YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 23:55:27
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:19:05
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2024 21:20:47
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 18:52:53

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ FATMA ŞEYMA DOĞAN




  • E-posta: fsdogan@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3662

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2012 - 2016

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZCE EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: Citation practices in academic discourse: A comparison of native speakers’xx and non-native speakers’xx phd and ma theses in English language education majors

Doktora

2013 - 2021

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ/SOSYAL HİZMET (DR) (CUMHURİYET ÜNİV. ORTAK)/

Tez Adı: Sosyal hizmet uzmanlarının sosyal hizmette teori ve pratik uyumluluğuna yönelik görüşleri: bir ölçek geliştirme ve uygulama çalışması

Yüksek Lisans

2009 - 2011

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

Tez Adı: Supporting self-efficacy and learner autonomy in relation to academic success in EFL classrooms (a case study)

Lisans

2005 - 2009

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Yabancı Dil Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2009 - 2017
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
REKTÖRLÜK / YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2017 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkanı
2020 - 2023
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2023 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2017 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2017 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
2017 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2017 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2022 - 2025
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Yazma Becerileri I,2023-2024,Lisans (İngilizce)

Öğretmenlik Uygulaması I,2023-2024,Lisans (İngilizce)

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I,2023-2024,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2023-2024,Lisans (İngilizce)

Çeviri,2023-2024,Lisans (İngilizce)

Dil Edinimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğretiminde Drama,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Sözlü İletişim Becerileri II,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Öğretmenlik Uygulaması II,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri I,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Öğretmenlik Uygulaması I,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri II,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II,2020-2021,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğretiminde Drama,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri I,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I,2020-2021,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri I,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri II,2019-2020,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Dil Edinimi,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri II,2018-2019,Lisans (İngilizce)

Yazma Becerileri I,2018-2019,Lisans (İngilizce)

Yabancı Dil I,2018-2019,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2013-2014,Önlisans (İngilizce)

MESLEKİ YABANCI DİL,2013-2014,Önlisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2013-2014,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2013-2014,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2012-2013,Önlisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2012-2013,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2012-2013,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2011-2012,Önlisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2011-2012,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2011-2012,Lisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2010-2011,Önlisans (İngilizce)

MESLEKİ YABANCI DİL,2010-2011,Önlisans (İngilizce)

MESLEKİ YABANCI DİL,2009-2010,Önlisans (İngilizce)

YABANCI DİL,2009-2010,Önlisans (İngilizce)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 10

Makale Adı : An Analysis of Primary School Teacher Candidates’ Perceptions of Foreign Language Teaching Anxiety

Yazar Bilgisi : ÇAPAN SEYİT AHMET,CİĞERCİ FATİH MEHMET,DOĞAN FATMA ŞEYMA
Dergi Adı : Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 2149-5602
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Pre-service Teachers’ Views about English as a Foreign Language Courses through Distance Education

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA, ÇAPAN SEYİT AHMET
Dergi Adı : Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1309-6672
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN RESMİ YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : DOĞAN AHMET TURAN, DOĞAN FATMA ŞEYMA, YILDIRIM MESUT, AKPINAR BURHAN, BEKTAŞ EKREM
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Dilemmas in Teaching English in Multigrade Classrooms: Classroom Teachers’ Perceptions on English as a Foreign Language Course

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,ÇAPAN SEYİT AHMET,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Dergi Adı : Novitas Royal Research on Youth and Language
Cilt : 14
ISSN : 1307-4733
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : An investigation of the citation transformation types in M.A. and PhD theses

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA, YAĞIZ OKTAY, KAÇAR IŞIL GÜNSELİ
Dergi Adı : International Journal for Educational Integrity
Cilt : 14
ISSN : 1833-2595
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : A Comparison of Turkish and English L1 Writers’ Citation Practices in Doctoral and Master’s Theses

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,YAĞIZ OKTAY,KAÇAR IŞIL GÜNSELİ
Dergi Adı : Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 2148-7758
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Listening to ELT teachers’ voices: Perceptions of personal professional development in relation to their gender, teaching experience and institutions.

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,YAĞIZ OKTAY
Dergi Adı : Journal of Education and Social Policy
Cilt : 2
ISSN : 2375-0782
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Are we Consuming Goods or Cultural Values through Commercials? A study on Television Advertisements on Communication Service Providers

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,KOŞAR GÜLTEN
Dergi Adı : Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi
Cilt : 0
ISSN : 1305-2411
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Okul Öncesi Türk Çocuklarının Birleşik İsimleri Kavrayışı Comprehension of Compound Nouns by Turkish Speaking Pre school Children

Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 8
ISSN : 1468-3849
Yayın Tarihi : 2013

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 13

Makale Adı : An Analysis of Primary School Teacher Candidates’ Perceptions of Foreign Language Teaching Anxiety

Yazar Bilgisi : SA Çapan, FM Ciğerci, FŞ Doğan
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Conceptual and Practical Aspects of Digital Formative Assessment in EFL Writing: Affordances and Challenges

Yazar Bilgisi : IG Kaçar, FŞ Doğan
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN RESMİ YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ1

Yazar Bilgisi : AT DOĞAN, FŞ DOĞAN, M YILDIRIM, B AKPINAR, E BEKTAŞ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : PRE-SERVICE TEACHERS’VIEWS ABOUT ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE COURSES THROUGH DISTANCE EDUCATION

Yazar Bilgisi : FŞ DOĞAN, SA ÇAPAN
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Dilemmas in teaching English in multigrade classrooms: Classroom teachers’ perceptions on English as a foreign language course.

Yazar Bilgisi : FŞ Doğan, SA Çapan, FM Ciğerci
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 14

Makale Adı : A Comparison of Turkish and English L1 Writers’ Citation Practices in Doctoral and Master’s Theses

Yazar Bilgisi : FŞ DOĞAN, O YAĞIZ, IG Kaçar
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : AN ACTION RESEARCH STUDY INTO THE ELT UNDERGRADUATE STUDENTS’RESEARCH ENGAGEMENT: PROCESSES AND CHALLENGES

Yazar Bilgisi : O Yağız, FŞ Doğan, S Akalın
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : An investigation of the citation transformation types in MA and PhD theses

Yazar Bilgisi : FŞ Doğan, O Yağız, IG Kaçar
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Listening to ELT Teachers’ Voices: Perceptions of Personal Professional Development in Relation to Their Gender, Teaching Experience and Institutions

Yazar Bilgisi : SF Dogan, O Yagiz
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : ROLE OF MENTORING IN ELT TEACHER CANDIDATES’PROFESSIONAL DEVELOPMENT

Yazar Bilgisi : FŞ DOĞAN
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Are we Consuming Goods or Cultural Values through Commercials? A study on Television Advertisements on Communication Service Providers

Yazar Bilgisi : H ÇuBuKÇu, OFŞ DOĞAN, OG KOŞAR
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : COMPREHENSION OF COMPOUND NOUNS BY TURKISH SPEAKING PRE-SCHOOL CHILDREN.

Yazar Bilgisi : F Şeyma DOĞAN
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Supporting Self-efficacy and Learner Autonomy in Relation to Academic Success in EFL Classrooms (A Case Study).

Yazar Bilgisi : FY Tilfarlioglu, FS Ciftci
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 168
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 3

Bildiri Adı : Classroom teachers’ perceptions on teaching English as an L2 course

Etkinlik Adı : 2nd International Conference on Language, Education and Culture
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,ÇAPAN SEYİT AHMET,CİĞERCİ FATİH MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.06.2019
Basım Tarihi :29.06.2019

Bildiri Adı : AN ACTION RESEARCH STUDY INTO THE ELT UNDERGRADUATESTUDENTS’ RESEARCH ENGAGEMENT: PROCESSES ANDCHALLENGES

Etkinlik Adı : 1st INTERNATIONAL CONFERENCEON LANGUAGE, EDUCATION ANDCULTURE (ICLEC)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAĞIZ OKTAY,DOĞAN FATMA ŞEYMA,AKALIN SUNA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.09.2018
Basım Tarihi :26.12.2018

Bildiri Adı : CITATION PRACTICES IN ACADEMIC DISCOURSE: A COMPARISON OF NATIVE SPEAKERS’ AND TURKISH SPEAKERS’ PhD AND MA THESES IN ENGLISH LANGUAGE EDUCATION MAJORS

Etkinlik Adı : 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DOĞAN FATMA ŞEYMA,YAĞIZ OKTAY,KAÇAR IŞIL GÜNSELİ
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Dilbilimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2017
Basım Tarihi :25.12.2017

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 3

Kitap Adı : Disciplinary Academic Writing: Affordances and Challenges

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KAÇAR IŞIL GÜNSELİ, DOĞAN FATMA ŞEYMA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İngiliz Dili Eğitimi>İngiliz Dili Eğitimi>İngiliz Dili Eğitimi>İngiliz Dili Eğitimi
Yayın Evi : İksad Publishing House
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-367-289-8
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Digitalizing English Language Teaching

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DOĞAN FATMA ŞEYMA, KAÇAR IŞIL GÜNSELİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İngiliz Dili Eğitimi>İngiliz Dili Eğitimi>İngiliz Dili Eğitimi>İngiliz Dili Eğitimi
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6810-36-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Multidisciplinary Perspectives on Education

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DOĞAN FATMA ŞEYMA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Yayın Evi : Cambridge Scholars
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-1-4438-6009-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2014

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1

Proje Adı: TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 12.04.2021
Bitiş Tarihi : 25.10.2021
Proje Konusu : Bu projede Harran Üniversitesinin merkez ve ilçeler olmak üzere tüm yerleşkelerinde görev yapan bölüm sekreteri; personel ve yazı işleri memurlarına Türkçe yazım eğitimi verilecek ve bu eğitimin personelin resmî yazışma niteliklerinin gelişimi açısından çeşitli ölçütlerle değerlendirmesi yapılacaktır. Verilecek eğitim, cümle ve ifade özellikleri, yazım ve noktalama kuralları olmak üzere üç temel başlıktan oluşmaktadır. Bunların yanında "Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" de gerekli yerlerde açıklanacak ve çeşitli bilgilendirmeler yapılacaktır. Söz konusu eğitimler, belli bir düzene göre gruplar hâlinde idari personele verilecektir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-15 02:47:21

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 3

Proje Adı: TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 2021-04-12
Bitiş Tarihi : 2021-10-12
Tamamlandı Tarihi : 2021-10-25
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet Turan DOĞAN, Bürhan AKPUNAR, Mesut YILDIRIM, Fatma Şeyma DOĞAN, Ekrem BEKTAŞ
Anahtar Kelimeler : Türkçe, resmî yazışma, cümle, yazım, noktalama

Proje Adı: Citation Practices in Academic Discourse: The Types of Citation Transformation in MA and PhD Theses

Başlama Tarihi : 2018-05-16
Bitiş Tarihi : 2018-11-16
Tamamlandı Tarihi : 2018-12-03
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Fatma Şeyma DOĞAN
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: CITATION PRACTICES IN ACADEMIC DISCOURSE: A COMPARISON OF NATIVE SPEAKERS' AND TURKISH SPEAKERS' PhD AND MA THESES IN ENGLISH LANGUAGE EDUCATION MAJORS (AKADEMİK SÖYLEMDE ALINTI YAPMA UYGULAMALARI: İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ALANLARINDAKİ ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN VE TÜRK KATILIMCILARIN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI)

Başlama Tarihi : 2017-08-21
Bitiş Tarihi : 2018-02-21
Tamamlandı Tarihi : 2017-10-26
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Fatma Şeyma DOĞAN
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: TEGV

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Yabancı Dil Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
İngilizce



Güncelleme Tarihi : 2020-02-21 22:58:54

Başarılar & Tanınırlık

Bilim Ödülü

2013

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!