Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:07:10
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2024 15:18:58
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 18:51:47
Kişisel Bilgiler
DOÇ. FATİH MEHMET CİĞERCİ
- E-posta: fatihcigerci@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 2050
- Bağlı Birimi : Sınıf Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/fatihcigerci
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Bütünleşik Doktora
2009 - 2016
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (DR)/
Tez Adı: İlkokul dördüncü sınıf Türkçe dersinde dinleme becerilerinin geliştirilmesinde dijital hikayelerin kullanılması
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- OKUTMAN
- 2008 - 2016
- BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
- REKTÖRLÜK / YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
- OKUTMAN
- 2007 - 2008
- BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
- YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU / YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 - 2017
- BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
- SAĞLIK YÜKSEKOKULU / ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2017 - 2021
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- MYO/Yüksekokul Müdürü
- 2020 - 2023
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Rektör Danışmanı
- 2023 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2021 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2018 - 2021
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2020 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- MYO/Yüksekokul Müdürü
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2018 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Müdür
- 2019 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2021 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Yabancılara Türkçe öğretiminde dijital hikâye anlatımının yaratıcı yazma becerisine etkisi
- İnönü Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ERKAN AYDIN(Öğrenci),Doktora,2019
Dersler
VERİLEN DERSLER
21. Yüzyıl Öğreten ve Öğrenen Becerileri,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2022-2023,Lisans (Türkçe)
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
İlkokul Programı,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Türkçe Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Kapsayıcı Dil Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İlk Okuma Yazma Öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İlköğretimde Sorunlar ve Çözüm Önerileri,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İlkokul Programı,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Lisans Danışmanlık,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Kapsayıcı Dil Öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Kapsayıcı Dil Öğretimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İlkokul Ders Kitapları İncelemesi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Türkçe Öğretimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İlk Okuma Yazma Öğretimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre‑service teachers as story writers and digital story tellers
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 29
ISSN : 1573-7608
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : An Analysis of Primary School Teacher Candidates’ Perceptions of Foreign Language Teaching Anxiety
Dergi Adı : Journal of Language Education and Research
Cilt : 10
ISSN : 2149-5602
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling
Dergi Adı : Journal of Educational Technology and Online Learning
Cilt : 6
ISSN : 2618-6586
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2147-6020
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PROSPECTIVE TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS MOBILE LEARNING AND THEIR READINESS FOR MOBILE LEARNING
Dergi Adı : International Online Journal of Education and Teaching
Cilt : 8
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Etkinliklerine Yönelik Algıları
Dergi Adı : eKafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 2148-8940
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Metaphorical Perceptions Of Primary Education Students Whose Mother Tongues Are Not Turkish On Turkish Language
Dergi Adı : Baskent University Journal of Education
Cilt : 7
ISSN : 2148-3272
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Turkish and Syrian Students’ Perceptions of Peace through Metaphors
Dergi Adı : Educational Policy Analysis and Strategic Research
Cilt : 15
ISSN : 1949-4289
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Multiculturalism and Multicultural Education in the Eyes of Teachers and Directors at Primary Schools
Dergi Adı : Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2548-088X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Primary School Teacher Candidates and 21st Century Skills
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 16
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dijital Hikaye Anlatımının Yazma Kaygısına Etkisi
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi- Journal of History School
Cilt : 13
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Use of Digital Storytelling in the 4th Grade Social Studies Course
Dergi Adı : International Online Journal of Educational Sciences
Cilt : 12
ISSN : 1309-2707
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2016-2019 Yılları Arası)
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Dilemmas in Teaching English in Multigrade Classrooms: Classroom Teachers’ Perceptions on English as a Foreign Language Course
Dergi Adı : Novitas Royal Research on Youth and Language
Cilt : 14
ISSN : 1307-4733
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt :
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Slowmation Experiences of Pre-Service Teachers via Distance Education During The Covid-19 Pandemic Disease
Dergi Adı : International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
Cilt : 9
ISSN : 1300-915X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”Çok Dilli Sınıflarda Öğretim” Dersine Yönelik Görüşleri
Dergi Adı : Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2687-1831
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Dijital Hikâyelerin Dinlemeye Yönelik Tutuma Etkisi
Dergi Adı : Harran Maarif Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2564-761X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin E-Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1304-8120
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Homework and Academic Achievement: A Meta-Analytic Review of Research
Dergi Adı : Issues in Educational Research
Cilt : 27
ISSN : 1837-6290
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Use of Digital Stories to Develop Listening Comprehension Skills
Dergi Adı : Issues in Educational Research
Cilt : 27
ISSN : 1837-6290
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The Problems Encountered by the Foreign Primary School Students from the Perspectives of Classroom Teachers (Bilecik Sampling)
Dergi Adı : Journal of Education and Future
Cilt :
ISSN : 2146-8249
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Holistic Education
Dergi Adı : Journal of Education and Future
Cilt :
ISSN : 2146-8249
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : An Analysis of Primary School Teacher Candidates’ Perceptions of Foreign Language Teaching Anxiety
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dinleme Eğitiminde Animasyon Kullanımı
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Yaratıcı Yazma Becerisi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Öğretme Süreci
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğrenen ve Öğreten Becerilerine Genel Bir Bakış
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dijital ve basılı okumaya yönelik tutum ölçeği: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İlkokul 1. Sınıf Öğrencisi ve Öğretmeninin Özellikleri
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Etkinliklerine Yönelik Algıları
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PROSPECTIVE TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS MOBILE LEARNING AND THEIR READINESS FOR MOBILE LEARNING
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : Sınıf öğretmeni adaylarının" Çok Dilli Sınıflarda Öğretim" dersine yönelik görüşleri
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Ses Bilgisi Öğretimi için Temel Stratejiler
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Yabancılara Türkçe öğretiminde dijital hikâye anlatımının yazma kaygısına etkisi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Ana Dili Türkçe Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Türkçeye Yönelik Metaforik Algıları
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Metaphorical Perceptions Of Primary Education Students Whose Mother Tongues Are Not Turkish On Turkish Language
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dil Bilgisi Öğretimi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Multiculturalism and Multicultural Education in the Eyes of Teachers and Directors at Primary Schools
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Slowmation experiences of pre-service teachers via distance education during the COVID-19 pandemic disease
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 14*
Makale Adı : Use of Digital Storytelling in the 4th Grade Social Studies Course.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : İlkokul Öğrencilerine Türkçenin Yabancı Dil ve İkinci Dil Olarak Öğretiminde İlk Okuma Yazma Öğretimi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dilemmas in Teaching English in Multigrade Classrooms: Classroom Teachers' Perceptions on English as a Foreign Language Course.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi ve Günümüzdeki Durumu
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dinleme Eğitimi
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Primary School Teacher Candidates and 21st Century Skills.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 36
Makale Adı : Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2016-2019 Yılları Arası).
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Turkish and Syrian Students' Perceptions of Peace through Metaphors.
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Dijital hikâyelerin dinlemeye yönelik tutuma etkisi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : A brief history of storytelling: From primitive dance to digital narration
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 37
Makale Adı : Sınıf öğretmenlerinin e-öğrenme stillerinin incelenmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : A systematic review of research undertaken into the use of digital storytelling as a pedagogical tool in the language classroom
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Homework and academic achievement: A meta-analytic review of research
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 96
Makale Adı : Use of digital stories to develop listening comprehension skills
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 82
Makale Adı : The problems encountered by the foreign primary school students from the perspectives of classroom teachers (Bilecik sampling)
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 32
Makale Adı : Fen bilgisi dersine yönelik tutum ile akademik başarı arasındaki ilişki
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : İlkokul dördüncü sınıf Türkçe dersinde dinleme becerilerinin geliştirilmesinde dijital hikayelerin kullanılması
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 93
Makale Adı : Holistic education
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 6*
Makale Adı : The Program Reform in Primary Education in Turkey: What Do Studies Say?
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Açıköğretim öğrencilerinin özellikleri ile öğrenme ve iletişim ortamlarına ilişkin eğilimleri
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : Holistik (Bütüncül) Eğitimin İlköğretim Programlarına Yansımaları
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı :
Yayın Tarihi :
Atıf Sayısı :
Makale Adı :
Yayın Tarihi :
Atıf Sayısı :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 5
Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIESarrow_drop_down
Makale Adı : Homework and academic achievement: A meta-analytic review of research
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 28
Yayın Yeri : ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCHarrow_drop_down
Makale Adı : Use of digital stories to develop listening comprehension skills
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 14
Yayın Yeri : ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCHarrow_drop_down
Makale Adı : The Problems Encountered by the Foreign Primary School Students from the Perspectives of Classroom Teachers (Bilecik Sampling)
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 3
Yayın Yeri : JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISIarrow_drop_down
Makale Adı : Holistic Education
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISIarrow_drop_down
Bildiri Adı : Yaratıcı Yazma Becerisi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Mizan İrem,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.11.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :29.12.2023
Bildiri Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :26.12.2021
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenliği Adaylarının ”Çok Dilli Sınıflarda Öğretim” Dersine Yönelik Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, TEZCAN AHAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.10.2019
Basım Tarihi :27.10.2019
Bildiri Adı : Classroom Teachers’ Perceptions on Teaching English as an L2 Course
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,ÇAPAN SEYİT AHMET,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2019
Basım Tarihi :29.06.2019
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin E-Öğrenme Stillerinin Çeşitli Derğişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENTÜRK CİHAD,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.02.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.02.2018
Basım Tarihi :15.02.2018
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Yenilenen Türkçe Öğretim Programına İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET,ŞENTÜRK CİHAD
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.02.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.02.2018
Basım Tarihi :15.02.2018
Bildiri Adı : Classroom Teachers Opinions About Renewed Science Teaching Program
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENTÜRK CİHAD,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :01.05.2017
Bildiri Adı : Ev Ödevinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Metaanaliz Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞ GÖKHAN,CİĞERCİ FATİH MEHMET,ŞENTÜRK CİHAD
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.10.2016
Basım Tarihi :13.10.2016
Bildiri Adı : Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞ GÖKHAN,ŞENTÜRK CİHAD,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2016
Basım Tarihi :12.10.2016
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Çocuk Sevme Eğilimlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET,ŞENTÜRK CİHAD
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2016
Basım Tarihi :12.10.2016
Bildiri Adı : The Program Reform in Primary Education in Turkey What Do Studies Say
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜLTEKİN MEHMET,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.10.2013
Basım Tarihi :19.10.2013
Bildiri Adı : Holistik Bütüncül Eğitimin İlköğretim Programlarına Yansımaları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜLTEKİN MEHMET,MERÇ ATİ,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2012
Basım Tarihi :15.10.2012
Bildiri Adı : Türkiye’de İlköğretime Öğretmen Yetiştirmenin Tarihsel Gelişimi ve Mesleki Derslerin Ağrılıklarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AY YUSUF,ATALAY NURHAN,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2011
Basım Tarihi :08.10.2011
Bildiri Adı : İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Dijital Hikâye AnlatımıYönteminin Kullanılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIRIKÇI ABDULLAH CEVDET,CİĞERCİ FATİH MEHMET,ARIKAN İRFAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.11.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Ana Dili Türkçe Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Türkçeye Yönelik Metaforik Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma -Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 9
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Öğretme Süreci
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-558-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6810-07-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-231-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : 21. Yüzyılda Öğretmen Becerileri
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET, AYIK ZEKAİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>21. yüzyıl becerileri
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-417-865-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi. Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : Eğiten Kitap
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786257348232
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Okuryazarlık Gelişiminin Desteklenmesi
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlk Okuma Yazma Eğitimi
Yayın Evi : Vizetek
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7523-32-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
Yazar Adı : CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-33-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : İlkokul Öğrencilerine Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
Yazar Adı : KESİK CENGİZ,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7052-97-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies
Yazar Adı : YILMAZ RECEP,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : IGI-GLOBAL
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781522553571
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2018
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 5
Proje Adı: İlkokul Türkçe Derslerinde Tümleşik Dil Becerileri Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Öğretme Süreci Tasarımı ve Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2024-09-02 22:08:21
Proje Adı: Adult Education For The Protection Of The Vector-Borne Diseases In Imıgrants In Europe
Bitiş Tarihi : 31.12.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2023-05-05 14:35:50
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 06.01.2021
Proje Konusu : Bu projenin genel amacı, akademisyenlerin pedagoji/andragoji bağlamında öğretim becerilerini desteklemek ve niteliklerini geliştirmektir. Bu beceriler arasında öğretimin planlanması, öğrenme/öğretme ile ilgili temel kuram ve modellerin kavranması, öğretim becerilerinin ve teknolojilerinin etkili şekilde kullanılması ile ölçme değerlendirme yöntemlerinin etkin kullanımı yer almaktadır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-04-05 15:35:40
Proje Adı: Artificial Intelligence Education for Children
Bitiş Tarihi : 30.12.2021
Proje Konusu : As the focus in education has been changed from teacher-oriented practices to student-oriented activities under the constructivist theory and technology-assisted leadership, more emphasis is placed on the self-learning activities in the construction of the knowledge. This understanding introduced visual coding based programming initiatives, being integrated into the EU educational curriculums under robotics and coding activities. Programming is defined as the 21st-century skill in the "European Commission Strategy Digital Single Market Policies". And the education system is expected to react to fulfill the need of community's "825,000 job vacancies" in 2020. And the technological developments now need another skill, i.e. Artificial Intelligence (AI) literacy, whose importance is recently underlined in "European Commission Strategy Digital Single Market Policies" with the following points: - The European Commission puts forward a European approach to artificial intelligence and it deals to boost EU's research and industrial capacity and to put AI at the service of European citizens and economy. - Artificial intelligence (AI) has become an area of strategic importance and a key driver of economic development. - It is essential for the European Union to stay at the forefront of this technological revolution, to ensure competitiveness. It is unarguably observed that there is a growing need to integrate AI concepts into the school education curriculums. China and the USA started to develop AI education materials for children. And the catch-phrase of this project is "AI education for EU children". This project group was established to "integrate Artificial Intelligence into education plans and applications of EU with pilot school studies and online AI platform". The Project will serve 2 years including 2019-2021 with experts partners who came together to serve at least 2000 students (10-18 aged) in partners with pilot AI activities and an online platform where children from any nation practice core skills required for AI and intelligent coding under STEAM methodology. The partners' personnel comprise developers, program managers, researchers, teachers and teacher trainers who are committed to introducing AI into educational circles within a well-structured program and guide. Artificial Intelligence and AI education, STEAM, Gamification/E-learning will be embedded in this program and with the collective experience of partners who will develop a complete "AI Education for Children" framework. The training activities will create efficient discussions about the presentation of materials that will develop the perspectives of the teachers to effectively present the material to students. The possible issues, pedagogical problems, and related concerns about AI education will be handled during the activities. European cooperation will surely develop the mentioned capacities and it will hence drive our teachers' and students' motivation positively. The outputs of the project are expected to be as follows: -Providing AI Education Platform for teachers and students -Developing AI Education Framework for teachers, schools and interested decision-makers -Making students absorb information with hands-on practices in AI -Enhancing the attention of children in lessons by letting them build their own programs -Guiding children to observe the application of AI concepts in real-world -Enriching programming curriculum with that of AI programming applications -Developing an enjoyable teaching medium with games and visualizations in AI -Developing an AI teaching guide for school -Increasing technology competence of educational leaders and teachers. Dr. Ahmet Göçen has co-authored several books on AI for kids: https://urfastem.gov.tr/kitaplarimiz
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2023-06-03 18:10:12
Proje Adı: Aynı Elin Parmaklarıyız
Bitiş Tarihi : 09.09.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-10 13:08:01
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 5
Proje Adı: Şanlıurfa Bilim Şenliği
Bitiş Tarihi : 2021-11-07
Tamamlandı Tarihi : 2022-05-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, Pehlül Serkan BİLGİN, Vefa ALPARSLAN, Fatih Mehmet CİĞERCİ
Anahtar Kelimeler : Bilim Şenliği, İlkokul, Ortaokul, Lise, Yükseköğretim, Eğitim Niteliği, Fen, Sosyal
Proje Adı: Hayalimdeki Köy Okulu (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-07-01
Tamamlandı Tarihi : 2021-08-26
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Derya EVRAN, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Ebru KARADAĞ
Anahtar Kelimeler : Çizim Analizi, Öğrenci Çizimleri, Taşımalı Köy Okulları
Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2020-10-06
Tamamlandı Tarihi : 2022-05-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, İrfan ARIKAN, Gürkan ÇETİN, Sedat ŞEN, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Ragıp TERZİ, Hatice PARMAKSIZ, Zekai AYIK, Mesut YILDIRIM
Anahtar Kelimeler : Uyum Programı, Üniversite, Tanıtım, Rehberlik, Tercih Sebepleri
Proje Adı: ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇEYE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-11-06
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Fatih Mehmet CİĞERCİ
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-01-05
Tamamlandı Tarihi : 2021-04-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Bürhan AKPUNAR, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Mesut YILDIRIM, Sedat ŞEN, İbrahim YILDIRIM, Ragıp TERZİ, Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler : Akademisyen niteliği, pedagojik yeterlikler, andragojik nitelikler, didaktik beceriler, öğretimsel nitelikler
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Harran Maarif Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.01.2019
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Başlama Tarihi :01.09.2022
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : İlkokul Öğrencilerine Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : 21. Yüzyılda Öğretmen Becerileri
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>21. yüzyıl becerileri
Başlama Tarihi :01.07.2022
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2020-06-12 11:57:31