Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:08:14
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 11:48:22
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 18:51:53
Kişisel Bilgiler
PROF. HÜSEYİN KOTAMAN
- E-posta: hkotaman@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3657
- Bağlı Birimi : Okul Öncesi Eğitimi
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/hkotaman
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2005 - 2007
Pennsylavania State University University College Park Campus
Okul Öncesi Eğitimi
Tez Adı: Impacts of dialogical storybook reading on children’s receptive vocabulary development and their parents’ self-efficacy for storybook reading
Yüksek Lisans
2003 - 2004
The Pennsylvania State University
Okul Öncesi Eğitimi
Tez Adı: TURKISH ADULTS AWARENESS OF THE IMPORTANCE OF EARLY YEARS IN CHILD DEVELOPMENT
Lisans
1997 - 2001
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR. (İÖ)/
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2013 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
Çocuk Ruh Sağlığı,2013-2014,Önlisans (Türkçe)
Çocuk ve Oyun,2012-2013,Önlisans (Türkçe)
Çocukla İletişim,2012-2013,Önlisans (Türkçe)
Experiences with the Young Children I,2011-2012,Lisans (İngilizce)
Theories and Applications in Early Childhood Education,2011-2012,Lisans (İngilizce)
Administrating and Supervising Child Institutions,2011-2012,Lisans (İngilizce)
Experiences with the Young Children II,2011-2012,Lisans (İngilizce)
The Learning Environment,2011-2012,Lisans (İngilizce)
Parent Education,2011-2012,Lisans (İngilizce)
Child Rights,2011-2012,Lisans (İngilizce)
Bireyi Tanıma Teknikleri,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Etkili İletişim,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Ana-baba Eğitimi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Rehberlik,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Çocukta Yaratıcılığın Geliştirilmesi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Psikolojiye Giriş,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Çocuk Ruh Sağlığı,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Eğitim Psikolojisi,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : The Impact of Acquaintance Meetings on Children’s School Adjustment and Teachers’ Burnout in Preschools
Dergi Adı : Early Childhood Education Journal
Cilt :
ISSN : 1082-3301
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Impact of type of storybook character on Children’s costly sharing behavior
Dergi Adı : European Journal of Developmental Psychology
Cilt :
ISSN : 1740-5629
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Impact of teachers' emotional intelligence psychological well-being, efficacy on young children's emotional and academic school readiness
Dergi Adı : Impact of teachers' emotional intelligence psychological well-being, efficacy on young children's emotional and academic school readiness
Cilt : 8
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Impact of Kindergarten Teachers’ Scientific Processing Skills Training on Children’s Science and Mathematics Development
Dergi Adı : Early Years
Cilt :
ISSN : 0957-5146
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Do Action Speaks Louder Than Words? Young Children’s Selective Trust Decisions
Dergi Adı : CURRENT PSYCHOLOGY
Cilt :
ISSN : 1046-1310
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Young children’s trust and sharing decisions
Dergi Adı : International Journal of Child Care and Education Policy
Cilt : 18
ISSN : 2288-6729
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Dancing program and young children’s social development
Dergi Adı : Current Psychology
Cilt :
ISSN : 1046-1310
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Developmental trajectory of children’s epistemic and interpersonal trust decision for acting and testifying informants
Dergi Adı : Journal of Cognitive Psychology
Cilt : 36
ISSN : 2044-5911
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Children’s epistemic and interpersonal trust decisions for precise versus relative testimony
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 193
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Improving early childhood teachers’ emotional skills supporting children’s academic socio-emotional development
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 193
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Early Childhood Teachers Emotional Intelligence, Efficacy, Psychological Well-Being and Teacher Burnout
Dergi Adı : International Journal of Research in Teacher Education
Cilt : 14
ISSN : 1308-951X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Impact of in-service environmental educatin on early childhood teachers' environmental attitude.
Dergi Adı : Discourse and Communication for Sustainable Education
Cilt : 13
ISSN : 2255-7547
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Comparison of Impact of Secular and Religious Education on Children\u2019s Factuality Judgements and Problem Solving Strategies
Dergi Adı : British Journal of Religious Education
Cilt : 44
ISSN : 0141-6200","1740-7931
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Teachers' emotional intelligence and burnout.
Dergi Adı : Pyscho-Educational Research Reviews
Cilt : 11
ISSN : 2634-7172
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Young children’s selective trust decision between relative versus precise expressions
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 192
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Increasing teacher candidates cognitive learning through increasing instructor's teaching immedicay
Dergi Adı : International Journal of Quality in Education
Cilt : 6
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Whom to share teacher, joker or stranger
Dergi Adı : International Journal of Early Years Education
Cilt :
ISSN : 0966-9760","1469-8463
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Impact of physical exercise on teacher candidates academic learning performance and state motivation
Dergi Adı : Learning and Motivation
Cilt : 73
ISSN : 0023-9690
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Impact of mothers' and teachers' testimonies and scientific explanations on children's judgments.
Dergi Adı : Psycho-Educational Research Reviews
Cilt :
ISSN : 2643-7172
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : IMPACTS OF EARLY SELF-STUDY ON MATHEMATIC ACHIEVEMENT OF ADOLESCENTS
Dergi Adı : International Journal of Quality in education
Cilt : 4
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Student preferences for motivation type after successful completion of a mathematics task
Dergi Adı : Educational Psychology
Cilt : 40
ISSN : 0144-3410","1469-5820
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Whom to trust: Joker or teacher
Dergi Adı : European Journal of Developmental Psychology
Cilt :
ISSN : 1740-5629
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Impacts of exposure to television and types of animations on children’xxs task persistence
Dergi Adı : EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY
Cilt : 16
ISSN : 1740-5629
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Children’xxs choice: motivation after successful completion of a mathematics task
Dergi Adı : EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
Cilt : 189
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : EARLY CHILDHOOD TEACHERS’ WILLINGNESS TO TEACH, TEACHING EFFICACY AND TEACHER BURNOUT
Dergi Adı : International Journal of Quality in Education
Cilt : 3
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Impact of earning on young children’s sharing behaviour
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt :
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Impact of realistic and non-realistic storybook characters on young children’xxs book listening comprehension
Dergi Adı : EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
Cilt : 189
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Comparison of impact of religious and secular education on young children’s factuality judgments
Dergi Adı : INTERNATIONAL CHILDREN’xxS SPIRITUALITY
Cilt : 23
ISSN : 1364-436X
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Impact of parenting, reward, and prior achievement on taskpersistence
Dergi Adı : LEARNING AND MOTIVATION
Cilt : 63
ISSN : 0023-9690
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Impact of Reading Frequencies and Attitudes on Early Childhood Teachersí Teaching Efficacy for Sustainable Development
Dergi Adı : Discourse andCommunication forSustainable Education
Cilt : 9
ISSN : 2255-7547
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Impacts of rewarding and parenting styles on young children’xxs cheating behavior.
Dergi Adı : European Journal of Developmental Psychology
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Informational and fictional books: young children’xxs book preferences and teachers’xx perspective
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 187
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Impact of realistic and non-realistic storybook characters on young children’s book listening comprehension
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt :
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Impact of storybook type on kindergarteners’ storybook comprehension.
Dergi Adı : Early Child Development and Care
Cilt : 187
ISSN : 0300-4430
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Impact of religion on Turkish prospective early childhood teachers judgments of fact
Dergi Adı : Journal of Education for Teaching
Cilt : 42
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Impact of verbal teacher immediacy on child development students course motivation and perception of their instructor
Dergi Adı : The International Journal of Early Childhood Learning
Cilt : 23
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Impact of religion on Turkish early childhood teachers factuality judgment and their classroom practices
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 12
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Turkish Prospective Early Childhood Teachers Emotional Intelligence Level and Its Relationship to Their Parents Parenting Styles
Dergi Adı : Teacher Development
Cilt : 20
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Turkish Early Childhood Teachers Emotional Problems in Early Years of Their Professional Lives
Dergi Adı : European Early Childhood Education Research Journal
Cilt : 24
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : The impact of religion on the development of young children s factuality judgments
Dergi Adı : North American Journal of Psychology
Cilt : 17
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Turkish classroom teachers views on school readiness a phenomenological study
Dergi Adı : Education 3-13: International, Elementary and Early Years Education
Cilt : 42
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Yeni bir eğitim yaklaşımı akılcı istek kuramına giriş
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : The epistemological perspective on action research
Dergi Adı : Journal of Educational and Social Research
Cilt : 3
ISSN : 2239-978X
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Early childhood teachers self efficacy for supporting children s development scale
Dergi Adı : International Journal of Psycho-Educational Sciences
Cilt : 2
ISSN : 2325-775X
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Ders öncesi yapılan beden hareketlerinin dersteki öğrenmeye etkisi Hava kuvvetleri komutanlığı uçak teknikeri kursunda yapılan bir araştırma
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Examination of the impact of rubric use on achievement in teacher education
Dergi Adı : New Educational Review
Cilt : 24
ISSN : 1732-6729
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Turkish early childhood educators sense of teacher efficacy
Dergi Adı : Electronic Journal of Research in Educational Psychology
Cilt : 8
ISSN : 1696-2095
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Rudolf Steiner ve Waldorf Okulu
Dergi Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Okul öncesi eğitiminde High Scope Modeli
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 26
ISSN : 1301-0085
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Kotaman H 2009 Ana babaların hikaye kitabı okumaya ilişkin özyeterlilik ölçeği
Dergi Adı : Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 7
ISSN :
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Türk ana babaların çocuklarının eğitim öğretimlerine katılım düzeyleri
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 21
ISSN : 1301-3417
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on young children s reading attitudes and vocabulary development
Dergi Adı : Reading Improvement
Cilt : 45
ISSN : 0034-0510
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Özyeterlilik inancı ve öğrenme performansının geliştirilmesi
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 21
ISSN : 1301-3416
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Yaşamın ilk yıllarında çocuk gelişiminin ana babalar için önemine dair farkındalık düzeyleri
Dergi Adı : Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1302-3241
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Reading acquisition through phonics methods in a Turkish elementary school A case study
Dergi Adı : Reading Improvement
Cilt : 44
ISSN : 0034-0510
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Turkish parents dialogical storybook reading experiences A phenomenological study
Dergi Adı : Journal of Instructional Psychology
Cilt : 34
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Impact of measurement activities on young children’s epistemic and interpersonal trust
Yayın Tarihi : 2025
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Impact of Acquaintance Meetings on Children’s School Adjustment and Teachers’ Burnout in Preschools
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Developmental trajectory of children’s epistemic and interpersonal trust decision for acting and testifying informants
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dancing program and young children’s social development
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Impact of Kindergarten Teachers’ Scientific Processing Skills Training on Children’s Science and Mathematics Development
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Impact of type of storybook character on Children’s costly sharing behavior
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Young children’s trust and sharing decisions
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Early Childhood Teachers Emotional Intelligence, Efficacy, Psychological Well-Being and Teacher Burnout.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Children’s epistemic and interpersonal trust decisions for precise versus relative testimony
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Do Action Speaks Louder Than Words? Young Children’s Selective Trust Decisions
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : IMPACT OF TEACHERS’EMOTIONAL INTELLIGENCE, PSYCHOLOGICAL WELL-BEING, EFFICACY ON YOUNG CHILDREN’S EMOTIONAL AND ACADEMIC SCHOOL READINESS
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Improving early childhood teachers’ emotional skills supporting children’s academic socio-emotional development
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Öğrenme Psikolojisi
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Teachers’ emotional intelligence and burnout
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Increasing teacher candidates cognitive learning through increasing instructor’s teaching immediacy
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Impact of In-Service Environmental Education on Early Childhood Teachers’ Environmental Attitude
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Impact of in-service environmental education on early childhood teachers’ environmental attitude
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Öğretmenler İçin Eğitim Felsefesi
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Young children’s selective trust decision between relative versus precise expressions
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Eleştirel Düşünce Düşünen, Eleştiren, Öğreten Öğretmen
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Impact of earning on young children’s sharing behaviour
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Comparison of Impact of Secular and Religious Education on Children’s Factuality Judgements and Problem Solving Strategies
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Impact of physical exercise on teacher candidates academic learning performance and state motivation
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Whom to trust: Joker or teacher
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Whom to share teacher, joker or stranger
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Impact of mothers’ and teachers’ testimonies and scientific explanations on children’s judgments
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Eğitim Felsefesi ve Özgürlük
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : IMPACTS OF EARLY SELF-STUDY ON MATHEMATIC ACHIEVEMENT OF ADOLESCENTS
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Student preferences for motivation type after successful completion of a mathematics task
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 10
Makale Adı : EARLY CHILDHOOD TEACHERS’WILLINGNESS TO TEACH, TEACHING EFFICACY AND TEACHER BURNOUT
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on young children’s reading attitudes and vocabulary development
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 156
Makale Adı : Informational and fictional books: young children's book preferences and teachers' perspectives
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 54
Makale Adı : Özgür Çocuk Özgür İnsan
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Research in Young Children's Literacy and Language Development: Language and literacy development for different populations
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Impacts of exposure to television and types of animations on children’s task persistence
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Impact of realistic and non-realistic storybook characters on young children’s book listening comprehension
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Children’s choice: motivation after successful completion of a mathematics task
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Impact of Reading Frequencies and Attitudes on Early Childhood Teachers’ š Teaching Efficacy for Sustainable Development
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 11
Makale Adı : Impact of parenting, reward, and prior achievement on task persistence
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Comparison of impact of religious and secular education on young children’s factuality judgments
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Impact of storybook type on kindergarteners’ storybook comprehension
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 40
Makale Adı : Impact of rewarding and parenting styles on young children’s cheating behavior
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : Impact of Religion on Turkish Early Childhood Teachers’ Factuality Judgments and Their Classroom Practice
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Turkish early childhood teachers’ emotional problems in early years of their professional lives
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 19
Makale Adı : Impact of Verbal Teacher Immediacy on Child Development Students' Course Motivation and Perception of Their Instructor.
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Turkish prospective early childhood teachers’ emotional intelligence level and its relationship to their parents’ parenting styles
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 20
Makale Adı : Impact of religion on Turkish prospective early childhood teachers’ judgments of fact
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : İnsan Doğa ve Özgürlük
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Impact of verbal teacher immediacy on child development students’ course motivation and perception of their instructor
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : The impact of religion on the development of young children's factuality judgments
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Early Childhood Learning
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :
Makale Adı : YENİ BİR EĞİTİM YAKLAŞIMI AKILCI-İSTEK KURAMINA GİRİŞ
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Turkish classroom teachers' views on school readiness: A phenomenological study
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 26
Makale Adı : The epistemological perspectives on action research
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 125
Makale Adı : Freedom and child rearing: critic of parenting practices from a new perspective
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 18
Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on young children's reading attitudes and vocabulary development
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 142
Makale Adı : Early childhood teachers’ self-efficacy for supporting development scale
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : INTRODUCTION TO A NEW EDUCATIONAL APPROACH RATIONAL-WILL THEORY
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Aşkla Doğan Çocuklar Zeki Olurlar
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : DERS ÖNCESİ YAPILAN BEDEN HAREKETLERİNİN DERSTEKİ ÖĞRENMEYE ETKİSİ: HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI UÇAK TEKNİKERLERİ KURSUNDA YAPILAN BİR ARAŞTIRMA
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Examination of the impact of rubric use on achievement in teacher education
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Examination of the Impact of Rubric Use on Achievement in Teacher Education.
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : Sentido de eficacia docente en los maestros turcos de educación infantil
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Eğitim Sistemleri
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Turkish early childhood educators's sense of teacher efficacy.
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 84
Makale Adı : YAŞAMIN İLK YILLARINDA ÇOCUK GELİŞİMİNİN, ANA-BABALAR İÇİN ÖNEMİNE DAİR FARKINDALIK DÜZEYLERİ
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Rudolf steiner ve waldorf okulu
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 60
Makale Adı : ANA-BABALARIN HİKÂYE KİTABI OKUMAYA İLİŞKİN ÖZYETERLİLİK ÖLÇEĞİ
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 17
Makale Adı : Okul öncesi eğitimde High Scope modeli
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 24
Makale Adı : Ana-Babalarin Hikâye Kitabi Okumaya Ilişkin Özyeterlilik Ölçeği
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 19
Makale Adı : High Scope Model in Early Childhood Education
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türk ana babalarının çocuklarının eğitim öğretimlerine katılım düzeyleri
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 184
Makale Adı : Self-efficacy belief and enhancement of learning performance
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 16
Makale Adı : Self-efficay belif and enhancement of learning performance
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : Özyeterlilik inancı ve öğrenme performansının geliştirilmesine ilişkin yazın taraması
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 253
Makale Adı : Impacts of dialogical storybook reading on children's receptive vocabulary development and their parents' self-efficacy for storybook reading
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Turkish Parents' Dialogical Storybook Reading Experiences: A Phenomenological Study.
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 21
Makale Adı : pEADING; ACQUISITION THROUGH PHONICS NIETHOD IN A TURKISH PUBLIC ELEMENTARY
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 19*
Makale Adı : Turkish Adults' Awareness of the Importance of Early Years in Child Development
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Competence in Personal Selection Process
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Competence In Personel Selection
Yayın Tarihi : 2003
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : VOLUME 52 Spring 2015 Number
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Turkish early childhood educators’ sense of teacher efficacy belief
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : IMPACT OF MOTHERS’AND TEACHERS’TESTIMONIES AND SCIENTIFIC EXPLANATIONS ON CHILDREN’S JUDGMENTS IMPACT OF MOTHERS’AND TEACHERS’TESTIMONIES AND SCIENTIFIC EXPLANATIONS ON …
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TURKISH KINDERGARTENERS'BOOK SELECTION DECISIONS
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : YENİ BİR EĞİTİM YAKLAŞIMI AKILCI-İSTEK KURAMINA GİRİŞ1
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : Güldürmenin ve Öğretmenin Paylaşma Üzerindeki Etkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ASLAN MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2019
Basım Tarihi :28.11.2019
Bildiri Adı : Ödül ve Yardımlaşma
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2019
Basım Tarihi :28.11.2019
Bildiri Adı : Küçük Çocukların Yargılarında Dış Bilginin Önemi ve Erken Din Eğitimi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.11.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.11.2019
Basım Tarihi :28.11.2019
Bildiri Adı : Güdülenmenin Aşamaları Dürtü, Arzu ve İstek
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.09.2019
Basım Tarihi :07.10.2019
Bildiri Adı : Yüksek Öğretimde Öğretmen Yakınlığı
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.09.2019
Basım Tarihi :07.10.2019
Bildiri Adı : ULUSAL EĞİTİMİN DÜZENLENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.06.2019
Basım Tarihi :15.07.2019
Bildiri Adı : EVDEN OKULA GEÇİŞİN KOLAYLAŞTIRILMASI
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.06.2019
Basım Tarihi :15.07.2019
Bildiri Adı : IMPACT OF READING FREQUENCIES AND ATTITUDES ON EARLYCHILDHOOD TEACHERS’ TEACHING EFFICACY FORSUSTAINABLE DEVELOPMENT
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI,AYDIN KILIÇ ZEYNEP NUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2018
Basım Tarihi :23.12.2018
Bildiri Adı : Öğrencilerin güdülenme için tercihleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.11.2017
Basım Tarihi :14.12.2017
Bildiri Adı : Okul öcesi öğretmenlerin kitap okuma alışkanlıkları ve okumaya karşı tutumları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.11.2017
Basım Tarihi :14.11.2017
Bildiri Adı : Rekabet ve başarının okul öncesi çocukların kopya davranışı üzerindeki etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :21.10.2017
Bildiri Adı : Mesleklerinin İlk Yıllarındaki Okul Öncesi ÖĞretmenlerinin Çocuklarla Yaşadıkları Duygusal Sorunlar
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.04.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.04.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Impact of movement on academic achievement
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Sözel öğretmen yakınlığının öğrencilerin güdülenmelerine ve öğretmenlerinin yakınlık derecesini değerlendirme etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,ARSLAN MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Early childhood teachers self efficacy beliefs for supporting children s development scale
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Dinin okul öncesi öğretmen adaylarının gerçekklik algısı üzerindeki etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Turkish Kindergarteners Book Selection Decisions
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.02.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.02.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Freedom and child rearing: critic of parenting practices from a new perspective.
Bildiri Türü :
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Felsefesi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.07.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Waldorf Okulu
Bildiri Türü : Davetli konuşmacı
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Türkiye nin Öğretmen Yetiştirme Felsefesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.10.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.10.2014
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Turkish Prospective Early Childhood Teachers Emotional Intelligence Level
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Okul öncesi eğitimcilerinin öğretmenlik özeyeterlilik seviyeleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Impact of Religion on Turkish Prospective Early Childhood Teacher s Factuality Jugdements
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Freedom and childrearing Critic of parenting practice from a new perspective
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The impact of storybook type on kindergarteners learning performance
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN,BALCI ASLI
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Impacts of Regular Sleep Cycle and Early Self Study on Mathematical Achievement
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Turkish Early Childhood Teachers Emotional Intelligence Level
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi :
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 10
Kitap Adı : Öğrenme Psikolojisi
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Temel Alan>
Yayın Evi : Doruk Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789755539867
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Okul Öncesi Eğitimi
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-761-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Öğretmenler İçin Eğitim Felsefesi
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Felsefesi
Yayın Evi : Doruk Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789755539096
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eleştirel Düşünce: Düşünen, Eleştiren, Öğreten Öğretmen
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Temel Alan>
Yayın Evi : Doruk Yayımcılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-553-862-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Eğitim Felsefesi ve Özgürük
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN,Özbek Ömer
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Doruk Yayımcılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789755537740
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Özgür Çocuk Özgür İnsan
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Doruk Yayımcılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-553-717-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Balkan Eğitim Araştırmaları
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Trakya Üniversitesi Yayını
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-975-374-213-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Aşkla Doğan Çocuklar Zeki Olurlar
Yazar Adı : Özbek. Ömer, Kotaman. Hüseyin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : Yedirenk
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-9944-149-02-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2012
Kitap Adı : Önce Aklımızı Sonra Çocuklarımızın Sütünü Çaldılar
Yazar Adı : Özbek. Ömer, Kotaman. Hüseyin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : Kendi Yayını
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-88080-0-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2011
Kitap Adı : Children s Vocabulary Development Through Dialogical Reading
Yazar Adı : KOTAMAN HÜSEYİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
Yayın Evi : VDM
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-639-19014-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2009
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1
Proje Adı: Okul Öncesi Öğretmenlerin Duygusal Becerilerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 06.05.2021
Proje Konusu : Görevlerine yeni atanmış ve/veya görevlerinde ilk yıllarını yaşayan okul öncesi öğretmenleri duygusal sorunlar yaşayabilmektedirler. Yaşadıkları bu sorunlar mesleki tükenmişliklerini tetikleyebilmektedir. Bu da öğretmenlerin hem sağlığını, hem de öğretmenlik başarımlarını etkileyebilmektedir. Öğretmenlerin duygularını tanıma, karşıdaki insanların duygularını anlayabilme ve duyguları yönetebilme konularında kendilerini geliştirmeleri için destek sağlayacak bir program hazırlanmıştır. Bu program sayesinde öğretmenlerin duygusal becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Böylece öğretmenlerin mesleki tükenmişliklerinin azalacağı, yetkinliklerinin ve başarımlarının artacağını düşünüyoruz. Böylece çocukların okula hazır olma düzeyinin yükselebileceği düşünülmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-04 20:02:07
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 14
Proje Adı: Erken Çocukluk Zirvesi Sıfır Noktasından Geleceğe
Bitiş Tarihi : 2022-06-23
Tamamlandı Tarihi : 2022-06-27
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Erken Çocuklukta Bilimsel ve Eleştirel Düşünce
Bitiş Tarihi : 2022-12-16
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-20
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN, Seval ÖRDEK İNCEOĞLU
Anahtar Kelimeler : ilimsel düşünce, eleştirel düşünce, fen, matematik, bilimsel süreç becerileri
Proje Adı: Okul Öncesi Öğretmenlerin Duygusal Becerilerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 2021-05-07
Tamamlandı Tarihi : 2021-06-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler : Okul öncesi öğretmenleri, duygusal zeka, öğretmenlik gelişimi, kişisel gelişim
Proje Adı: Güdülenmenin Aşamaları Dürtü, Arzu ve İstek
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-12-03
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: GÜLDÜRMENİN VE ÖĞRETMENİN PAYLAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ NİN VE ÖĞRETMENİN PAYLAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-10-24
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: ULUSAL EĞİTİMİN DÜZENLENMESİ
Bitiş Tarihi : 2020-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-08-26
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Early Childhood Teachers' Willingness to Teach, Teaching Efficacy and Teacher Burnout
Bitiş Tarihi : 2019-05-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-22
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Çocuk Eğitiminde Kurallar ve Özgürlük
Bitiş Tarihi : 2018-10-10
Tamamlandı Tarihi : 2018-08-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Duygusal Beceri Programı İle Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 2018-10-10
Tamamlandı Tarihi : 2018-08-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: İKİNCİ VE SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÜDÜLENME İÇİN TERCİHLERİ
Bitiş Tarihi : 2018-07-26
Tamamlandı Tarihi : 2018-08-29
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Rekabet ve Başarının Okul Öncesi Çocukların Kopya Davranışı Üzerindeki Etkisi
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Turkish Kindergarteners? Book Selection Decisions
Bitiş Tarihi : 2015-06-02
Tamamlandı Tarihi : 2015-12-31
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Impact of Religion on Turkish Prospective Early Childhood Teachers? Factuality Judgments
Bitiş Tarihi : 2014-07-24
Tamamlandı Tarihi : 2015-12-28
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: mesleklerin ilk yıllarındaki okul öncesi öğretmenlerin öğrencilerle yaşadığı duygusal sorunlar
Bitiş Tarihi : 1999-11-30
Tamamlandı Tarihi : 2014-11-06
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Hüseyin KOTAMAN
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Pyscho-Educational Research Reviews
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Okul Öncesi Eğitimi
Başlama Tarihi :09.01.2022
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Okul Öncesi Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2024-03-04 22:03:40