Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:00:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2024 11:00:54
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:47:02
Kişisel Bilgiler
PROF. MAHMUT NEDİM BAYUK
- E-posta: mnbayuk@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1805
- Bağlı Birimi : Üretim Yönetimi ve Pazarlama
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/mnbayuk
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2000 - 2004
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/
Tez Adı: Müşteri sadakati ve bankacılıkta müşteri sadakatinde sosyo-kültürel ve psikolojik faktörlerin rolü
Yüksek Lisans
1997 - 2000
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Türkiye`de yaş meyve-sebze ticareti ve toptancı hallerinin işleyişi (Trabzon Toptacı Hali örneği)
Lisans
1987 - 1991
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
BOLU İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2013 - 2019
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2004 - 2006
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 1997 - 2004
- KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
- SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (DR)
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 1996 - 1997
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2006 - 2013
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Dekan
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Dekan
- 2019 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2008 - 2019
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2009 - 2010
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2019 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2007 - 2009
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2019 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2024 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2015 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2013 - 2015
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Fakülte Kurulu Üyeliği
- 2015 - 2020
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN VE KİŞİSELLEŞTİRMENİN TÜKETİCİ ATALETİNE ETKİSİNDE NEGATİF E-WOM'UN ARACILIK ROLÜ
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- EBRU TANRIKULU(Öğrenci),Doktora,2024
- MÜŞTERİ DENEYİMİ VE ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNDE KADINLARIN MÜŞTERİ DENEYİMİ ANKARA İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- BEYZA NUR KURTARAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- İNTERNETTE MÜŞTERİ DAVRANIŞI VE BANKALARIN PAZARLAMA YETENEKLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ŞANLIURFA'DAKİ ÖZEL BANKA MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- KHAIRULLAH ABDULLAH MOHAMMED MOHAMMED(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Şanlıurfa ilindeki işletmelerin e-pazarlama faaliyetleri üzerine bir araştırma
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MUSTAFA ASLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Politik pazarlama ve Şanlıurfa ilinde politik pazarlama faaliyetlerine yönelik bir araştırma
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- NESRİN ÇULCU KAPLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Arkeolojik sit alanlarının destinasyon pazarlamasındaki önemi: Şanlıurfa Göbekli Tepe
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MEHMET YAVUZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018
- Sosyal medya ortamında gösterişçi tüketim: Bir uygulama
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- ABDULLAH ÖZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018
- Kentsel markalaşma faaliyetleri üzerine bir araştırma; Şanlıurfa örneği
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MERVE OFLUOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014
- Mobil pazarlama ve SMS (kısa mesaj) ile yapılan reklam ve kampanyaların tüketici davranışı üzerindeki etkilerine yönelik bir uygulama: Şanlıurfa örneği
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- AYŞE KARAÇİZMELİ GÜZELER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2010
- Kalite standartları ve Şanlıurfa ilindeki tüketicilerin kalite standartlarını önemseme düzeyleri üzerine bir araştırma
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- VEYSEL ASOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2009
- Organik tarım işletmelerinde pazarlama sorunlarına yönelik Şanlıurfa ilinde bir araştırma
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Genel İşletmecilik Ana Bilim Dalı
- SÜREYYA ECE(Öğrenci),Yüksek Lisans,2008
Dersler
VERİLEN DERSLER
SATIŞI GÜCÜ YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2023-2024,Lisans (Türkçe)
TUTUNDURMA STRATEJİLERİ,2023-2024,Doktora (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMADA GÜNCEL SORUNLAR,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ÜRÜN STRATEJİSİ VE MARKA YÖNETİMİ,2023-2024,Doktora (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2023-2024,Lisans (Türkçe)
BİTİRME ÖDEVİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
REKLAMCILIK,2013-2014,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMADA GÜNCEL SORUNLAR,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİTİRME ÖDEVİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)
REKLAMCILIK,2012-2013,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2012-2013,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMADA GÜNCEL SORUNLAR,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BİTİRME ÖDEVİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)
SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
REKLAMCILIK,2011-2012,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2011-2012,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2011-2012,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2011-2012,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2011-2012,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BİTİRME ÖDEVİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)
SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2010-2011,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2010-2011,Lisans (Türkçe)
REKLAMCILIK,2010-2011,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2010-2011,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2010-2011,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2010-2011,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2010-2011,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2010-2011,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2010-2011,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2009-2010,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2009-2010,Lisans (Türkçe)
SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2009-2010,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2009-2010,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2009-2010,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2009-2010,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2009-2010,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)
REKLAMCILIK,2009-2010,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2009-2010,Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2009-2010,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2009-2010,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2009-2010,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)
ULUSLARARASI PAZARLAMA,2008-2009,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2008-2009,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2008-2009,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2008-2009,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2008-2009,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)
BİTİRME ÖDEVİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2008-2009,Lisans (Türkçe)
SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2008-2009,Lisans (Türkçe)
REKLAMCILIK,2008-2009,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2007-2008,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2007-2008,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2007-2008,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2007-2008,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2007-2008,Lisans (Türkçe)
İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2007-2008,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2007-2008,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2007-2008,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2007-2008,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2006-2007,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2006-2007,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2006-2007,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2005-2006,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA,2005-2006,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Pazarlamada Yeni Bir Gelecek: Metaverse
Dergi Adı : International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS)
Cilt : 8
ISSN : 2630-6417
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Turizm Destinasyonlarının Arkeolojik Sit Alanı Pazarlaması: 2019Göbeklitepe Yılının Ardından Bir Araştırma
Dergi Adı : Journal of Applied Tourism Research
Cilt : 1
ISSN : 2717-8951
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : E-Pazarlama ve Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlamadan Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Journal of Current Researches on Business and Economics
Cilt : 9
ISSN : 2547-9628
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : ENDÜSTRİ 4.0 KAPSAMINDA YAPAY ZEKÂ VE PAZARLAMANIN GELECEĞİ
Dergi Adı : JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Cilt : 5
ISSN : 2630-6417
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Influencer Marketing (Hatırlı Pazarlama)
Dergi Adı : the Journal of Academic Social Sciences
Cilt : 75
ISSN : 2148-2489
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Sosyal Medya Ortamında Gösterişçi Tüketimin Sergilenmesi
Dergi Adı : journal of Social Humanities Sciences Research
Cilt : 5
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri
Dergi Adı : Asos Journal Journal os Academic Social Sciences
Cilt : 5
ISSN : 148-2489
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Kentsel Markalaşma ve Yerel Halkın Kentsel Markalaşma Algısı: Şanlıurfa Örneği
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Tüketicilerin Taklit Ürün Satınalma Davranışları Üzerine Bir Araştırma A Research On Buying Behavior Of Consumers About Counterfeit Products
Dergi Adı : The Journal Of Academic Social Science Studies
Cilt : 1
ISSN : 2148-4163
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Türkiye Güney Sınırı Mayınlı Alanların Toprak ve Tarım Potansiyeli
Dergi Adı : Harran Tarım ve Gıda Bilimleri Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2148-5003
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Tüketici Boykotu ve İşletme Faaliyetlerine Etkileri Kamu İş İş Hukuku ve İktisat Dergisi Kamu İşletmeleri İşverenleri Sendikası Yıl 2013 Cilt 13 Sayı 1 ss 141 154 2013
Dergi Adı : İş Hukuku ve İktisat Dergisİ
Cilt : 13
ISSN : 1303-4995
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Yabancı Dilde Marka ve Mağaza Adları ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi ISSN 2146 3212 ss 30 44 2011
Dergi Adı : İletişim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2146-3212
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : Özel Gün Ve Haftaların Tüketim Üzerindeki Etkileri Kamu İş İş Hukuku ve İktisat Dergisi Kamu İşletmeleri İşverenleri Sendikası Yıl 2009 Cilt 11 Sayı 1 ss 185 197 2009
Dergi Adı : İŞ HUKUKU VE İKTİSAT DERGİSİ
Cilt : 11
ISSN : 1303-4995
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : İşletme Çalışanlarının Müşteri Olma Güdüsü Üzerindeki Etkileri E Journal Of Yaşar University JOY Uluslararası Hakemli Dergisi No 11 Volume 3 ss 573 581 ISSN 1305 970X Temmuz 2008
Dergi Adı : E-Journal Of Yaşar University
Cilt : 11
ISSN : 1305-970X
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : AB Sürecinde İşletmelerde Yenilik Zorunluluğu ve Yeni Tüketici Profili Kamu İş İş Hukuku ve İktisat Dergisi Kamu İşletmeleri İşverenleri Sendikası Yıl 2008 Cilt 10 Sayı 1 ss 145 166 2008
Dergi Adı : İş Hukuku ve İktisat Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1303-4995
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Tüketim Kültürü Üzerinde Kredi Kartı Kullanımının Etkileri Ampirik Bir Araştırma Akademik Araştırmalar Dergisi Journal Of Academic Studies Uluslararası Akademik Dergi Yıl 10 Sayı 38 Ağustos Ekim 2008 ss 17 40 Vol 10 Number 38 Pp 17 40 August October 2008
Dergi Adı : Akademik Araştırmalar Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Esnek Üretim Sistemleri ve Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi ESOSDER C 7 S 25 012 024 ISSN 13040278 2008
Dergi Adı : ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (ESOSDER)
Cilt : 7
ISSN : 13040278
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Bankacılık Hizmetlerinde Müşteri ve Müşteri Sadakati” Pazarlama Dünyası Dergisi,Sayı:), ISSN:(2008).
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası
Cilt : 22
ISSN : 1301-2630
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Kriz Ortamında Bir Başarı Faktörü Olarak Çalışanların Kurum İmajı E Journal Of Yaşar University JOY Uluslar arası Hakemli Dergisi No 7 Volume 2 ss 795 808 ISSN 1305 970X Temmuz 2007
Dergi Adı : E-Journal Of Yaşar University (JOY)
Cilt : 7
ISSN : 1305-970X
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati İlişkisi
Dergi Adı : Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1300-7262
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Kurum İçi stres Kaynaklarının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Şanlıurfa Belediyesi Örneği Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Journal of Social Sciences Cilt 4 Sayı 2 ISSN 1304 8392 ss 66 86 Mersin Aralık 2007
Dergi Adı : Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (Journal of Social Sciences)
Cilt : 4
ISSN : 13048392
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : İşletmelerde Müşteri Göçü ve Müşterilerin Terk Etme Nedenleri Pazarlama Dünyası Dergisi yıl 20 Sayı 2006 4 Temmuz Ağustos ss 55 58 2006
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2006
Makale Adı : Hizmet Pazarlaması ve Müşteri Tutma Service Marketing And Customer Retention Akademik Bakış Dergisi Türk Dünyası Celalabat İşletme Fakültesi Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E Dergisi Sayı 10 Yıl 2006 ISSN 1694 528X www akademikbakis org 2006
Dergi Adı : Akademik Bakış Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1694-528X
Yayın Tarihi : 2006
Makale Adı : Kapıdan Satışlarda Tüketicinin Korunması Pazarlama Dünyası Dergisi Yıl 19 Sayı 2 Mart Nisan ss 39 45 2005
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 2630-6417
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Global Çağda Müşteri ve Pazarlama Anlayışı Pazarlama Dünyası Dergisi Yıl 19 Sayı 2005 5 Eylül Ekim ss 30 35 2005
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Müşteri Memnuniyeti Pazarlama Dünyası Dergisi yıl 15 Sayı 2001 2 Mart Nisan ss 26 29 2001
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 2149-3898
Yayın Tarihi : 2001
Makale Adı : Türkiye de Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri Anadolu Üniversitesi İİBF Dergisi 15 Cilt Sayı 99 1 2 ss 293 326 1999
Dergi Adı : Anadolu Üniversitesi İİBF Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 2687-184X
Yayın Tarihi : 1999
Makale Adı : Gösterişçi Tüketim, Hedonizm ve Genç Tüketicilerin Tüketim Eğilimleri
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Pazarlamada Yeni Bir Gelecek: Metaverse (A New Future in Marketing: Metaverse)
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi, Bölüm:5
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Dijital Çağ'da Kişisel Verilerin Korunması ve Dijital Tüketici Davranışları
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Turizm Destinasyonlarının Arkeolojik Sit Alanı Pazarlaması: 2019 Göbeklitepe Yılının Ardından Bir Araştırma (ARCHAEOLOGICAL SITE AREA MARKETING OF TOURISM DESTINATIONS: A …
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Ekonomide Güncel Araştırmalar Bölüm 3: Covid-19 Salgını Kapsamında Yeni Tüketici Satınalma Davranışı: PANİK ALIŞVERİŞ, Legal Yayıncılık, İstanbul
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Archaeological Site Area Marketing of Tourism Destinations: A Research after 2019 Göbeklitepe Year
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TURİZM DESTİNASYONLARININ ARKEOLOJİK SİT ALANI PAZARLAMASI: 2019 GÖBEKLİTEPE YILININ ARDINDAN BİR ARAŞTIRMA*
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Endüstri 4.0 Kapsamında Yapay Zeka ve Pazarlamanın Geleceği (The Future Of Artificial Intelligence And Marketing In Industry 4.0)
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 19*
Makale Adı : Endüstri 4.0 Kapsamında Yapay Zeka ve Pazarlamanın Geleceği (Artificial Intelligence- AI- and the Future of Marketing within the Scope of Industry 4.0)
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 24*
Makale Adı : E-Pazarlama ve Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlamadan Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Influencer Marketing (Hatırlı Pazarlama)
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 35*
Makale Adı : Sosyal Medya Ortamında Gösterişçi Tüketimin Sergilenmesi (Displaying Of Conspicuous Consumption On Social Media)
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 17*
Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri (Internet Of Things And The Effects on The Marketing Activities of Businesses)
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 27*
Makale Adı : Kentsel Markalaşma ve Yerel Halkın Kentsel Markalaşma Algısı: Şanlıurfa Örneği (City Branding And Perception Of Local People: Şanlıurfa Case Study)
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 9*
Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri (Internet Of Things/IoT And The Effects on The Marketing Activities of Businesses)
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 30*
Makale Adı : Dijital Tüketici (Digital Consumer), İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar, XII.Bölüm.
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Tüketicilerin Taklit Ürün Satınalma Davranışları Üzerine Bir Araştırma (A Research on Buying Behavior Of Consumers About Counterfeit Products)
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5*
Makale Adı : Türkiye güney sınırı mayınlı alanların toprak ve tarım potansiyeli
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Tüketici Boykotu ve İşletme Faaliyetlerine Etkileri (Consumer Boycott and Its Effects on Business Activities)
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Komşu Veri Yaklaşımı ile Bilgi Üretiminde GIS Analizi Gaziantep Örneği Orta Doğu Teknik Üniversitesi ESRI Kullanıcıları Konferansı 7 8 Ekim Ankara 2013
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :
Makale Adı : PAZARLAMA İLKELERİ: Pazarlama Çevresi, Stratejik Planlama ve Pazarlamanın Rolü Bölüm:2
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Yabancı Dilde Marka ve Mağaza Adları ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5*
Makale Adı : Yabancı Dilde Marka ve Mağaza Adları ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma (A Research on Brand and Store Names in Foreign Languages and Their …
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5*
Makale Adı : Pazarlama
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Özel Gün ve Haftaların Tüketim Üzerindeki Etkileri (The Effects Of Special Days And Weeks On Consumption)
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 23*
Makale Adı : Tüketim Kültürü Üzerinde Kredi Kartı Kullanımının Etkileri: Ampirik Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : AB Sürecinde İşletmelerde Yenilik Zorunluluğu ve Yeni tüketici Profili
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Esnek Üretim Sistemleri Ve Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri (Flexible Manufacturing Systems And It’s Affects on Marketing Activities)
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : İşletmelerde Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :
Makale Adı : İşletme Çalışanlarının Müşteri Olma Güdüsü Üzerindeki Etkisi (The Employees’ Impact On Patronage)
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 22*
Makale Adı : Bankacılık Hizmetlerinde Müşteri ve Müşteri Sadakati
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kriz Ortamında Bir Başarı Faktörü Olarak Çalişanlarin Kurum İmaji
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 88
Makale Adı : Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati İlişkisi (The Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty)
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 221
Makale Adı : Hizmet pazarlaması ve müşteri tutma (Service Marketing And Customer Retention)
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 94
Makale Adı : İşletmelerde müşteri göçü ve müşterilerin terk etme nedenleri
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : İşletmelerde Müşteri Göçü ve Müşterilerin Terk Etme Nedenleri (Customer Migration in Businesses and Customer Reasons Why Customers Leave)
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 8*
Makale Adı : Kapıdan Satışlarda Tüketicinin Korunması
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Global Çağda Müşteri ve Pazarlama Anlayışları
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı : 53*
Makale Adı : Müşteri sadakati ve bankacılıkta müşteri sadakatinde sosyo-kültürel ve psikolojik faktörlerin rolü
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : Değişim ve Pazarlamanın Yeni Vizyonu
Yayın Tarihi : 2002
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Müşteri Memnuniyeti
Yayın Tarihi : 2001
Atıf Sayısı : 144
Makale Adı : Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama sorunları ve Çözüm Önerileri Trabzon İlinde Örnek Uygulama 6 Ulusal Pazarlama Kongresi 2001 …
Yayın Tarihi : 2001
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Doğu Karadeniz Bölgesinde Yedi İlde Örnek Uygulama
Yayın Tarihi : 2001
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Türkiyede yaş meyve-sebze ticareti ve toptancı hallerinin işleyişi (Trabzon Toptacı Hali örneği)
Yayın Tarihi : 2000
Atıf Sayısı : 6*
Makale Adı : TÜRKİYE'DE YAŞ MEYVE-SEBZE TİCARETİ VE TOPTANCI HALLERİ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı : 1*
Makale Adı : KURUM İÇİ STRES KAYNAKLARININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ: ŞANLIURFA BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı : 2*
Bildiri Adı : Dijital Tüketici
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖZ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.10.2017
Basım Tarihi :15.10.2017
Bildiri Adı : Komşu Veri Yaklaşımı ile Bilgi Üretiminde GIS Analizi Gaziantep Örneği Orta Doğu Teknik Üniversitesi ESRI Kullanıcıları Konferansı 7 8 Ekim Ankara 2013
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇULLU MEHMET ALİ,BİLGİLİ ALİ VOLKAN,ÖZTÜRKMEN ALİ RIZA,PINAR ABUZER,BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖNAL MEHMET,ALMACA AHMET,AKAN HASAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2013
Basım Tarihi :02.01.2016
Bildiri Adı : Türkiye Güney Sınırı Mayınlı Alanların Toprak ve Tarım Potansiyeli
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇULLU MEHMET ALİ,PINAR ABUZER,BİLGİLİ ALİ VOLKAN,ALMACA AHMET,ÖZTÜRKMEN ALİ RIZA,AKAN HASAN,BİNİCİ TURAN,ÖNAL MEHMET,BAYUK N
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Bölgesel Çalışmalar
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2015
Basım Tarihi :29.05.2015
Bildiri Adı : Değişim ve Pazarlamanın Yeni Vizyonu 7 Ulusal Pazarlama Kongresi 2002 Afyon Kocatepe Üniversitesi Bildiri Kitabı ss 363 365 Afyon
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : KURTULDU HÜSEYİN SABRİ, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.06.2002
Basım Tarihi :03.06.2002
Bildiri Adı : Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama sorunları ve Çözüm Önerileri Trabzon İlinde Örnek Uygulama 6 Ulusal Pazarlama Kongresi 2001 Atatürk Üniversitesi Bildiri Kitabı s 320 Erzurum
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2001
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.07.2001
Basım Tarihi :09.07.2001
Bildiri Adı : Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Doğu Karadeniz Bölgesinde Yedi İlde Örnek Uygulama 6 Ulusal Pazarlama Kongresi 2001 Atatürk Üniversitesi Bildiri Kitabı s 322 Erzurum
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2001
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.07.2001
Basım Tarihi :28.06.2001
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 7
Kitap Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Çalışmalar-1
Yazar Adı : ÇETİN BETÜL, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yayın Evi : İksad Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-367-320-8
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VI
Yazar Adı : KURTARAN Beyza Nur, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8341-48-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-4
Yazar Adı : TANRIKULU EBRU, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Etiği
Yayın Evi : İksad Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8423-58-7
Basım Türü :Elektronik
YIL :2021
Kitap Adı : Ekonomide Güncel Araştırmalar
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM,TANRIKULU EBRU
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Legal Yayıncılık A.Ş.
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-315-875-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖZ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Strategic Researches Academy
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-1-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Pazarlama İlkeleri
Yazar Adı : YAĞCI MEHMET İSMAİL,BULUT ABİT,NURTANIŞ VELİOĞLU MELTEM,SAYDAN REHA,NART SİMA,FIRAT AYTEKİN,KOCAGÖZ ELİF,DOĞANER MUSTAFA,BAYUK MAHMUT NEDİM,KİTAPCI OLGUN,AYTEKİN PINAR,BULUT YETKİN,AYDIN ALİ EMRE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : LİSANS YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-4350-50-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2011
Kitap Adı : Mikro Bölge Kalkınma Modeli İçin Bir Araştırma
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Diyarbakır Kalkınma Merkezi Derneği
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :1
Basım Türü :Basılı
YIL :2011
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 8
Proje Adı: İktisadi ve İdari Bilimler Lisans Öğrencilerine Yönelik Proje Hazırlama Eğitimi
Bitiş Tarihi : 17.11.2024
Proje Konusu : İktisadi ve İdari Bilimler alanında lisans eğitimi gören öğrencileri ulusal/uluslararası destekler, programlar ve fırsatlar ile tanıştırmak, proje hazırlama becerilerinin geliştirmek ve kariyer planlamalarına yönelik bilgi vermek.
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-08-21 12:51:04
Proje Adı: Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi Ankara İlindi Bir Araştırma
Bitiş Tarihi : 14.05.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:08:07
Proje Adı: Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi Ankara İlinde Bir Araştırma
Bitiş Tarihi : 14.05.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-08-22 12:21:42
Proje Adı: Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlama faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma
Bitiş Tarihi : 18.09.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-10-09 11:49:44
Proje Adı: Yurtiçi Bilimsel Etkinlik Düzenleme Desteği Programı
Bitiş Tarihi : 14.07.2014
Proje Konusu : Üretim Yönetimi Kongresi
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:18:26
Proje Adı: M N BAYUK Türkiyenin Güney Sınırı Boyunca Yer Alan Mayınlı Alanların Alt Gelişim Projesi
Bitiş Tarihi : 01.04.2015
Proje Konusu : Türkiyenin Güney sınırındaki Mayınlıarazinin mayından temizlenmesi sonrası ekonomik olarak değerlendirilmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Kalkınma Bakanlığı
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:15:00
Proje Adı: TÜBİTAK SOBAG SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMA GRUBU 1002 52458 Kodlu Proje Değerlendirmesi 29 Nisan 2010 Dış Danışman
Bitiş Tarihi : 29.04.2010
Proje Konusu : Tüketici davranışları
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:17:27
Proje Adı: Karacadağ Kırsal Alanında Sektörel Gelişim Planının Hazırlanması Mikro Bölge Kalkınma Modeli İçin Bir Araştırma TRGC2 10 DFD 19 Referans Numaralı Doğrudan Faaliyet Desteği Mali Destek Programı Karacadağ Kalkınma Ajansı Kalkınma Merkezi Derneği Diyarbakır 2011 Uzman
Bitiş Tarihi : 30.09.2010
Proje Konusu : Bölgesel Kalkınma
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:16:48
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 3
Proje Adı: Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi Ankara İlindi Bir Araştırma
Bitiş Tarihi : 2021-11-14
Tamamlandı Tarihi : 2022-07-05
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mahmut Nedim BAYUK, Beyza Nur DEMİR
Anahtar Kelimeler : Müşteri Deneyimi, Müşteri Sadakati, Online Alışveriş, Online Alışveriş Tutum ve Davranışları, Kadın Çalışmaları
Proje Adı: Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlama faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma
Bitiş Tarihi : 2019-09-18
Tamamlandı Tarihi : 2019-06-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mahmut Nedim BAYUK, Mustafa ASLAN
Anahtar Kelimeler : Pazarlama, E-Pazarlama, İşletme
Proje Adı: DİJİTAL TÜKETİCİ/DIGITAL CONSUMER
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mahmut Nedim BAYUK, Abdullah ÖZ
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği üyesi(PPAD)
Başlama Tarihi :2009
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: NEWWSA / E-Journal of New World Sciences Academy
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: TUBİTAK ARBİS Üyesi
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Hizmet Pazarlaması
Güncelleme Tarihi : 2024-07-01 11:51:57