Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 01:57:07
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.09.2024 01:28:57
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 21:51:44
Kişisel Bilgiler
ÖĞR. GÖR. ABDULLAH ÖZ
- E-posta: abdullahoz@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 3995
- Bağlı Birimi : Halkla İlişkiler ve Tanıtım
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/abdullahoz
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2018 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/
Tez Adı: ---
Yüksek Lisans
2015 -
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Sosyal Medya Ortamında Gösterişçi Tüketim: Bir Uygulama
Lisans
2008 - 2012
FATİH ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2017 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- ŞANLIURFA SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2014 - 2017
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Program Başkanı
- 2018 - 2021
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Erasmus Koordinatörü
- 2016 - 2016
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Program Başkanı
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Bologna Koordinatörü
- 2022 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
Pazarlama Yönetimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Dijital Pazarlama,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Etkinlik Yönetimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Kriz Yönetimi ve İletişimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İletişimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
E-Pazarlama,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Halkla İlişkiler Uygulamaları,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
E-Ticaret,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Global Pazarlama,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
Halkla İlişkilere Giriş,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
Mesleki Yabancı Dil,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
İşletme Yönetimi,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
Marka Yönetimi,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Pazarlama 5.0: Nesnelerin İnterneti Pazarlaması
Dergi Adı : Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS)
Cilt : 5
ISSN : 2459-0029
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : SOSYAL MEDYA ORTAMINDA GÖSTERİŞÇİ TÜKETİMİN SERGİLENMESİ
Dergi Adı : Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
Cilt : 5
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : THE EFFECT OF RETRO-LOOKING PRODUCTS ORIENTED CONSUMER ATTITUDE ON BRAND LOYALTY
Dergi Adı : PressAcademia Procedia SOCIALANDBEHAVIORALSCIENCES
Cilt :
ISSN : 2459-
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri
Dergi Adı : Asos Journal Journal os Academic Social Sciences
Cilt : 5
ISSN : 148-2489
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİNKOMPULSİF SATIN ALMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Akademik Bakış Dergisi
Cilt :
ISSN : 1694-528X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Materyalist Eğilimin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Dergi Adı : Ekonomik, Toplumsal ve Siyasal Analiz Dergisi (ETSAD)
Cilt :
ISSN : 1303-0496
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : ANALYSIS of the RELATIONSHIP BETWEEN the DEMOGRAPHICAL CHARACTERISTICS of UNIVERSITY STUDENTS and THEIR MATERIALIST TENDENCIES
Dergi Adı : Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (Asos Journal)
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Pazarlama 5.0: Nesnelerin İnterneti Pazarlaması
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 4
Makale Adı : Sosyal medya ortamında gösterişçi tüketim: Bir uygulama
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 16
Makale Adı : Sosyal medya ortamında gösterişçi tüketimin sergilenmesi
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 19
Makale Adı : Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 28
Makale Adı : The Effect of Retro-Looking Products Oriented Consumer Attitude on Brand Loyalty
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 13
Makale Adı : Dijital Tüketici
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN KOMPULSİF SATIN ALMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 15
Makale Adı : Materyalist Eğilimin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 7
Makale Adı : Analysıs of the Relatıonshıp Between the Demographıcal Characterıstıcs of Unıversıty Students and Theır Materıalıst Tendencıes
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :
Bildiri Adı : Marketing 5.0: Marketing of Internet of Things
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZ ABDULLAH,ARSLAN BARAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.10.2017
Basım Tarihi :16.11.2017
Bildiri Adı : The Effect of Retro-Looking Products Oriented ConsumerAttitude on Brand Loyalty
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ARSLAN BARAN,ÖZ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2017
Basım Tarihi :20.05.2017
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 1
Kitap Adı : İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar
Yazar Adı : BAYUK MAHMUT NEDİM,ÖZ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Yayın Evi : Strategic Research Academy (SRA) Academic Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-81950-1-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Dijital Pazarlama
Tüketici Davranışları
Pazarlama İletişimi
Güncelleme Tarihi : 2022-03-09 20:57:17