Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:10:00
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 12:27:11
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 18:52:03
Kişisel Bilgiler
DOÇ. SEDAT ŞEN
- E-posta: sedatsen@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3652
- Bağlı Birimi : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/sedatsen
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2010 - 2014
University of Georgia
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY DEPT./RESEARCH, EVALUATION, MEASUREMENT & STATISTICS PROGRAM
Tez Adı: Robustness of Mixture IRT Models to Violations of Latent Normality
Yüksek Lisans
2009 - 2010
University of Georgia {Georgia}
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
Tez Adı: Comparative Analysis of Common Statistical Model Used for Value-Added Assessment of School Performance
Lisans
2002 - 2006
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2015 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2014 - 2015
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2018 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkanı
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2015 - 2019
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2019 - 2019
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2015 - 2016
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2016 - 2021
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Müdür Yardımcısı
- 2019 - 2023
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Proje Destek Ofisi Koordinatörü
- 2019 - 2022
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı Danışma Kurulu Üyeliği
- 2021 -
- DİĞER (KURUMLAR, HASTANELER VB.)
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Çocukların sınav kaygısı ölçeğinin güvenirlik genelleme meta-analiz çalışması
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı
- EMRE TÜMTÜRK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Uluslararası okuma becerilerinde gelişim araştırması (PIRLS) 2021 Türkiye verisinin bilişsel tanı modellemesi ile analizi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- NİHAL BURÇİN BİRCAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Türkı̇ye'de bilgisayar ortamında bireye uyarlanmış test (BOBUT) çalışmaları: Sı̇stematı̇k bir derleme
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- RUMEYSA EKİZ KUZUCU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Matematik kaygısının ölçülmesinde kullanılan ölçeklerin güvenirlik genelleme meta-analizi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SALİH GÖCEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Hayvan refahının kısmi en küçük kareler yapısal eşitlik modellemesi (PLS-SEM) ile analizi
- Harran Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Zootekni Ana Bilim Dalı
- HAMZA YALÇİN(Öğrenci),Doktora,2021
- Eğitim yönetimi ve denetimi alanında yapılmış lisansüstü nicel tezlerin sistematik derlemesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ÖZLEM ALP(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Okul öncesi öğretmenlerinin psikolojik iklim algısının yöneticilerin okul liderliği açısından incelenmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MERVE AKÇE(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Mesleki ve teknik anadolu liselerinde görevyapan öğretmenlerin örgütsel adalet ve örgütsel bağlılık seviyelerinin incelenmesi
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- İLYAS BALCI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Özel ve devlet okullarının yönetişim özelliklerine sahip olma düzeyleri
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET SAİT ASLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2016
Dersler
VERİLEN DERSLER
Faktör Analizi ve Yapısal Eşitlik Modellemesi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Psikometri,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke Yöntemleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatıstik II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Eğitimde İstatistiksel Yöntemler,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Biyoistatistik,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Teknikleri,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Eğitimde İstatistiksel Yöntemler,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilimlerde İstatistik II,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretim İlke ve Yöntemleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Bilgisayarlı Eğitim İstatistiği,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Ölçme ve Değerlendirme,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Adaptation of the Runco Ideational Behavior Scale into Turkish: A Confirmatory Factor Analysis and Rasch Study
Dergi Adı : Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts
Cilt :
ISSN : 1931-3896
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Finding the Missing Link: Do Principal Qualifications Make a Difference in Student Achievement?
Dergi Adı : Educational Management Administration & Leadership
Cilt : 52
ISSN : 1741-1432
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Effect of speed, agility, and quickness training on linear sprint, jump, and change of direction speed performance in soccer players: A systematic review and three-level meta-analysis
Dergi Adı : Strength & Conditioning Journal
Cilt :
ISSN : 1524-1602
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Cyber Dating Violence Among Youth and Adolescents: A Systematic Review and Meta-Analysis
Dergi Adı : JOURNAL OF YOUTH AND ADOLESCENCE
Cilt :
ISSN : 0047-2891
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : The efficacy of interventions designed for parents of children with developmental disabilities in Türkiye: A systematic review and meta-analysis
Dergi Adı : Children and Youth Services Review
Cilt : 163
ISSN : 1873-7765
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : A Systematic Review of Factor Mixture Model Applications
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : An Evaluation of Fit Indices Used in Model Selection of Dichotomous Mixture IRT Models
Dergi Adı : Educational and Psychological Measurement
Cilt : 84
ISSN : 0013-1644
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of the Creative Achievement Questionnaire
Dergi Adı : Creativity Research Journal
Cilt : 35
ISSN : 1040-0419
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : RevMan ile Meta-Analiz
Dergi Adı : Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2602-2850
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Effect of Design Based Learning on Achievement in K-12 Education: A Meta-Analysis
Dergi Adı : Journal of Research in Science Teaching
Cilt : 60
ISSN : 1098-2736
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The Impact of Sample Size and Various Other Factors on Estimation of Dichotomous Mixture IRT Models
Dergi Adı : Educational and Psychological Measurement
Cilt : 83
ISSN : 0013-1644
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of the Kaufman Domains of Creativity Scale
Dergi Adı : The Journal of Creative Behavior
Cilt :
ISSN : 2162-6057
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The analysis of TIMSS 2015 data with confirmatory mixture item responsetheory: A multidimensional approach
Dergi Adı : International Journal of Testing
Cilt : 23
ISSN : 1532-7574
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Gender and COVID-19 related fear and anxiety: A meta-analysis
Dergi Adı : Journal of Affective Disorders
Cilt : 310
ISSN : 0165-0327
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of Runco Ideational Behavior Scale
Dergi Adı : Creativity Research Journal
Cilt : 34
ISSN : 1040-0419
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : A Tutorial on How to Conduct Meta-Analysis with IBM SPSS Statistics
Dergi Adı : Psych
Cilt : 4
ISSN : 2624-8611
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Reliability Generalization Meta-Analysis of Mathematics Anxiety Scale for Primary School Students
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Adaptation and Psychometric Evaluation of the COVID-19 Stress Scales in Turkish Sample
Dergi Adı : International Journal of Assessment Tools in Education
Cilt : 9
ISSN : 2148-7456
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : A Validation of Servant Leadership Scale on Multinational Sample
Dergi Adı : Psychological Reports
Cilt : 124
ISSN : 0033-2941
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Spiritual Leadership and Organizational Citizenship Behavior: A Meta-Analysis
Dergi Adı : SAGE Open
Cilt :
ISSN : 2158-2440
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alanında Yapılmış Lisansüstü Nicel Tezlerin İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme
Dergi Adı : Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 2459-1912
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The effects of gamification on students' academic achievement: a meta-analysis study
Dergi Adı : Interactive Learning Environments
Cilt : 29
ISSN : 1049-4820
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : A psychometric evaluation of the Ethical Leadership Scale using Rasch analysis and confirmatory factor analysis
Dergi Adı : The Journal of General Psychology
Cilt : 148
ISSN : 0022-1309
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Relationship Between Fear of COVID-19 and Depression, Anxiety, and Stress
Dergi Adı : European Psychologist
Cilt : 26
ISSN : 1016-9040
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Sample Size Requirements for Applying Diagnostic Classification Models
Dergi Adı : Frontiers in Psychology
Cilt : 11
ISSN : 1664-1078
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Impact of Test and Sample Characteristics on Model Selection and Classification Accuracy in the Multilevel Mixture IRT Model
Dergi Adı : Frontiers in Psychology
Cilt : 11
ISSN : 1664-1078
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : A Comparison of Software Packages Available for DINA Model Estimation
Dergi Adı : Applied Psychological Measurement
Cilt : 44
ISSN : 0146-6216
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The Implementation of the Value-Added Assessment to Determine School Effectiveness
Dergi Adı : Egitim ve Bilim-Education and Science
Cilt :
ISSN : 1300-1337
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : A Nondiagnostic Assessment for Diagnostic Purposes: Q-Matrix Validation and Item-Based Model Fit Evaluation for the TIMSS 2011 Assessment
Dergi Adı : SAGE Open
Cilt : 9
ISSN : 2158-2440
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Applications of Mixture IRT Models: A Literature Review
Dergi Adı : Measurement: Interdisciplinary Research and Perspectives
Cilt : 17
ISSN : 1536-6367
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Calculation of Effect Size in Single-Subject Experimental Studies: Examination of Non-Regression-Based Methods
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : SPSS ile Meta-Analiz Nasıl Yapılır?
Dergi Adı : Harran Maarif Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2564-761X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : The Effect of Teaching “Learning Strategies” on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 19
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Model Selection for Multilevel Mixture Rasch Models
Dergi Adı : Applied Psychological Measurement
Cilt : 43
ISSN : 0146-6216
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : An Implementation of the Gibbs Sampling Method under the Rasch Model
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Sanat Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Uygulaması Üzerine BirKarma Araştırma: Harran Üniversitesi Proje Örneği
Dergi Adı : Journal of Current Researches on Educational Sciences
Cilt : 8
ISSN : 2651-2513
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Does equating matter in value-added models?
Dergi Adı : Turkish Journal of Education
Cilt : 7
ISSN : 2147-2858
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Spurious Latent Class Problem in the Mixed Rasch Model: A Comparison of Three Maximum Likelihood Estimation Methods under Different Ability Distributions
Dergi Adı : International Journal of Testing
Cilt : 18
ISSN : 1530-5058
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Eğitim Örgütlerinde Yönetişim Ölçeğinin Geliştirilmesi
Dergi Adı : Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1308-738X
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Comparative Analysis of Common Statistical Models Used for Value-Added Assessment of School Performance
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 13096575
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Got political Islam? Are politically moderate Muslims really different from radicals?
Dergi Adı : International Political Science Review
Cilt : 38
ISSN : 0192-5121
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Comparison of Relative Fit Indices for Diagnostic Model Selection
Dergi Adı : Applied Psychological Measurement
Cilt : 41
ISSN : 0146-6216
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Applying the Mixed Rasch Model to the Runco Ideational Behavior Scale
Dergi Adı : Creativity Research Journal
Cilt : 28
ISSN : 1040-0419
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Consistency of the Performance and Nonperformance Methods in Gifted Identification A Multilevel Meta Analytic Review
Dergi Adı : Gifted Child Quarterly
Cilt : 60
ISSN : 0016-9862
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : The Impact of Non Normality on Extraction of Spurious Latent Classes in Mixture IRT Models
Dergi Adı : Applied Psychological Measurement
Cilt : 40
ISSN : 0146-6216
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Çok Düzeyli Meta Analiz Yöntemleri Üzerine Bir Çalışma
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Türkiye deki Formasyon Programının İncelenmesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik ve Pedagojik Alan Bilgisi
Dergi Adı : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1307-6086
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Dergi Adı : Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 1309-6575
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Development of the Person–Environment Fit Scale (PEFSC): A new measure of creativity.
Dergi Adı : Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts
Cilt : 8
ISSN : 1931-390X
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : A multilevel meta-analysis of the relationship between creativity and schizotypy.
Dergi Adı : Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts
Cilt : 7
ISSN : 1931-390X
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Cyber Dating Violence Among Youth and Adolescents: A Systematic Review and Meta-Analysis
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : A Systematic Review of Factor Mixture Model Applications
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Adaptation of the Runco Ideational Behavior Scale into Turkish: A confirmatory factor analysis and Rasch study.
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The efficacy of interventions designed for parents of children with developmental disabilities in Türkiye: A systematic review and meta-analysis
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : RevMan ile Meta-Analiz
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : An Evaluation of Fit Indices Used in Model Selection of Dichotomous Mixture IRT Models
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The analysis of TIMSS 2015 data with confirmatory mixture item response theory: A multidimensional approach
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Mplus İle Çok Düzeyli Modelleme Uygulamaları
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Adaptation and psychometric evaluation of the COVID-19 stress scales in Turkish sample
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Gender and COVID-19 related fear and anxiety: A meta-analysis
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 39
Makale Adı : Effect of Speed, Agility, and Quickness Training on Linear Sprint, Jump, and Change of Direction Speed Performance in Soccer Players: A Systematic Review and Three-Level Meta …
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of the Creative Achievement Questionnaire
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Effect of design‐based learning on achievement in K‐12 education: A meta‐analysis
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Reliability Generalization Meta-Analysis of Mathematics Anxiety Scale for Primary School Students
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : The Impact of Sample Size and Various Other Factors on Estimation of Dichotomous Mixture IRT Models
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : A Tutorial on How to Conduct Meta-Analysis with IBM SPSS Statistics. Psych 2022, 4, 640–667
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :
Makale Adı : The Relationship Between Fear of COVID-19 and Depression, Anxiety, and Stress
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 37
Makale Adı : A Tutorial on How to Conduct Meta-Analysis with IBM SPSS Statistics
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Spiritual Leadership and Organizational Citizenship Behavior: A Meta-Analysis
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : The assessment of poultry welfare using partial least squares-path modelling (PLS-SEM): a modeling the effects of physical activity and stress on growth
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of Runco Ideational Behavior Scale
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : A validation of servant leadership scale on multinational sample
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 32
Makale Adı : Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalında Yapılan Nicel Tezlere İlişkin Bir Sistematik Derleme: 2009-2019
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3*
Makale Adı : Finding the missing link: Do principal qualifications make a difference in student achievement?
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alanında Yazılan Lisansüstü Nicel Tezlerin İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 10
Makale Adı : A psychometric evaluation of the Ethical Leadership Scale using Rasch analysis and confirmatory factor analysis
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Sample size requirements for applying diagnostic classification models
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 17
Makale Adı : A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1*
Makale Adı : Mplus ile yapısal eşitlik modellemesi uygulamaları
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 42
Makale Adı : CMA İle Meta-Analiz Uygulamaları
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 60*
Makale Adı : The impact of test and sample characteristics on model selection and classification accuracy in the multilevel mixture IRT model
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : The implementation of the value-added assessment to determine school effectiveness
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 7*
Makale Adı : A comparison of software packages available for DINA model estimation
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : Applications of mixture IRT models: A literature review
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 26
Makale Adı : Calculation of effect size in single-subject experimental studies: Examination of non-regression-based methods
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 16*
Makale Adı : A nondiagnostic assessment for diagnostic purposes: Q-matrix validation and item-based model fit evaluation for the TIMSS 2011 assessment
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : Yapısal eşitlik modellemesinin ilkeleri ve uygulaması (S. Şen, Çev. Ed.)
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 18*
Makale Adı : The effect of teaching “learning strategies” on academic achievement: A meta-analysis study
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 27
Makale Adı : SPSS ile Meta-Analiz Nasıl Yapılır?
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 19*
Makale Adı : Eğitimde araştırma yöntemleri
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 14
Makale Adı : Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Model selection for multilevel mixture Rasch models
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : The effects of gamification on students’ academic achievement: A meta-analysis study
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 86
Makale Adı : Spurious latent class problem in the mixed Rasch model: A comparison of three maximum likelihood estimation methods under different ability distributions
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Katma-değerli değerlendirme modellerinde test eşitleme durumunun incelenmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Betimleyici istatistikler
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : An Implementation of the Gibbs Sampling Method under the Rasch Model
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Does equating matter in value-added models?
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Meta-analiz
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Eğitim Örgütlerinde Yönetişim Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : SPSS ile veri analizi
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Çevrimiçi ortamlarda çocukların cinsel istismarı sorunu ve mücadeleci kuruluşların alması gereken tedbirler
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Ölçme ve değerlendirmenin temel kavramları
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Comparison of relative fit indices for diagnostic model selection
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 34
Makale Adı : Ölçme araçlarında bulunması gereken nitelikler
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Got political Islam? Are politically moderate Muslims really different from radicals?
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 64
Makale Adı : Comparative Analysis of Common Statistical Models Used for Value-Added Assessment of School Performance* Okul Performansının Katma-Değerli Değerlendirilmesinde Kullanılan …
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3*
Makale Adı : The impact of non-normality on extraction of spurious latent classes in mixture IRT models
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 23
Makale Adı : Çok düzeyli meta-analiz yöntemleri üzerine bir çalışma
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 30*
Makale Adı : Korelasyon
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : SPSS ile 2’den fazla grup karşılaştırılması ANOVA
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : FAKTÖR ANALİZİ-5
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : Regresyon
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : Consistency of the performance and nonperformance methods in gifted identification: A multilevel meta-analytic review
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 85
Makale Adı : Applying the mixed Rasch model to the Runco ideational behavior scale
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 19
Makale Adı : Multivariate Anova (Manova)
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Investigating teacher certificate program in Turkey: Prospective teachers‟ technological and pedagogical content knowledge. Necatibey Faculty of Educ
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 8*
Makale Adı : Tarama yöntemi ve ilişkisel araştırma yöntemi
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : A diagnostic comparison of Turkish and Korean students’ mathematics performances on the TIMSS 2011 assessment
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 33*
Makale Adı : Robustness of mixture IRT models to violations of latent normality
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 9*
Makale Adı : Development of the Person–Environment Fit Scale (PEFSC): A new measure of creativity.
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 33
Makale Adı : A multilevel meta-analysis of the relationship between creativity and schizotypy.
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 140
Makale Adı : A comparison of algorithms for dimensionality analysis
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Development of Person--Environment Fit Scale: A New measure of creativity
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Relative Influences of Multidimensional Parent Satisfaction Model on Behavioral Intentions
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : Validation of the Parent Scale for Enrichment Program
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı :
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta‐Analysis of the Kaufman Domains of Creativity Scale
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Nafi Atuf Kansu’nun hayatı ve Milli Eğitim Sistemine katkıları
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi/UUSBD 2017 10
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Person–Environment Fit Scale
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 43
Makale Adı : Finding the missing link: Do principal qualifications make a difference in student achievement?
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP
Makale Adı : An Evaluation of Fit Indices Used in Model Selection of Dichotomous Mixture IRT Models
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : EDUCATIONAL AND PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
Makale Adı : The analysis of TIMSS 2015 data with confirmatory mixture item response theory: A multidimensional approach
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF TESTING
Makale Adı : The Impact of Sample Size and Various Other Factors on Estimation of Dichotomous Mixture IRT Models
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : EDUCATIONAL AND PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of the Creative Achievement Questionnaire
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : CREATIVITY RESEARCH JOURNAL
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of the Kaufman Domains of Creativity Scale
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF CREATIVE BEHAVIOR
Makale Adı : Effect of design-based learning on achievement in K-12 education: A meta-analysis
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 7
Yayın Yeri : JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING
Makale Adı : Gender and COVID-19 related fear and anxiety: A meta-analysis
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 51
Yayın Yeri : JOURNAL OF AFFECTIVE DISORDERS
Makale Adı : A Reliability Generalization Meta-Analysis of Runco Ideational Behavior Scale
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 8
Yayın Yeri : CREATIVITY RESEARCH JOURNAL
Makale Adı : Reliability Generalization Meta-Analysis of Mathematics Anxiety Scale for Primary School Students
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : Adaptation and psychometric evaluation of the COVID-19 stress scales in Turkish sample
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
Makale Adı : The Relationship Between Fear of COVID-19 and Depression, Anxiety, and Stress A Meta-Analysis
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 34
Yayın Yeri : EUROPEAN PSYCHOLOGIST
Makale Adı : Sample Size Requirements for Applying Diagnostic Classification Models
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 12
Yayın Yeri : FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Makale Adı : A psychometric evaluation of the Ethical Leadership Scale using Rasch analysis and confirmatory factor analysis
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF GENERAL PSYCHOLOGY
Makale Adı : Spiritual Leadership and Organizational Citizenship Behavior: A Meta-Analysis
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 3
Yayın Yeri : SAGE OPEN
Makale Adı : The effects of gamification on students' academic achievement: a meta-analysis study
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 47
Yayın Yeri : INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
Makale Adı : An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : A Validation of Servant Leadership Scale on Multinational Sample
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 9
Yayın Yeri : PSYCHOLOGICAL REPORTS
Makale Adı : A Comparison of Software Packages Available for DINA Model Estimation
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : APPLIED PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
Makale Adı : A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : The Implementation of the Value-Added Assessment to Determine School Effectiveness
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
Makale Adı : The Impact of Test and Sample Characteristics on Model Selection and Classification Accuracy in the Multilevel Mixture IRT Model
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Makale Adı : A Nondiagnostic Assessment for Diagnostic Purposes: Q-Matrix Validation and Item-Based Model Fit Evaluation for the TIMSS 2011 Assessment
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : SAGE OPEN
Makale Adı : The Effect of Teaching "Learning Strategies" on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Makale Adı : Applications of Mixture IRT Models: A Literature Review
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 23
Yayın Yeri : MEASUREMENT-INTERDISCIPLINARY RESEARCH AND PERSPECTIVES
Makale Adı : Calculation of Effect Size in Single-Subject Experimental Studies: Examination of Non-Regression-Based Methods
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 4
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : Model Selection for Multilevel Mixture Rasch Models
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 11
Yayın Yeri : APPLIED PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
Makale Adı : Does equating matter in value-added models?
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Makale Adı : Spurious Latent Class Problem in the Mixed Rasch Model: A Comparison of Three Maximum Likelihood Estimation Methods under Different Ability Distributions
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 2
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF TESTING
Makale Adı : An Implementation of the Gibbs Sampling Method under the Rasch Model
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : Comparison of Relative Fit Indices for Diagnostic Model Selection
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 18
Yayın Yeri : APPLIED PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
Makale Adı : Got political Islam? Are politically moderate Muslims really different from radicals?
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13
Yayın Yeri : INTERNATIONAL POLITICAL SCIENCE REVIEW
Makale Adı : Comparative Analysis of Common Statistical Models Used for Value-Added Assessment of School Performance
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : Consistency of the Performance and Nonperformance Methods in Gifted Identification: A Multilevel Meta-Analytic Review
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 30
Yayın Yeri : GIFTED CHILD QUARTERLY
Makale Adı : The Impact of Non-Normality on Extraction of Spurious Latent Classes in Mixture IRT Models
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 17
Yayın Yeri : APPLIED PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
Makale Adı : A Study on Multilevel Meta-Analysis Methods
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 6
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : Applying the Mixed Rasch Model to the Runco Ideational Behavior Scale
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 16
Yayın Yeri : CREATIVITY RESEARCH JOURNAL
Makale Adı : A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students' Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 12
Yayın Yeri : JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Makale Adı : Development of the Person-Environment Fit Scale (PEFSC): A New Measure of Creativity
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 14
Yayın Yeri : PSYCHOLOGY OF AESTHETICS CREATIVITY AND THE ARTS
Makale Adı : A Comparison of Algorithms for Dimensionality Analysis
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : N/A
Makale Adı : A Multilevel Meta-Analysis of the Relationship Between Creativity and Schizotypy
Yayın Tarihi : 2013
Atıf Sayısı : 73
Yayın Yeri : PSYCHOLOGY OF AESTHETICS CREATIVITY AND THE ARTS
Makale Adı : Validation of the Parent Scale for Enrichment Program
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
Makale Adı : Relative Influences of the Multidimensional Parent Satisfaction Model on Behavioral Intentions
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
Bildiri Adı : Yapısal Eşitlik Modellemesinde (YEM) Yaygın Olarak Kullanılan İstatistik programlarının Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,YALÇİN HAMZA
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->İstatistik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2019
Basım Tarihi :26.04.2019
Bildiri Adı : A COMPARISON OF SOFTWARE PACKAGES AVAILABLE FOR DINA MODEL ESTIMATION
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,TERZİ RAGIP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.09.2018
Basım Tarihi :05.09.2018
Bildiri Adı : A NON-DIAGNOSTIC ASSESSMENT FOR DIAGNOSTIC PURPOSES: Q-MATRIX VALIDATION AND ITEM-BASED MODEL FIT EVALUATION FOR THE TIMSS 2011 ASSESSMENT
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TERZİ RAGIP,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.09.2018
Basım Tarihi :05.09.2018
Bildiri Adı : Okul Etkililiğinin Değerlendirmesinde Kullanılan Katma-değerli Değerlendirme Modellerinde Eşitlik Varsayımının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM İBRAHİM,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Okul Etkililiğinin Değerlendirmesinde Kullanılan Katma-değerli Değerlendirme Yaklaşımı ile Ortalamaya Dayalı Yaklaşımın Karşılaştırılması.
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,YILDIRIM İBRAHİM,KARACABEY MEHMET FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Tek Denekli Deneysel Çalışmalarda Etki Büyüklüğü Hesaplanması: Regresyona Dayalı Olmayan Yöntemlerin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN NİHAL,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :18.04.2018
Bildiri Adı : Eğitsel Oyunlaştırmanın Etkililiği Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM İBRAHİM,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :27.10.2017
Bildiri Adı : Öğrenme Stratejileri Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIRIM İBRAHİM,ÇIRAK SEVİLAY,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :15.06.2017
Bildiri Adı : Examination of Over Extraction of Latent Classes in the Mixed Rasch Model
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2016
Basım Tarihi :12.04.2016
Bildiri Adı : Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Etik Liderlik ve Örgütsel Bağlılık Durumları Arasındaki İlişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BALAY REFİK,USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2015
Basım Tarihi :07.05.2015
Bildiri Adı : Performance of Relative Fit Indices A Comparison Across Model Types
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,BRADSHAW LAINE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.04.2015
Basım Tarihi :18.04.2015
Bildiri Adı : A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students Mathematics Performances onthe TIMSS 2011 Assessment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ARICAN MUHAMMET,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2015
Basım Tarihi :18.04.2015
Bildiri Adı : Investigating Technology Content and Pedagogy Readiness of Pre service Teachers Attending Teacher Certificate Program in Turkey
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DELEN İBRAHİM,ŞEN SEDAT,ERDOĞAN NİYAZİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :23.01.2015
Bildiri Adı : Robustness of Mixture IRT Models to Violations of Latent Normality
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,COHEN ALLAN,KIM SEOCKHO
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.07.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.07.2013
Basım Tarihi :01.01.2015
Bildiri Adı : Model Selection for Multilevel Mixture Rasch Models
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,COHEN ALLAN S,KIM Seock Ho
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.07.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.07.2014
Basım Tarihi :22.07.2014
Bildiri Adı : A Comparison of Algorithms for DimensionalityAnalysis
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT,COHEN ALLAN,KIM SEOCKHO
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.07.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.07.2012
Basım Tarihi :13.01.2014
Bildiri Adı : Predictors of Macro-Creativity: Role of Socio-Cultural Factors
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ACAR SELÇUK,ŞEN SEDAT,ÇAYIRDAĞ NUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.07.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2011
Basım Tarihi :04.07.2011
Bildiri Adı : Analyses of Items with Multiple Choices
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : NIXON CASEY B,ACAR SELÇUK,BRADSHAW LAINE,BRAMLETT AMANDA,CHEN YI FU,JIMENEZ ALBERT,LEE SUNBOK,RACZYNSKI KATHERINE,ŞEN SEDAT,KIM SEOCKHO
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.07.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.07.2010
Basım Tarihi :07.07.2010
Bildiri Adı : Karma Rasch Modelinde Etiket Değiştirme Problemi İçin Bir Çözüm: Başlangıç Değerlerinin Rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SAATÇİOĞLU FATIMA MÜNEVVER, ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.07.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Harran Ovasında elde edilmiş tarımsal verilere Kovaryans tabanlı yapısal eşitlik modelinin (CB-SEM) uygulanması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YALÇİN HAMZA, ŞEN SEDAT, BİLGİLİ ALİ VOLKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.03.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Okul Yöneticilerinin Covid19 Pandemi Döneminde Online Eğitime İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Akdağ Abdülkadir, ŞEN SEDAT, Gülel Sacide
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : İlkokul Yöneticilerinin Uyguladıkları Yönetim Biçimlerine İlişkin Veli Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Gülel Sacide, ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Harran Ovasında elde edilmiş tarımsal verilere varyans tabanlı yapısal eşitlik modelinin (PLS-SEM) uygulanması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YALÇİN HAMZA, ŞEN SEDAT, BİLGİLİ ALİ VOLKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.03.2019
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Karma Rasch Modeli Analizlerinde Model Seçiminde Kullanılan Uyum İndekslerinin Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.09.2023
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Applying the Mixed Rasch Model to the Runco Ideational Behavior Scale
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Poster
Yazar Bilgisi : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.04.2016
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 13
Kitap Adı : Mplus ile Çok Düzeyli Modelleme Uygulamaları
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : Nobel Akademik
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-198-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Adım Adım Uygulamalı İstatistik
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : Pegem Akademi Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786258044614
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Kapsayıcı Eğitimde ve Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yazar Adı : ŞEN Nihal, ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Temel Alan>
Yayın Evi : Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9789751156044
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021
Kitap Adı : PSİKOLOJİK TESTLERİN KULLANIMI
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-439-582-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Eğitimde Ölçme Araç ve Yöntemleri
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : MURAT YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786057816801
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM: Güncel Gelişmeler
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-439-374-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Uygulamalı Psikometri
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-439-729-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Mplus ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Uygulamaları
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-406-466-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : CMA İle Meta-Analiz Uygulamaları
Yazar Adı : ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : ANI Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-468-5
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : YILDIRIM İBRAHİM,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7846-34-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Yapısal Eşitlik Modellemesinin İlkeleri ve Uygulaması
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7895-39-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : İnsanlar Nasıl Öğrenir?
Yazar Adı : ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7895-12-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Değişen Dünyada Eğitim (Katma-değerli değerlendirme modellerinde test eşitleme durumunun incelenmesi)
Yazar Adı : YILDIRIM İBRAHİM,ŞEN SEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-241-2480
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2018
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 11
Proje Adı: Astrophysics and Artificial Intelligence in Education (A2 in Education)
Bitiş Tarihi : 30.07.2021
Proje Konusu : Harran Üniversitesi, Rochester Institute of Technology (ABD), Buck Artificial Intelligence Systems Inc. (Silicon Valley, ABD), Global Al HUB, Al Business School (Switzerland), Genç STEM ve Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Urfa STEM ortaklığında “Eğitimde Yapay Zeka ve Astrofizik” (A2 in Education) projesi 2020 Nisan ayı itibariyle kabul edilmiştir. Yapay Zeka ve Astrofizik odaklı projede toplam 560 öğretmen adayına ve öğretmene Rochester Institute of Technology (ABD) ve Harran Üniversitesi araştırmacıları tarafından verilecek eğitimler ile öğretmen yetiştirme alanında yapay zeka ve astrofizik eğitimi konusunda teknik altyapı oluşturulması hedeflenmiştir. Projede yapay zekanın temelini oluşturan bilgi işlemsel düşünme becerilerini artırmak adına öğretmen ve öğrencilerin kullanımına yönelik 2 adet donanımlı Yapay Zeka ve Astrofizik atölyesi de kurulacaktır. Projede teknik yazılım eğitimleri dışında Harran Üniversitesi öncülüğünde girişimcilik eğitimleri de verilecektir. Ahmet Göçen bu proje ile diğer eğitimde yapay zeka projeleri kapsamında birçok etkinlik kitabı hazırlamıştır. Dr. Ahmet Göçen has co-authored several books on AI for kids: https://urfastem.gov.tr/kitaplarimiz
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2023-06-03 18:08:21
Proje Adı: STEM Akademi ve Kariyer Merkezleri
Bitiş Tarihi : 12.12.2021
Proje Konusu : Projenin amacı Şanlıurfa'nın tüm ilçelerinde STEM atölyeleri kurmak, eğitim programlarını koordine etmek ve öğretmenlere STEM ve Kariyer Danışmanlığı eğitimi vermektir. Öğretmenlerin liderlik ve kariyer danışmanlığı konularında eğitim alacağı projede ikinci amaç öğretmenler desteğiyle geleceğin önemli iş kollarına rehberlik etmek ve bunu öğrencilere aktarmaktır. Karacadağ Kalkınma Ajansı Sosyal Destek Programı kapsamında desteklenen Şanlıurfa Valiliği koordinesinde Harran Üniversitesi ve Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ortaklığında hayata geçirilen toplam 4.5 milyon TL bütçeli STEM Akademisi ve Kariyer Merkezleri Projesi ile 11 ilçeye STEM merkezi kurulum yapıldı.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-13 10:14:57
Proje Adı: Harran Üniversitesi, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü ve Proje Destek Ofisi Birimlerinin, AR-GE, Yeni Ürün ve Teknoloji Geliştirme Olanaklarının Artırılması
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-02 13:44:19
Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi
Bitiş Tarihi : 29.10.2020
Proje Konusu : Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi adlı çalışma kapsamında 5 günlük oryantasyon programı ve etkinlik değerlendirme çalışmaları yapıldı. 2 bursiyer de projede görev aldı.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : ARAŞTIRMA PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-04-04 23:37:24
Proje Adı: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Mesleki Gelişim Projesi
Bitiş Tarihi : 03.04.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-13 10:10:57
Proje Adı: TÜBİTAK 2237-A/ Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
Bitiş Tarihi : 15.09.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı, eğitim bilimleri alanında çalışan araştırmacılara, bilimsel araştırmalarında yararlanabilecekleri orta ve ileri düzey metodoloji ve yöntem becerilerini kazandırmaktır. Bu doğrultuda gerçekleştirilen bu projeyle eğitim bilimlerindeki doktora öğrencilerin orta ve ileri düzeydeki metodolojileri öğrenebilmesi ve kendi araştırmalarına uygulayabilecek seviyeye gelmeleri amaçlanmıştır.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-01-02 13:44:24
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 06.01.2021
Proje Konusu : Bu projenin genel amacı, akademisyenlerin pedagoji/andragoji bağlamında öğretim becerilerini desteklemek ve niteliklerini geliştirmektir. Bu beceriler arasında öğretimin planlanması, öğrenme/öğretme ile ilgili temel kuram ve modellerin kavranması, öğretim becerilerinin ve teknolojilerinin etkili şekilde kullanılması ile ölçme değerlendirme yöntemlerinin etkin kullanımı yer almaktadır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-04-05 15:35:40
Proje Adı: Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı
Bitiş Tarihi : 31.12.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2022-01-02 13:44:36
Proje Adı: Okul Etkililiğini Belirlemek İçin Bir Model Önerisi: Katma-Değerli Değerlendirme (Şanlıurfa Örneği)
Bitiş Tarihi : 17.04.2019
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2021-01-07 20:09:04
Proje Adı: HER YERDE SANAT, RENKLENSİN İKTİSAT
Bitiş Tarihi : 02.11.2018
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-01-15 11:22:32
Proje Adı: “Öğrenme Çıktılarına Dayalı Okul Performanslarının İncelenmesi” Ar-Ge Projesi
Bitiş Tarihi : 31.07.2018
Proje Konusu : Bu Ar-Ge projesinde, öğrenme çıktılarına dayalı olarak, okul ve öğretmenlerin performanslarının Katma-Değerli Değerlendirme Modeli (KDM) ile belirlenmesi amaçlanmıştır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2020-03-15 00:39:04
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 11
Proje Adı: Karma Rasch Modeli Analizlerinde Model Seçiminde Kullanılan Uyum İndekslerinin Karşılaştırılması
Bitiş Tarihi : 2023-03-27
Tamamlandı Tarihi : 2022-10-07
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Harran Üniversitesi Proje Geliştirme ve Danışma Ofisi Biriminin Faaliyetlerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 2022-12-01
Tamamlandı Tarihi : 2023-02-20
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN, Berrin Nevra EKER KATİ, Abdullah İzzeddin KARABULUT
Anahtar Kelimeler : Proje ofisi uzmanlarının yetiştirilmesi, Proje mentörlük hizmetleri, Proje hazırlama ve yazma eğitimleri
Proje Adı: Harran Üniversitesi Uyum Programı ve Yeni Öğrencilerin Üniversiteyi Tercih Sebeplerinin Analizi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2020-10-06
Tamamlandı Tarihi : 2022-05-12
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Ahmet GÖÇEN, İrfan ARIKAN, Gürkan ÇETİN, Sedat ŞEN, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Ragıp TERZİ, Hatice PARMAKSIZ, Zekai AYIK, Mesut YILDIRIM
Anahtar Kelimeler : Uyum Programı, Üniversite, Tanıtım, Rehberlik, Tercih Sebepleri
Proje Adı: Tek Denekli Çalışmalarda Uygulanan Meta-Analiz Yöntemleri: Regresyona Dayalı Olarak Geliştirilen Yöntemlerin Karşılaştırılması
Bitiş Tarihi : 2020-01-25
Tamamlandı Tarihi : 2019-08-02
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-01-05
Tamamlandı Tarihi : 2021-04-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Bürhan AKPUNAR, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Mesut YILDIRIM, Sedat ŞEN, İbrahim YILDIRIM, Ragıp TERZİ, Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler : Akademisyen niteliği, pedagojik yeterlikler, andragojik nitelikler, didaktik beceriler, öğretimsel nitelikler
Proje Adı: Okul Etkililiğini Belirlemek İçin Bir Model Önerisi: Katma-Değerli Değerlendirme (Şanlıurfa Örneği)
Bitiş Tarihi : 2019-04-18
Tamamlandı Tarihi : 2019-05-08
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN, İbrahim YILDIRIM, Mehmet Fatih KARACABEY
Anahtar Kelimeler : Okul etkililiği, okul performansı, katma-değerli değerlendirme
Proje Adı: "HER YERDE SANAT, RENKLENSİN İKTİSAT"
Bitiş Tarihi : 2018-11-07
Tamamlandı Tarihi : 2018-11-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Emine TEKER, Sedat ŞEN, Esra SİVEREKLİ
Anahtar Kelimeler : Sanat, İktisat, Duvar Resmi, Disiplinlerarası, İşbirliği
Proje Adı: Okul Etkililiğinin Değerlendirmesinde Kullanılan Katma-Değerli Değerlendirme Yaklaşımı ile Ortalamaya Dayalı Yaklaşımın Karşılaştırılması
Bitiş Tarihi : 2018-10-30
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-07
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Eğitsel Oyunlaştırmanın Etkililiği Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Bitiş Tarihi : 2017-12-31
Tamamlandı Tarihi : 2017-12-31
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Yayın Teşvik Projesi (Sedat ŞEN//#01)
Bitiş Tarihi : 2015-11-10
Tamamlandı Tarihi : 2016-05-02
Proje Bilim Dalı :
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Performance of Relative Fit Indices: A Comparison across Model Types
Bitiş Tarihi : 2015-03-25
Tamamlandı Tarihi : 2015-12-30
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Sedat ŞEN
Anahtar Kelimeler :
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: EPODDER
Başlama Tarihi :2017
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: European Association of Methodology
Başlama Tarihi :2014
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Psychometric Society
Başlama Tarihi :2013
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Frontiers in Education
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Turkish Journal of Education
Görevi :
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Eğitim ve Bilim
Görevi :
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2024-03-14 21:20:04