YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:20:41
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:00:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.09.2024 11:00:54
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:47:02

Kişisel Bilgiler

PROF. MAHMUT NEDİM BAYUK




  • E-posta: mnbayuk@harran.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1805

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2000 - 2004

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/

Tez Adı: Müşteri sadakati ve bankacılıkta müşteri sadakatinde sosyo-kültürel ve psikolojik faktörlerin rolü

Yüksek Lisans

1997 - 2000

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Türkiye`de yaş meyve-sebze ticareti ve toptancı hallerinin işleyişi (Trabzon Toptacı Hali örneği)

Lisans

1987 - 1991

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

BOLU İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
PROFESÖR
2019 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

DOÇENT
2013 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2004 - 2006
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
1997 - 2004
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (DR)

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
1996 - 1997
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2006 - 2013
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Dekan
2024 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Dekan
2019 - 2020
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Dekan Yardımcısı
2008 - 2019
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2009 - 2010
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Kurulu Üyeliği
2024 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Kurulu Üyeliği
2019 - 2022
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkan Yardımcısı
2007 - 2009
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2019 - 2022
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
2024 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
2015 - 2020
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2013 - 2015
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Fakülte Kurulu Üyeliği
2015 - 2020
HARRAN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
SANAL MAĞAZA ATMOSFERİNİN VE KİŞİSELLEŞTİRMENİN TÜKETİCİ ATALETİNE ETKİSİNDE NEGATİF E-WOM'UN ARACILIK ROLÜ
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
EBRU TANRIKULU(Öğrenci),Doktora,2024

MÜŞTERİ DENEYİMİ VE ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNDE KADINLARIN MÜŞTERİ DENEYİMİ ANKARA İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
BEYZA NUR KURTARAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

İNTERNETTE MÜŞTERİ DAVRANIŞI VE BANKALARIN PAZARLAMA YETENEKLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ŞANLIURFA'DAKİ ÖZEL BANKA MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
KHAIRULLAH ABDULLAH MOHAMMED MOHAMMED(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Şanlıurfa ilindeki işletmelerin e-pazarlama faaliyetleri üzerine bir araştırma
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MUSTAFA ASLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Politik pazarlama ve Şanlıurfa ilinde politik pazarlama faaliyetlerine yönelik bir araştırma
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
NESRİN ÇULCU KAPLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Arkeolojik sit alanlarının destinasyon pazarlamasındaki önemi: Şanlıurfa Göbekli Tepe
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MEHMET YAVUZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018

Sosyal medya ortamında gösterişçi tüketim: Bir uygulama
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
ABDULLAH ÖZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018

Kentsel markalaşma faaliyetleri üzerine bir araştırma; Şanlıurfa örneği
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MERVE OFLUOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2014

Mobil pazarlama ve SMS (kısa mesaj) ile yapılan reklam ve kampanyaların tüketici davranışı üzerindeki etkilerine yönelik bir uygulama: Şanlıurfa örneği
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
AYŞE KARAÇİZMELİ GÜZELER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2010

Kalite standartları ve Şanlıurfa ilindeki tüketicilerin kalite standartlarını önemseme düzeyleri üzerine bir araştırma
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
VEYSEL ASOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2009

Organik tarım işletmelerinde pazarlama sorunlarına yönelik Şanlıurfa ilinde bir araştırma
Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Genel İşletmecilik Ana Bilim Dalı
SÜREYYA ECE(Öğrenci),Yüksek Lisans,2008

Dersler

VERİLEN DERSLER

SATIŞI GÜCÜ YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2023-2024,Lisans (Türkçe)

TUTUNDURMA STRATEJİLERİ,2023-2024,Doktora (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2023-2024,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMADA GÜNCEL SORUNLAR,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)

ÜRÜN STRATEJİSİ VE MARKA YÖNETİMİ,2023-2024,Doktora (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2023-2024,Lisans (Türkçe)

BİTİRME ÖDEVİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2018-2019,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)

REKLAMCILIK,2013-2014,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2013-2014,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2013-2014,Lisans (Türkçe)

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2012-2013,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMADA GÜNCEL SORUNLAR,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİTİRME ÖDEVİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)

REKLAMCILIK,2012-2013,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2012-2013,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMADA GÜNCEL SORUNLAR,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BİTİRME ÖDEVİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

REKLAMCILIK,2011-2012,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2011-2012,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2011-2012,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2011-2012,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2011-2012,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2011-2012,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BİTİRME ÖDEVİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2010-2011,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2010-2011,Lisans (Türkçe)

REKLAMCILIK,2010-2011,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2010-2011,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2010-2011,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2010-2011,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2010-2011,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2010-2011,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2010-2011,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2010-2011,Yüksek Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2009-2010,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2009-2010,Lisans (Türkçe)

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2009-2010,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2009-2010,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2009-2010,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2009-2010,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2009-2010,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)

REKLAMCILIK,2009-2010,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2009-2010,Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2009-2010,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2009-2010,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2009-2010,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI,2009-2010,Yüksek Lisans (Türkçe)

ULUSLARARASI PAZARLAMA,2008-2009,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2008-2009,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2008-2009,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2008-2009,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2008-2009,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)

BİTİRME ÖDEVİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2008-2009,Lisans (Türkçe)

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2008-2009,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2008-2009,Lisans (Türkçe)

REKLAMCILIK,2008-2009,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2007-2008,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-I,2007-2008,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2007-2008,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2007-2008,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI,2007-2008,Lisans (Türkçe)

İŞLETMECİLİK SEMİNERLERİ-II,2007-2008,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2007-2008,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2007-2008,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,2007-2008,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2006-2007,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2006-2007,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2006-2007,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2005-2006,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA,2005-2006,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 27

Makale Adı : Pazarlamada Yeni Bir Gelecek: Metaverse

Yazar Bilgisi : TANRIKULU EBRU, BAYUK MAHMUT NEDİM
Dergi Adı : International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS)
Cilt : 8
ISSN : 2630-6417
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Turizm Destinasyonlarının Arkeolojik Sit Alanı Pazarlaması: 2019Göbeklitepe Yılının Ardından Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : YAVUZ MEHMET,BAYUK MAHMUT NEDİM
Dergi Adı : Journal of Applied Tourism Research
Cilt : 1
ISSN : 2717-8951
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : E-Pazarlama ve Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlamadan Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : ASLAN MUSTAFA,BAYUK MAHMUT NEDİM
Dergi Adı : Journal of Current Researches on Business and Economics
Cilt : 9
ISSN : 2547-9628
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : ENDÜSTRİ 4.0 KAPSAMINDA YAPAY ZEKÂ VE PAZARLAMANIN GELECEĞİ

Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM,DEMİR BEYZA
Dergi Adı : JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Cilt : 5
ISSN : 2630-6417
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Sosyal Medya Ortamında Gösterişçi Tüketimin Sergilenmesi

Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖZ ABDULLAH
Dergi Adı : journal of Social Humanities Sciences Research
Cilt : 5
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Kentsel Markalaşma ve Yerel Halkın Kentsel Markalaşma Algısı: Şanlıurfa Örneği

Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM,OFLUOĞLU MERVE
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Tüketicilerin Taklit Ürün Satınalma Davranışları Üzerine Bir Araştırma A Research On Buying Behavior Of Consumers About Counterfeit Products

Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM,OFLUOĞLU MERVE
Dergi Adı : The Journal Of Academic Social Science Studies
Cilt : 1
ISSN : 2148-4163
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Türkiye Güney Sınırı Mayınlı Alanların Toprak ve Tarım Potansiyeli

Yazar Bilgisi : ÇULLU MEHMET ALİ,PINAR ABUZER,BİLGİLİ ALİ VOLKAN,ALMACA AHMET,ÖZTÜRKMEN ALİ RIZA,AKAN HASAN,BAYUK NEDİM,ÖNAL MEHMET,BİNİCİ TURAN
Dergi Adı : Harran Tarım ve Gıda Bilimleri Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2148-5003
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Tüketici Boykotu ve İşletme Faaliyetlerine Etkileri Kamu İş İş Hukuku ve İktisat Dergisi Kamu İşletmeleri İşverenleri Sendikası Yıl 2013 Cilt 13 Sayı 1 ss 141 154 2013

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM,OFLUOĞLU MERVE
Dergi Adı : İş Hukuku ve İktisat Dergisİ
Cilt : 13
ISSN : 1303-4995
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Yabancı Dilde Marka ve Mağaza Adları ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi ISSN 2146 3212 ss 30 44 2011

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM,KARAÇİZMELİ GÜZELER AYŞE
Dergi Adı : İletişim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2146-3212
Yayın Tarihi : 2011

Makale Adı : Özel Gün Ve Haftaların Tüketim Üzerindeki Etkileri Kamu İş İş Hukuku ve İktisat Dergisi Kamu İşletmeleri İşverenleri Sendikası Yıl 2009 Cilt 11 Sayı 1 ss 185 197 2009

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : İŞ HUKUKU VE İKTİSAT DERGİSİ
Cilt : 11
ISSN : 1303-4995
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : İşletme Çalışanlarının Müşteri Olma Güdüsü Üzerindeki Etkileri E Journal Of Yaşar University JOY Uluslararası Hakemli Dergisi No 11 Volume 3 ss 573 581 ISSN 1305 970X Temmuz 2008

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM,KÜÇÜK FERİT
Dergi Adı : E-Journal Of Yaşar University
Cilt : 11
ISSN : 1305-970X
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : AB Sürecinde İşletmelerde Yenilik Zorunluluğu ve Yeni Tüketici Profili Kamu İş İş Hukuku ve İktisat Dergisi Kamu İşletmeleri İşverenleri Sendikası Yıl 2008 Cilt 10 Sayı 1 ss 145 166 2008

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : İş Hukuku ve İktisat Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1303-4995
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Tüketim Kültürü Üzerinde Kredi Kartı Kullanımının Etkileri Ampirik Bir Araştırma Akademik Araştırmalar Dergisi Journal Of Academic Studies Uluslararası Akademik Dergi Yıl 10 Sayı 38 Ağustos Ekim 2008 ss 17 40 Vol 10 Number 38 Pp 17 40 August October 2008

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM,KÜÇÜK FERİT
Dergi Adı : Akademik Araştırmalar Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Esnek Üretim Sistemleri ve Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi ESOSDER C 7 S 25 012 024 ISSN 13040278 2008

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM,KARAÇİZMELİ GÜZELER AYŞE
Dergi Adı : ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (ESOSDER)
Cilt : 7
ISSN : 13040278
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Bankacılık Hizmetlerinde Müşteri ve Müşteri Sadakati” Pazarlama Dünyası Dergisi,Sayı:), ISSN:(2008).

Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası
Cilt : 22
ISSN : 1301-2630
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Kriz Ortamında Bir Başarı Faktörü Olarak Çalışanların Kurum İmajı E Journal Of Yaşar University JOY Uluslar arası Hakemli Dergisi No 7 Volume 2 ss 795 808 ISSN 1305 970X Temmuz 2007

Yazar Bilgisi : KÜÇÜK FERİT,BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : E-Journal Of Yaşar University (JOY)
Cilt : 7
ISSN : 1305-970X
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati İlişkisi

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM,KÜÇÜK FERİT
Dergi Adı : Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1300-7262
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : Kurum İçi stres Kaynaklarının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Şanlıurfa Belediyesi Örneği Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Journal of Social Sciences Cilt 4 Sayı 2 ISSN 1304 8392 ss 66 86 Mersin Aralık 2007

Yazar Bilgisi : KÜÇÜK FERİT,BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (Journal of Social Sciences)
Cilt : 4
ISSN : 13048392
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : İşletmelerde Müşteri Göçü ve Müşterilerin Terk Etme Nedenleri Pazarlama Dünyası Dergisi yıl 20 Sayı 2006 4 Temmuz Ağustos ss 55 58 2006

Yazar Bilgisi : KURTULDU HÜSEYİN SABRİ,BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2006

Makale Adı : Hizmet Pazarlaması ve Müşteri Tutma Service Marketing And Customer Retention Akademik Bakış Dergisi Türk Dünyası Celalabat İşletme Fakültesi Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E Dergisi Sayı 10 Yıl 2006 ISSN 1694 528X www akademikbakis org 2006

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : Akademik Bakış Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1694-528X
Yayın Tarihi : 2006

Makale Adı : Kapıdan Satışlarda Tüketicinin Korunması Pazarlama Dünyası Dergisi Yıl 19 Sayı 2 Mart Nisan ss 39 45 2005

Yazar Bilgisi : DERYAL YAHYA,BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 2630-6417
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : Global Çağda Müşteri ve Pazarlama Anlayışı Pazarlama Dünyası Dergisi Yıl 19 Sayı 2005 5 Eylül Ekim ss 30 35 2005

Yazar Bilgisi : BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : Müşteri Memnuniyeti Pazarlama Dünyası Dergisi yıl 15 Sayı 2001 2 Mart Nisan ss 26 29 2001

Yazar Bilgisi : ÖÇER ABDULLAH,BAYUK MAHMUT NEDİM
Dergi Adı : Pazarlama Dünyası Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 2149-3898
Yayın Tarihi : 2001

Makale Adı : Türkiye de Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri Anadolu Üniversitesi İİBF Dergisi 15 Cilt Sayı 99 1 2 ss 293 326 1999

Yazar Bilgisi : ÖÇER ABDULLAH,BAYUK M NEDİM
Dergi Adı : Anadolu Üniversitesi İİBF Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 2687-184X
Yayın Tarihi : 1999

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 47

Makale Adı : Gösterişçi Tüketim, Hedonizm ve Genç Tüketicilerin Tüketim Eğilimleri

Yazar Bilgisi : B Çetin, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Pazarlamada Yeni Bir Gelecek: Metaverse (A New Future in Marketing: Metaverse)

Yazar Bilgisi : E Tanrıkulu, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi, Bölüm:5

Yazar Bilgisi : BN Kurtaran, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Dijital Çağ'da Kişisel Verilerin Korunması ve Dijital Tüketici Davranışları

Yazar Bilgisi : Tanrıkulu, E., MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Turizm Destinasyonlarının Arkeolojik Sit Alanı Pazarlaması: 2019 Göbeklitepe Yılının Ardından Bir Araştırma (ARCHAEOLOGICAL SITE AREA MARKETING OF TOURISM DESTINATIONS: A …

Yazar Bilgisi : YAVUZ, M., MN BAYUK
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Ekonomide Güncel Araştırmalar Bölüm 3: Covid-19 Salgını Kapsamında Yeni Tüketici Satınalma Davranışı: PANİK ALIŞVERİŞ, Legal Yayıncılık, İstanbul

Yazar Bilgisi : E Tanrıkulu, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Archaeological Site Area Marketing of Tourism Destinations: A Research after 2019 Göbeklitepe Year

Yazar Bilgisi : M Yavuz, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TURİZM DESTİNASYONLARININ ARKEOLOJİK SİT ALANI PAZARLAMASI: 2019 GÖBEKLİTEPE YILININ ARDINDAN BİR ARAŞTIRMA*

Yazar Bilgisi : M YAVUZ, MN BAYUK
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Endüstri 4.0 Kapsamında Yapay Zeka ve Pazarlamanın Geleceği (The Future Of Artificial Intelligence And Marketing In Industry 4.0)

Yazar Bilgisi : MN BAYUK, BN Demir
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 19*

Makale Adı : Endüstri 4.0 Kapsamında Yapay Zeka ve Pazarlamanın Geleceği (Artificial Intelligence- AI- and the Future of Marketing within the Scope of Industry 4.0)

Yazar Bilgisi : MN BAYUK, BN Demir
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 24*

Makale Adı : E-Pazarlama ve Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlamadan Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : M Aslan, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Influencer Marketing (Hatırlı Pazarlama)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, M Aslan
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 35*

Makale Adı : Sosyal Medya Ortamında Gösterişçi Tüketimin Sergilenmesi (Displaying Of Conspicuous Consumption On Social Media)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, A ÖZ
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 17*

Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri (Internet Of Things And The Effects on The Marketing Activities of Businesses)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, A Öz
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 27*

Makale Adı : Kentsel Markalaşma ve Yerel Halkın Kentsel Markalaşma Algısı: Şanlıurfa Örneği (City Branding And Perception Of Local People: Şanlıurfa Case Study)

Yazar Bilgisi : MN BAYUK, M OFLUOĞLU
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 9*

Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri (Internet Of Things/IoT And The Effects on The Marketing Activities of Businesses)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, A Öz
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 30*

Makale Adı : Dijital Tüketici (Digital Consumer), İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar, XII.Bölüm.

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, A Öz
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Tüketicilerin Taklit Ürün Satınalma Davranışları Üzerine Bir Araştırma (A Research on Buying Behavior Of Consumers About Counterfeit Products)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, M Ofluoğlu
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5*

Makale Adı : Türkiye güney sınırı mayınlı alanların toprak ve tarım potansiyeli

Yazar Bilgisi : M ÇULLU, A PINAR, A BİLGİLİ, A ALMACA, A AYDEMİR, A ÖZTÜRKMEN, ...
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Tüketici Boykotu ve İşletme Faaliyetlerine Etkileri (Consumer Boycott and Its Effects on Business Activities)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, M Ofluoğlu
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Komşu Veri Yaklaşımı ile Bilgi Üretiminde GIS Analizi Gaziantep Örneği Orta Doğu Teknik Üniversitesi ESRI Kullanıcıları Konferansı 7 8 Ekim Ankara 2013

Yazar Bilgisi : HA MEHMET ALİ ÇULLU,ALİ VOLKAN BİLGİLİ,ALİ RIZA ÖZTÜRKMEN,ABUZER PINAR ...
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı :

Makale Adı : PAZARLAMA İLKELERİ: Pazarlama Çevresi, Stratejik Planlama ve Pazarlamanın Rolü Bölüm:2

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Yabancı Dilde Marka ve Mağaza Adları ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : MN BAYUK, A KARAÇİZMELİ GÜZELER
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5*

Makale Adı : Yabancı Dilde Marka ve Mağaza Adları ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma (A Research on Brand and Store Names in Foreign Languages ​​and Their …

Yazar Bilgisi : MN BAYUK, A KARAÇİZMELİ GÜZELER
Yayın Tarihi : 2011
Atıf Sayısı : 5*

Makale Adı : Pazarlama

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Özel Gün ve Haftaların Tüketim Üzerindeki Etkileri (The Effects Of Special Days And Weeks On Consumption)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2009
Atıf Sayısı : 23*

Makale Adı : Tüketim Kültürü Üzerinde Kredi Kartı Kullanımının Etkileri: Ampirik Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, F Küçük
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : AB Sürecinde İşletmelerde Yenilik Zorunluluğu ve Yeni tüketici Profili

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Esnek Üretim Sistemleri Ve Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri (Flexible Manufacturing Systems And It’s Affects on Marketing Activities)

Yazar Bilgisi : MN BAYUK, AK GÜZELER
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : İşletmelerde Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İşletme Çalışanlarının Müşteri Olma Güdüsü Üzerindeki Etkisi (The Employees’ Impact On Patronage)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, F Küçük
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı : 22*

Makale Adı : Bankacılık Hizmetlerinde Müşteri ve Müşteri Sadakati

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2008
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Kriz Ortamında Bir Başarı Faktörü Olarak Çalişanlarin Kurum İmaji

Yazar Bilgisi : F Küçük, MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 88

Makale Adı : Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati İlişkisi (The Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, F Küçük
Yayın Tarihi : 2007
Atıf Sayısı : 221

Makale Adı : Hizmet pazarlaması ve müşteri tutma (Service Marketing And Customer Retention)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 94

Makale Adı : İşletmelerde müşteri göçü ve müşterilerin terk etme nedenleri

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, HS Kurtuldu
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : İşletmelerde Müşteri Göçü ve Müşterilerin Terk Etme Nedenleri (Customer Migration in Businesses and Customer Reasons Why Customers Leave)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, HS Kurtuldu
Yayın Tarihi : 2006
Atıf Sayısı : 8*

Makale Adı : Kapıdan Satışlarda Tüketicinin Korunması

Yazar Bilgisi : MN Bayuk, Y Deryal
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Global Çağda Müşteri ve Pazarlama Anlayışları

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2005
Atıf Sayısı : 53*

Makale Adı : Müşteri sadakati ve bankacılıkta müşteri sadakatinde sosyo-kültürel ve psikolojik faktörlerin rolü

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2004
Atıf Sayısı : 14

Makale Adı : Değişim ve Pazarlamanın Yeni Vizyonu

Yazar Bilgisi : MN BAYUK
Yayın Tarihi : 2002
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Müşteri Memnuniyeti

Yazar Bilgisi : Öçer, A., MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2001
Atıf Sayısı : 144

Makale Adı : Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama sorunları ve Çözüm Önerileri Trabzon İlinde Örnek Uygulama 6 Ulusal Pazarlama Kongresi 2001 …

Yazar Bilgisi :
Yayın Tarihi : 2001
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Doğu Karadeniz Bölgesinde Yedi İlde Örnek Uygulama

Yazar Bilgisi : Ö A., K M., MN BAYUK
Yayın Tarihi : 2001
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türkiyede yaş meyve-sebze ticareti ve toptancı hallerinin işleyişi (Trabzon Toptacı Hali örneği)

Yazar Bilgisi : MN Bayuk
Yayın Tarihi : 2000
Atıf Sayısı : 6*

Makale Adı : TÜRKİYE'DE YAŞ MEYVE-SEBZE TİCARETİ VE TOPTANCI HALLERİ

Yazar Bilgisi : Öçer, A., MN Bayuk
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı : 1*

Makale Adı : KURUM İÇİ STRES KAYNAKLARININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ: ŞANLIURFA BELEDİYESİ ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : KÜÇÜK, F., MN BAYUK
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı : 2*
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 6

Bildiri Adı : Dijital Tüketici

Etkinlik Adı : 7. ICOSRESSE Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖZ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.10.2017
Basım Tarihi :15.10.2017

Bildiri Adı : Komşu Veri Yaklaşımı ile Bilgi Üretiminde GIS Analizi Gaziantep Örneği Orta Doğu Teknik Üniversitesi ESRI Kullanıcıları Konferansı 7 8 Ekim Ankara 2013

Etkinlik Adı : Orta Doğu Teknik Üniversitesi, ESRI Kullanıcıları Konferansı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇULLU MEHMET ALİ,BİLGİLİ ALİ VOLKAN,ÖZTÜRKMEN ALİ RIZA,PINAR ABUZER,BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖNAL MEHMET,ALMACA AHMET,AKAN HASAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2013
Basım Tarihi :02.01.2016

Bildiri Adı : Türkiye Güney Sınırı Mayınlı Alanların Toprak ve Tarım Potansiyeli

Etkinlik Adı : GAP VII. Tarım Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇULLU MEHMET ALİ,PINAR ABUZER,BİLGİLİ ALİ VOLKAN,ALMACA AHMET,ÖZTÜRKMEN ALİ RIZA,AKAN HASAN,BİNİCİ TURAN,ÖNAL MEHMET,BAYUK N
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Bölgesel Çalışmalar
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2015
Basım Tarihi :29.05.2015

Bildiri Adı : Değişim ve Pazarlamanın Yeni Vizyonu 7 Ulusal Pazarlama Kongresi 2002 Afyon Kocatepe Üniversitesi Bildiri Kitabı ss 363 365 Afyon

Etkinlik Adı : 7. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : KURTULDU HÜSEYİN SABRİ, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.06.2002
Basım Tarihi :03.06.2002

Bildiri Adı : Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama sorunları ve Çözüm Önerileri Trabzon İlinde Örnek Uygulama 6 Ulusal Pazarlama Kongresi 2001 Atatürk Üniversitesi Bildiri Kitabı s 320 Erzurum

Etkinlik Adı : 6.Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2001
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.07.2001
Basım Tarihi :09.07.2001

Bildiri Adı : Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Doğu Karadeniz Bölgesinde Yedi İlde Örnek Uygulama 6 Ulusal Pazarlama Kongresi 2001 Atatürk Üniversitesi Bildiri Kitabı s 322 Erzurum

Etkinlik Adı : 6. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.06.2001
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.07.2001
Basım Tarihi :28.06.2001

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 7

Kitap Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Çalışmalar-1

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇETİN BETÜL, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama>Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yayın Evi : İksad Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-367-320-8
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VI

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KURTARAN Beyza Nur, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8341-48-5
Basım Türü :Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-4

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : TANRIKULU EBRU, BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Etiği
Yayın Evi : İksad Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8423-58-7
Basım Türü :Elektronik
YIL :2021

Kitap Adı : Ekonomide Güncel Araştırmalar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM,TANRIKULU EBRU
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Legal Yayıncılık A.Ş.
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-315-875-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020

Kitap Adı : İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖZ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Strategic Researches Academy
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-1-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Pazarlama İlkeleri

Kitap Türü : Ders Kitabı / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAĞCI MEHMET İSMAİL,BULUT ABİT,NURTANIŞ VELİOĞLU MELTEM,SAYDAN REHA,NART SİMA,FIRAT AYTEKİN,KOCAGÖZ ELİF,DOĞANER MUSTAFA,BAYUK MAHMUT NEDİM,KİTAPCI OLGUN,AYTEKİN PINAR,BULUT YETKİN,AYDIN ALİ EMRE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : LİSANS YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-4350-50-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2011

Kitap Adı : Mikro Bölge Kalkınma Modeli İçin Bir Araştırma

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Diyarbakır Kalkınma Merkezi Derneği
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :1
Basım Türü :Basılı
YIL :2011

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 8

Proje Adı: İktisadi ve İdari Bilimler Lisans Öğrencilerine Yönelik Proje Hazırlama Eğitimi

Başlama Tarihi : 15.11.2024
Bitiş Tarihi : 17.11.2024
Proje Konusu : İktisadi ve İdari Bilimler alanında lisans eğitimi gören öğrencileri ulusal/uluslararası destekler, programlar ve fırsatlar ile tanıştırmak, proje hazırlama becerilerinin geliştirmek ve kariyer planlamalarına yönelik bilgi vermek.
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-08-21 12:51:04

Proje Adı: Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi Ankara İlindi Bir Araştırma

Başlama Tarihi : 14.05.2020
Bitiş Tarihi : 14.05.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:08:07

Proje Adı: Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi Ankara İlinde Bir Araştırma

Başlama Tarihi : 14.05.2020
Bitiş Tarihi : 14.05.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-08-22 12:21:42

Proje Adı: Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlama faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma

Başlama Tarihi : 19.03.2019
Bitiş Tarihi : 18.09.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-10-09 11:49:44

Proje Adı: Yurtiçi Bilimsel Etkinlik Düzenleme Desteği Programı

Başlama Tarihi : 14.07.2014
Bitiş Tarihi : 14.07.2014
Proje Konusu : Üretim Yönetimi Kongresi
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:18:26

Proje Adı: M N BAYUK Türkiyenin Güney Sınırı Boyunca Yer Alan Mayınlı Alanların Alt Gelişim Projesi

Başlama Tarihi : 01.01.2012
Bitiş Tarihi : 01.04.2015
Proje Konusu : Türkiyenin Güney sınırındaki Mayınlıarazinin mayından temizlenmesi sonrası ekonomik olarak değerlendirilmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Kalkınma Bakanlığı
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:15:00

Proje Adı: TÜBİTAK SOBAG SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMA GRUBU 1002 52458 Kodlu Proje Değerlendirmesi 29 Nisan 2010 Dış Danışman

Başlama Tarihi : 29.04.2010
Bitiş Tarihi : 29.04.2010
Proje Konusu : Tüketici davranışları
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:17:27

Proje Adı: Karacadağ Kırsal Alanında Sektörel Gelişim Planının Hazırlanması Mikro Bölge Kalkınma Modeli İçin Bir Araştırma TRGC2 10 DFD 19 Referans Numaralı Doğrudan Faaliyet Desteği Mali Destek Programı Karacadağ Kalkınma Ajansı Kalkınma Merkezi Derneği Diyarbakır 2011 Uzman

Başlama Tarihi : 15.04.2010
Bitiş Tarihi : 30.09.2010
Proje Konusu : Bölgesel Kalkınma
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2023-09-25 13:16:48

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 3

Proje Adı: Müşteri Deneyimi ve Online Alışveriş Sitelerinde Kadınların Müşteri Deneyimi Ankara İlindi Bir Araştırma

Başlama Tarihi : 2020-05-14
Bitiş Tarihi : 2021-11-14
Tamamlandı Tarihi : 2022-07-05
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mahmut Nedim BAYUK, Beyza Nur DEMİR
Anahtar Kelimeler : Müşteri Deneyimi, Müşteri Sadakati, Online Alışveriş, Online Alışveriş Tutum ve Davranışları, Kadın Çalışmaları

Proje Adı: Şanlıurfa İlindeki İşletmelerin E-Pazarlama faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma

Başlama Tarihi : 2019-03-19
Bitiş Tarihi : 2019-09-18
Tamamlandı Tarihi : 2019-06-21
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mahmut Nedim BAYUK, Mustafa ASLAN
Anahtar Kelimeler : Pazarlama, E-Pazarlama, İşletme

Proje Adı: DİJİTAL TÜKETİCİ/DIGITAL CONSUMER

Başlama Tarihi : 2017-08-21
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Mahmut Nedim BAYUK, Abdullah ÖZ
Anahtar Kelimeler :
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği üyesi(PPAD)

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2009
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: NEWWSA / E-Journal of New World Sciences Academy

Üyelik Durumu : Danışman
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: TUBİTAK ARBİS Üyesi

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2008
Bitiş Tarihi :
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Hizmet Pazarlaması

Güncelleme Tarihi : 2024-07-01 11:51:57

Başarılar & Tanınırlık

Best Researcher Award of 2017

2017

Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!