerileri Strateji, Destek Eylem Planı

Proje Adı: ŞANLIURFA'DA YAŞAYAN TÜKETİCİLERİN ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI

Başlama Tarihi : 2016-05-30
Bitiş Tarihi :
Tamamlandı Tarihi : 2016-05-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Baran ARSLAN
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2009
Bitiş Tarihi :2012

Yayın Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Meseleler Üzerine

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN, DURSUN TOLGA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :01.08.2023
Bitiş Tarihi :30.08.2023

Yayın Adı : İktisadi ve İdari Meseleler Üzerine

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN,AZTİMUR HATİCE
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : İşletme Alanında Güncel Yazınlar

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN, NUR ERKAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :15.09.2021
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Çalışmalar-4

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN,ÇİFTÇİ HASAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi
Başlama Tarihi :01.03.2024
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : İktisadi Ve İdari Meseleler Üzerine - 2

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN, NUR ERKAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :15.11.2022
Bitiş Tarihi :15.11.2022

Yayın Adı : Sosyal Bilimlerde Seçme Konular-4

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN, ÇİFTÇİ HASAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Başlama Tarihi :15.02.2022
Bitiş Tarihi :15.02.2022

Yayın Adı : Econharran Harran Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : AZTİMUR HATİCE,ULUÇ ABDULVAHAP,ARSLAN BARAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :31.01.2020
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : 2019 Yılı Harran Üniversitesi Paydaş Memnuniyet Analizi

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :13.03.2019
Bitiş Tarihi :20.12.2019

Yayın Adı : Current Studies in Social Sciences-4

Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN,ÇİFTÇİ HASAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi
Başlama Tarihi :01.03.2024
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Teknoloji ve . . .

Yazar Bilgisi : AZTİMUR HATİCE,ARSLAN BARAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :15.03.2020
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Pazarlama İletişimi
Ürün ve Marka Yönetimi

Güncelleme Tarihi : 2024-01-09 14:33:06

Başarılar & Tanınırlık

Best Research Award

2018

Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü

TÜRKİYE

Best Researcher

2017

Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan ödül

TÜRKİYE

Gold Research Award

2016

Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan ödül

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!