YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.11.2024 23:26:02
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 02:07:45
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.09.2024 19:42:55
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:52:56

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ MESUT YILDIRIM




  • E-posta: mesutyildirim@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3638

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2012 - 2018

MERSİN ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/

Tez Adı: Çocukta davranış problemlerine yönelik modüler aile eğitim programının geliştirilmesi

Yüksek Lisans

2009 - 2012

NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Kuruma dayalı aile eğitim programlarının ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okul başarılarına etkileri

Lisans

2005 - 2009

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2011 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
2019 - 2020
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2020 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
2020 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Erasmus Koordinatörü
2016 - 2018
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Ölçme ve değerlendirmede etik farkındalık ölçeğinin geliştirilmesi ve öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme faaliyetlerine yönelik etik farkındalıklarının incelenmesi
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı
MERVE ERELİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Lise öğrencilerinin siber zorbalık ve siber mağduriyet yaşantılarının okula bağlılık ile ilişkisinin belirlenmesi
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ALİ AKPINAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Okul yöneticilerinin vizyoner liderlik davranışları ile öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeyleri arasındaki ilişki
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
GÖKÇE ASLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Kronik hastalarda iyi oluş ve maneviyat: Nitel bir araştırma
Necmettin Erbakan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
ABDURRAHMAN AKBOLAT(Öğrenci),Doktora,2022

Sınıfında Suriyeli öğrenci bulunan öğretmenlerin kapsayıcılık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ALI ALHLEEL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Şanlıurfa'daki ilköğretim okullarının yöneticilerinin liderlik tipleri ile öğretmenlerin motivasyonu arasındaki ilişki
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
HATİCE YILDIRIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Dersler

VERİLEN DERSLER

Danışmanlık (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

İlkokulda Program Geliştirme ve Değerlendirme (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uygulamalı Eğitim İstatistiği (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Çalışması (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (3. yy) (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Program Geliştirme ve Değerlendirme (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Danışmanlık (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Seminer (Güz),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme (Güz),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi (Bahar),2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Mikro Öğretim (Bahar),2022-2023,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Eğitim Psikolojisi (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Öğretim İlke ve Yöntemleri (Bahar),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Mikro Öğretim (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması I (Güz),2021-2022,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Karşılaştırmalı Eğitim,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Sınıf Yönetimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması II,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması I,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Aile-Okul-Toplum,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Eğitimde İstatistiksel Yöntemler,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

İlköğretimde Program Geliştirme Yaklaşımları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Dönem Projesi,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Program Geliştirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)

İlköğretimde Sorunlar ve Çözüm Önerileri,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Drama,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Eğitimde Aile-Okul-Toplum,2018-2019,Lisans (Türkçe)

İlköğretimde Program Geliştirme Yaklaşımları,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 12

Makale Adı : Çocukta Uyum ve Davranış Problemlerine Yönelik Ebeveyn Tutumlarının İncelenmesi: Bir İhtiyaç Belirleme Çalışması

Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT, KILIÇ FİGEN
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Examination of TRT EBA Primary School Mathematics Course Video Contents in Terms of Learning and Instruction Processes

Yazar Bilgisi : UYGUN NEŞE, YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : International Journal of Eurasian Education and Culture
Cilt : 8
ISSN : 2602-4047
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling

Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT, KESİK CENGİZ, CİĞERCİ FATİH MEHMET
Dergi Adı : Journal of Educational Technology and Online Learning
Cilt : 6
ISSN : 2618-6586
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers

Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt :
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Ana Dili Egitimi Dergisi ADED
Cilt : 10
ISSN : 2147-6020
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Türkçe Yazım Eğitiminin İdari Personelin Resmi Yazışma Niteliklerine Etkisinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : DOĞAN AHMET TURAN, DOĞAN FATMA ŞEYMA, YILDIRIM MESUT, AKPINAR BURHAN, BEKTAŞ EKREM
Dergi Adı : Tarih Okulu Dergisi
Cilt :
ISSN : 1308-5298
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : The Development of Transformative Learning Scale for Information and Communication Technologies

Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,YELKEN TUĞBA
Dergi Adı : TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING
Cilt : 25
ISSN : 2211-1662
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri

Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET,YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt :
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Yükseköğretim Kurumlarında İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi

Yazar Bilgisi : BALAY REFİK,KAYA AHMET,YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikle İlgili Kavramlara İlişkin Metaforları

Yazar Bilgisi : ŞAHİNKAYA NİHAN,YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : ÖZKAN BÜLENT, YILDIRIM MESUT
Dergi Adı : Turkish Studies (Elektronik)
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Üniversite Giriş Sınavlarına Hazırlanan Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygıları Üzerinde Aile Faktörünün Etkileri

Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,GÖZÜYEŞİL EDA
Dergi Adı : Education Sciences (NWSA)
Cilt : 6
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2011

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 23

Makale Adı : The effect of digital literacy levels and e-learning attitudes on screen reading self-efficacy: A structural equation modelling

Yazar Bilgisi : M Yildirim, C Kesik, FM Ciğerci
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers

Yazar Bilgisi : FM Ciğerci, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN RESMİ YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yazar Bilgisi : AT DOĞAN, FŞ DOĞAN, M YILDIRIM, B AKPINAR, E BEKTAŞ
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : EXAMINATION OF TRT EBA PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS COURSE VIDEO CONTENTS IN TERMS OF LEARNING AND INSTRUCTION PROCESSES

Yazar Bilgisi : N Uygun, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN RESMİ YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ1

Yazar Bilgisi : AT DOĞAN, FŞ DOĞAN, M YILDIRIM, B AKPINAR, E BEKTAŞ
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.

Yazar Bilgisi : FM CİĞERCİ, C KESİK, M YILDIRIM
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Üniversitelerde Performans Ölçüm Sistemleri ve Etkinliği: Türkiye ve Seçili Ülkeler Üzerine Bir İnceleme

Yazar Bilgisi : M Yıldırım, E Gözüyeşil
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Dijital ve basılı okumaya yönelik tutum ölçeği: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması

Yazar Bilgisi : FM Ciğerci, C Kesik, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Örneklem ve Örnekleme Yöntemleri

Yazar Bilgisi : M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri.

Yazar Bilgisi : FM Ciğerci, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Yapısal eşitlik modellemesinin ilkeleri ve uygulaması (S. Şen, Çev. Ed.)

Yazar Bilgisi : RB Kline
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Doğrulayıcı Faktör Analizi Modellerinin Analizi

Yazar Bilgisi : M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The Development of Transformative Learning Scale for Information and Communication Technologies

Yazar Bilgisi : TYY Mesut Yıldırım
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 9*

Makale Adı : Eğitimde araştırma yöntemleri

Yazar Bilgisi : S Şen, İ Yıldırım
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 14

Makale Adı : Yapısal Regresyon Modellerinin Analizi

Yazar Bilgisi : M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Çocukta Davranış Problemlerine Yönelik Modüler Aile Eğitim Programının Geliştirilmesi

Yazar Bilgisi : M YILDIRIM
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Yükseköğretim Kurumlarında İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi

Yazar Bilgisi : R Balay, A Kaya, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 6*

Makale Adı : Sınıf öğretmeni adaylarının matematikle ilgili kavramlara ilişkin metaforları

Yazar Bilgisi : N Şahi̇nkaya
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : The effects of the institution-based family training programs on the attitudes of parents

Yazar Bilgisi : M Yildirim, S Yildirim
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Sınıf öğretmeni adaylarının matematikle ilgili kavramlara ilişkin sahip oldukları metaforlar

Yazar Bilgisi : N Şahinkaya, M Yıldırım
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Genel Kültür Derslerine Yönelik Görüşleri: Mersin Üniversitesi Örneği

Yazar Bilgisi : M Yıldırım, AE Gündoğdu
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Üniversite Giriş Sınavlarına Hazırlanan Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygıları Üzerinde Aile Faktörünün Etkileri

Yazar Bilgisi : M Yıldırım, E Gözüyeşil
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 2*

Makale Adı : Kuruma dayalı aile eğitim programlarının ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okul başarılarına etkileri

Yazar Bilgisi : M Yildirim
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 3

Makale Adı : From Freytag pyramid story structure to digital storytelling: Adventures of pre-service teachers as story writers and digital story tellers

Yazar Bilgisi : Cigerci, Fatih Mehmet, Yildirim, Mesut
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIESarrow_drop_down

Makale Adı : The Development of Transformative Learning Scale for Information and Communication Technologies

Yazar Bilgisi : Yildirim, Mesut, Yelken, Tugba Yanpar
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNINGarrow_drop_down

Makale Adı : The effects of the institution-based family training programs on the attitudes of parents

Yazar Bilgisi : Yildirim, Mesut, Yildirim, Songul
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : N/A

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 21

Bildiri Adı : Dijital ve Basılı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Etkinlik Adı : 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET, KESİK CENGİZ, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Teknoloji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.11.2021
Basım Tarihi :03.11.2021

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Harran Üniversitesi Örneği)

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGİN ELÇİN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.05.2017

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Genel Öz yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Harran üniversitesi Örneği)

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGİN ELÇİN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :20.05.2017

Bildiri Adı : The Effects of the Institution-based Family Training Programs on the Attitudes of Parents

Etkinlik Adı : 5th World Conference on Educational Sciences
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,ÖZGÜN SONGÜL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Program Geliştirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.02.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.02.2013
Basım Tarihi :21.02.2014

Bildiri Adı : Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Genel Kültür Derslerine Yönelik Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği

Etkinlik Adı : Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,ÖZKAN AYŞE EDA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.05.2011
Basım Tarihi :13.08.2012

Bildiri Adı : Professional Development Of EFL Teachers in Türkiye: Perceptions, Needs and Preferences

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖZÜYEŞİL EDA, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>İhtiyaç Belirleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sınıfında Suriyeli Öğrenci Bulunan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma -Yazma Sürecine İlişkin Görüşleri

Etkinlik Adı : 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CİĞERCİ FATİH MEHMET,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The Development Of Transformative Learning Scale For Information And Communication Technologies

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,YELKEN TUĞBA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Genel Öz-etkililik-yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Harran üniversitesi Örneği)

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ERGİN ELÇİN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Professional Development Of EFL Teachers in Türkiye: Perceptions, Needs and Preferences

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖZÜYEŞİL EDA, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2023
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Eğitim Örgütlerinde İtibar Yönetimi Ölçeğinin Geliştirilmesi

Etkinlik Adı : IV. Eğitim Yönetimi Forumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BALAY REFİK,KAYA AHMET,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.10.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Üstün Zekalı Öğrencilerin Şiddet Eğilimleri ile Bilişim Teknolojileri İlişkisinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : V. Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYTAK AHMET, YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Teknoloji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Çalıştay: Çocuk Yazını ve Çocuk Yazını Derlemi (ÇYD)

Etkinlik Adı : IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZKAN BÜLENT, KANATLI FAİK, ŞAHBAZ NAMIK KEMAL, GÜNDOĞDU AYŞE EDA, YILDIRIM MESUT, TÜFEKÇİOĞLU BURAK, ÇEKİCİ YUNUS EMRE, ÇOCUK HALİL ERDEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2011
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Süreçlerine Yönelik Özyeterlik İnançları ile Okul Deneyimi Derslerine Yönelik Tutumları İlişkisinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Ateş Mehmet,Çakır Ali,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sınıf Yönetimine Yönelik Öz-yeterlik İnancı Ölçeğinin Geliştirilmesi

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Üniversite Giriş Sınavlarına Hazırlanan Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygıları Üzerinde Aile Faktörünün Etkileri

Etkinlik Adı : 19. Eğitim Bilimleri Kurultayı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT,GÖZÜYEŞİL EDA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.10.2010
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik Ve Seviye Belirleme Sınavı - ITS

Etkinlik Adı : 1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK AYŞE EDA, YILDIRIM MESUT, ÖZKAN BÜLENT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Türk Çocuk Yazını Eserlerinin Görsel Sayıları ve Okunabilirlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİRTAŞ AYÇA,YILDIRIM MESUT,ÖZKAN BÜLENT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2015
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikle İlgili Kavramlara İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar

Etkinlik Adı : 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞAHİNKAYA NİHAN,YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.05.2014
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik Ve Seviye Belirleme Sınavı ITS

Etkinlik Adı : 1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK AYŞE EDA, YILDIRIM MESUT, ÖZKAN BÜLENT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Çocuk Yazınının Eğitsel İşlevi- (Çocuk Yazını ve Çocuk Yazını Derlemi Çalıştayı)

Etkinlik Adı : IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2011
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 5

Kitap Adı : Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Öğrenme-Öğretme
Yayın Evi : Serüven Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6760-22-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Türkiye ve Dünyada Üniversiteler (Sorunlar ve Çözüm Önerileri)

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT, GÖZÜYEŞİL EDA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Kalite Süreçleri
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-365-077-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Yapısal Eşitlik Modellemesinin İlkeleri ve Uygulaması

Kitap Türü : Kitap Tercümesi / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim>Yapısal Eşitlik
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7895-39-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7846-34-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Çocuk Yazını Araştırmaları I

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YILDIRIM MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Karahan Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :6054454914
Basım Türü :Basılı
YIL :2014

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 13

Proje Adı: EĞİTİM ÖĞRETİMDE AKREDİTASYON ODAKLI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SİSTEMİ ALT YAPISININ GELİŞTİRİLMESİ

Başlama Tarihi : 04.10.2022
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Bu projede, Harran Üniversitesi genelinde kurumsal akreditasyon süreci kapsamında, eğitim öğretimde ölçme ve değerlendirme faaliyetlerine yönelik bir sistem kurmak ve bu doğrultuda eğitim öğretimde kurumsal akreditasyon için belirlenen ölçütleri karşılayabilecek bir alt yapı inşa etmek amaçlanmıştır. YÖKAK kapsamında kurumsal akreditasyon sürecinde yer alan Harran Üniversitesinde kurumsal akreditasyonun önemli bir parçası olan eğitim öğretim faaliyetleri için, öğrenme çıktılarının kanıta dayalı olarak puanlanmasına yönelik geliştirilecek bir ölçme ve değerlendirme sistem alt yapısı kurumsal akreditasyon sürecinin temel ayaklarından birini oluşturacaktır. Proje ürünü olarak geliştirilecek olan ölçme ve değerlendirme süreçlerinde kanıta dayalı öğrenme çıktılarının puanlanmasına yönelik sistemin, akreditasyon süreci içerisinde yer alan veya alacak olan diğer yükseköğretim kurumları için öncülük etmesi hedeflenmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-09 19:30:08

Proje Adı: TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 12.04.2021
Bitiş Tarihi : 25.10.2021
Proje Konusu : Bu projede Harran Üniversitesinin merkez ve ilçeler olmak üzere tüm yerleşkelerinde görev yapan bölüm sekreteri; personel ve yazı işleri memurlarına Türkçe yazım eğitimi verilecek ve bu eğitimin personelin resmî yazışma niteliklerinin gelişimi açısından çeşitli ölçütlerle değerlendirmesi yapılacaktır. Verilecek eğitim, cümle ve ifade özellikleri, yazım ve noktalama kuralları olmak üzere üç temel başlıktan oluşmaktadır. Bunların yanında "Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" de gerekli yerlerde açıklanacak ve çeşitli bilgilendirmeler yapılacaktır. Söz konusu eğitimler, belli bir düzene göre gruplar hâlinde idari personele verilecektir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-15 02:47:21

Proje Adı: ÇOCUK ŞARKILARININ ORKESTRASYONU İLE HARRAN ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ORKESTRASINDA ORKESTRA VE ÇALGI EĞİTİMİ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ

Başlama Tarihi : 31.12.2019
Bitiş Tarihi : 01.07.2021
Proje Konusu : Çocuk ya da yetişkin fark etmeksizin genel, özengen (amatör) ve mesleki müzik eğitimi alan tüm kesimlerin sanatsal ve kültürel gelişimlerini destekleyici bir rol oynayan çocuk şarkıları, müzik eğitiminin en önemli yapı taşlarından biridir. Çocuk şarkılarının icra edilmesi ve paylaşılması ise sadece çocuk ve gençlik koroları ile mümkün olmaktadır. Büyük ölçüde eşliksiz olarak sunulan bu yapıtların daha geniş kesimlere ulaşması, kültürel gelişimin sağlanması ve şarkıların farklı bileşenlerle daha güçlü bir şekilde yorumlanması ve konu ile ilgili bilimsel yayınların yapılabilmesi düşüncesiyle çocuk korosu, gençlik korosu ve klasik yaylı orkestrası birlikteliğinin sağlanması düşünülmüştür. Bu amaçla Harran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalında çalgısında belli bir seviyeye erişmiş öğrencilerin oluşturduğu bölgemizin en büyük orkestrası olma özelliğine sahip “Harran Üniversitesi Gençlik Orkestrası” (HÜGO) ile “Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Konservatuvar Çocuk Korosu” ve “Harran Üniversitesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Korosu” bu projede birliktelik sağlamaktadır. Proje beş aşamadan oluşmaktadır. Bunlar: 1-Çocuk şarkıları dağarının belirlenmesi ve orkestrasyonlarının yapılması, 2-Orkestra ve çalgı gruplarının eğitim sürecinin yürütülmesi,3- Eserlerin sunumunun konser etkinliği ile yapılması, 4- Enstruman eğitimi, orkestra eğitimi ve orkestrasyon alanlarında bilimsel çalışmaların yapılması,5- Orkestrasyonu yapılmış ve konser etkinliğinde sunulan çocuk şarkılarının kaynak kitap olarak basılması aşamalarıdır.“Çocuk Şarkılarının Orkestrasyonu ile Harran Üniversitesi Gençlik Orkestrası’nda orkestra ve çalgı eğitimi becerilerinin geliştirilmesi” başlıklı projede, genel, özengen ve mesleki müzik eğitimi alan paydaşlar ile mesleki müzik eğitimi veren yürütücüler aşağıda yer alan öğrenme çıktılarını sağlamış olacaklardır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-08-16 19:51:43

Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi

Başlama Tarihi : 07.10.2019
Bitiş Tarihi : 06.10.2020
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-11-01 16:06:00

Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi

Başlama Tarihi : 05.07.2019
Bitiş Tarihi : 06.01.2021
Proje Konusu : Bu projenin genel amacı, akademisyenlerin pedagoji/andragoji bağlamında öğretim becerilerini desteklemek ve niteliklerini geliştirmektir. Bu beceriler arasında öğretimin planlanması, öğrenme/öğretme ile ilgili temel kuram ve modellerin kavranması, öğretim becerilerinin ve teknolojilerinin etkili şekilde kullanılması ile ölçme değerlendirme yöntemlerinin etkin kullanımı yer almaktadır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-04-05 15:35:40

Proje Adı: Türkiye Türkçesinde Fiilimsiler

Başlama Tarihi : 01.12.2014
Bitiş Tarihi : 01.06.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:03:51

Proje Adı: bridge.r@dio.network - crossing boundaries

Başlama Tarihi : 01.08.2013
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : Toplumda Dezavantajlı Kesimlerin Eğitimi Evsizler ve Engellilerin Eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2023-10-27 00:05:43

Proje Adı: bridge r dio network crossing boundaries

Başlama Tarihi : 01.08.2013
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : Toplumda Dezavantajlı Kesimlerin Eğitimi Evsizler ve Engellilerin Eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:05:41

Proje Adı: bridge r@dio network crossing boundaries

Başlama Tarihi : 01.08.2013
Bitiş Tarihi : 31.07.2015
Proje Konusu : Toplumda Dezavantajlı Kesimlerin Eğitimi Evsizler ve Engellilerin Eğitimi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2023-10-26 02:15:08

Proje Adı: Bir Özel Alan Derlemi Olarak Türk Çocuk Yazını Derlemi Ve Türk Çocuk Yazını Üzerine İleri Uygulamalar

Başlama Tarihi : 01.05.2013
Bitiş Tarihi : 01.11.2015
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:05:17

Proje Adı: Türkiye Türkçesi Eşdizim Sözlüğü”nün Sayısallaştırılması

Başlama Tarihi : 12.09.2011
Bitiş Tarihi : 01.06.2012
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:02:59

Proje Adı: Eski Türkçe Ve Karahanlı Türkçesinin Tarihsel Derlemi (7.-13. Yy.)

Başlama Tarihi : 15.10.2010
Bitiş Tarihi : 15.04.2013
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:07:24

Proje Adı: Türkiye Türkçesi Söz Varlığında Sıfatların Eşdizimliliği Derlem Tabanlı Bir Uygulama

Başlama Tarihi : 01.10.2009
Bitiş Tarihi : 01.10.2011
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2018-05-23 10:04:21

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 6

Proje Adı: EĞİTİM ÖĞRETİMDE AKREDİTASYON ODAKLI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SİSTEMİ ALT YAPISININ GELİŞTİRİLMESİ

Başlama Tarihi : 2022-10-04
Bitiş Tarihi : 2023-10-03
Tamamlandı Tarihi :
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Devam Ediyor
Ekip : Mesut YILDIRIM, Mehmet Emin AYDOĞDU, Öskan BARUTÇUOĞLU, Zerife YILDIRIM, Feyzi KAZIK
Anahtar Kelimeler : Akreditasyon, Eğitim-öğretim, Ölçme ve Değerlendirme, Sistem, Altyapı

Proje Adı: TÜRKÇE YAZIM EĞİTİMİNİN İDARİ PERSONELİN YAZIŞMA NİTELİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Başlama Tarihi : 2021-04-12
Bitiş Tarihi : 2021-10-12
Tamamlandı Tarihi : 2021-10-25
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet Turan DOĞAN, Bürhan AKPUNAR, Mesut YILDIRIM, Fatma Şeyma DOĞAN, Ekrem BEKTAŞ
Anahtar Kelimeler : Türkçe, resmî yazışma, cümle, yazım, noktalama

Proje Adı: ÇOCUK ŞARKILARININ ORKESTRASYONU İLE HARRAN ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ORKESTRASINDA ORKESTRA VE ÇALGI EĞİTİMİ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)

Başlama Tarihi : 2019-12-31
Bitiş Tarihi : 2021-07-01
Tamamlandı Tarihi : 2021-09-13
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Cihan TABAK, Güllü ÖZTÜRK, Ömür Arda AYDIN, Mesut YILDIRIM, Taner TOPALOĞLU, Gülgün BİLEN, Ozan BALDAN
Anahtar Kelimeler : MÜZİK EĞİTİMİ, ÇOCUK ŞARKILARI, ORKESTRASYON, GENÇLİK ORKESTRASI, ORKESTRA EĞİTİMİ, ÇALGI EĞİTİMİ

Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)

Başlama Tarihi : 2019-10-07
Bitiş Tarihi : 2020-10-06
Tamamlandı Tarihi : 2022-05-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, İrfan ARIKAN, Gürkan ÇETİN, Sedat ŞEN, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Ragıp TERZİ, Hatice PARMAKSIZ, Zekai AYIK, Mesut YILDIRIM
Anahtar Kelimeler : Uyum Programı, Üniversite, Tanıtım, Rehberlik, Tercih Sebepleri

Proje Adı: SINIFINDA SURİYELİ ÖĞRENCİ BULUNAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA - YAZMA SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Başlama Tarihi : 2019-09-09
Bitiş Tarihi : 2020-03-09
Tamamlandı Tarihi : 2019-11-06
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mesut YILDIRIM
Anahtar Kelimeler :

Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)

Başlama Tarihi : 2019-07-05
Bitiş Tarihi : 2021-01-05
Tamamlandı Tarihi : 2021-04-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Bürhan AKPUNAR, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Mesut YILDIRIM, Sedat ŞEN, İbrahim YILDIRIM, Ragıp TERZİ, Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler : Akademisyen niteliği, pedagojik yeterlikler, andragojik nitelikler, didaktik beceriler, öğretimsel nitelikler
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2016
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : HARRAN MAARİF DERGİSİ Cilt/Volume: 8 Sayı/Issue:1 Haziran/ June e-ISSN: 2564- 761X

Yazar Bilgisi : YILDIRIM MESUT
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Başlama Tarihi :30.06.2023
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Eğitim Programları ve Öğretim

Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim



Güncelleme Tarihi : 2023-10-18 20:58:10

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!