Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.11.2024 03:21:53
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.09.2024 05:42:41
HÜBAP Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.11.2024 15:24:24
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ DERYA EVRAN
- E-posta: deryaevran@harran.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): 0 (414) 318 30 00 / 1928
- Bağlı Birimi : Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
- Web Adresi: https://havis.harran.edu.tr/deryaevran
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 - 2017
UNIVERSITY COLLEGE LONDON, INSTITUTE OF EDUCATION, Quantitative Social Science
UNIVERSITY COLLEGE LONDON, INSTITUTE OF EDUCATION, Quantitative Social Science
Tez Adı: Large-scale International Surveys: A Cross-national Analysis on Students' Cognitive Abilities (2017)
Yüksek Lisans
2012 - 2014
RUTGERS, THE STATE UNIVERSITY OF NEW JERSEY, Educational Statistics, Measurement and Evaluation
RUTGERS, THE STATE UNIVERSITY OF NEW JERSEY, Educational Statistics, Measurement and Evaluation
Tez Adı: Differential Item Functioning in Learning Strategies: Concurrent Parameter Estimation (2014)
Yüksek Lisans
2010 - 2012
UNIVERSITY OF FLORIDA, Research and Evaluation Methodology
UNIVERSITY OF FLORIDA, Research and Evaluation Methodology
Tez Adı: Assessing Measurement Invariance with Multiple Group Confirmatory Factor Analysis: Differential Item Functioning Detection (2012)
Lisans
2004 - 2008
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2022 -
- İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Komisyon Üyeliği
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2019 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
- Etik Kurul Üyeliği
- 2021 -
- HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Kesişimsel değişen madde fonksiyonunun belirlenmesi ve incelenmesi: TIMMS 2019 örneği
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- İSMAİL YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Ergen ve genç yetişkinlerde internet ve telefon bağımlılığı ile sosyal kaygı arasındaki ilişki: Bir meta-analiz çalışması
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- EZGİ MERMER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Uzaktan eğitimde öğretmenlerin teknoloji kullanma yetkinliklerinin incelenmesi ve bir ölçek geliştirme
- Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- GÜLDANE KOCABACAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
Dersler
VERİLEN DERSLER
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama,2023-2024,Lisans (Türkçe)
İstatistik,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
Measurement and Evaluation,2023-2024,Lisans (İngilizce)
Rehberlik ve Özel Eğitim,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Measurement and Evaluation,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Rehberlik ve Özel Eğitim,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Istatistiksel Yöntemler,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Rehberlik ve Özel Eğitim,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Istatistiksel Yöntemler,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Rehberlik ve Özel Eğitim,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Eğitimde Araştırma Yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Use of Cognitive Diagnosis Modeling in Large Scale Assessments: An Analysis of Computer Based Test Applications
Dergi Adı : Large-scale Assessments in Education
Cilt :
ISSN : 2196-0739
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Early Childhood Teachers Emotional Intelligence, Efficacy, Psychological Well-Being and Teacher Burnout
Dergi Adı : International Journal of Research in Teacher Education
Cilt :
ISSN : 1308 - 951X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Impact of Teachers’ Emotional Intelligence, Psychological Well-Being, and Efficacy on Young Children’s Emotional and Academic School Readiness
Dergi Adı : International Journal of Quality in Education
Cilt :
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Increasing teacher candidates cognitive learning through increasing instructor’s teaching immediacy
Dergi Adı : International Journal of Quality in Education
Cilt :
ISSN : 2636-8412
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Impact of physical exercise on teacher candidates academic learning performance and state motivation
Dergi Adı : Learning and Motivation
Cilt : 73
ISSN : 0023-9690
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Resim-İş Öğretmeni Adaylarının Hasta Çocuk Servisine Çizdikleri Görsellere İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Harran Maarif Dergisi
Cilt :
ISSN : 2564-761X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : An application of cognitive diagnosis modeling in TIMSS: A Comparison of intuitive definitions of Q-Matrices
Dergi Adı : International Journal of Modern Education Studies
Cilt :
ISSN : 2320-9186
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Assessing measurement invariance: multiple group confirmatory factor analysis for diffirential item functioning detection in polytomous measures of Turkish and American students
Dergi Adı : Harran Maarif Dergisi
Cilt :
ISSN : 2564-761X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Comparative evaluation of the reliability and validity of three data extraction programs: UnGraph, GraphClick, and DigitizeIt
Dergi Adı : Computers in Human Behavior
Cilt :
ISSN : 0747-5632
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : A process model of the US federal perspective on STEM
Dergi Adı : Journal of STEM Teacher Education
Cilt :
ISSN : 2158-6594
Yayın Tarihi : 2016
Bildiri Adı : Use of Cognitive Diagnosıs Modeling in Large Scale Assessments: An Analysis of Computer Based Test Applications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2023
Basım Tarihi :09.09.2023
Bildiri Adı : Use of Cognitive Diagnosis Modeling in Large Scale Assessments: An Analysis of Computer Based Test Applications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2023
Basım Tarihi :09.09.2023
Bildiri Adı : Cognitive Diagnosis Modeling in Large-Scale Assessments with Computer-Based Test Applications
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.09.2023
Basım Tarihi :07.09.2023
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Çok Kültürlü Eğitime Duyarlık Düzeyi ve Suriyeli Öğrencilere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YILDIZ ISMAIL, DEMIR MELTEM, EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2022
Basım Tarihi :01.07.2022
Bildiri Adı : Farklı Ülkelerde Özel Yetenekli Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Tanılanmasında Kullanılan Değerlendirme Yöntemleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖRDEK İNCEOĞLU SEVAL, EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.06.2022
Basım Tarihi :01.07.2022
Bildiri Adı : PISA 2018’de Türkiye’nin durumunun yorumlanması: Başarılı olan dezavantajlı öğrencileri, başarısız olan dezavantajlı öğrencilerden ayıran faktörler nelerdir?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA, ÖRDEK İNCEOĞLU SEVAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.06.2022
Basım Tarihi :01.07.2022
Bildiri Adı : Çocuk Servislerine Çizilen Görsellerin Hasta Çocuklar Üzerindeki Etkileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EKİNCİ BERİVAN, EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2020
Basım Tarihi :24.09.2020
Bildiri Adı : The Effects of Harran University on its Adjacent Society: A Study on Students' Perceptions and Economic Growth
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.10.2019
Basım Tarihi :26.10.2019
Bildiri Adı : Trend Analysis of Turkey in International Education Surveys: Using TIMSS and PISA Results
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA, TERZİ RAGIP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2018
Basım Tarihi :14.09.2018
Bildiri Adı : Assessing Measurement Invariance of PISA 2012: Mathematical Literacy, Problem Solving, and Attitudes Towards Mathematics
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.06.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.06.2016
Basım Tarihi :17.06.2016
Bildiri Adı : Cognitive Abilities, and Attitudes Towards Mathematics
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.03.2016
Basım Tarihi :18.03.2016
Bildiri Adı : Differential Item Functioning in Learning Strategies: Concurrent Parameter Estimation using PARSCALE
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKBAY LOKMAN, EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.06.2014
Basım Tarihi :20.06.2014
Bildiri Adı : Assessing Measurement Invariance: Multiple Group Confirmatory Factor Analysis for Differential Item Functioning Detection in Polytomous Measures of Turkish and American Students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA, AKBAY LOKMAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.06.2014
Basım Tarihi :20.06.2014
Bildiri Adı : Defining Q-Matrices of TIMSS 2007- 2011 Under Cognitive Diagnosis Modeling
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EVRAN DERYA, DE LA TORRE JIMMY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.04.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2014
Basım Tarihi :11.04.2014
Bildiri Adı : Defining the U.S. Federal Perspective on STEM with a Process Model
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CRIPPEN KENT, EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.08.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.08.2013
Basım Tarihi :09.08.2013
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 1
Kitap Adı : ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Yazar Adı : ÖRDEK İNCEOĞLU SEVAL, EVRAN DERYA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Evi : NOBEL
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-761-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 7
Proje Adı: SmellControl: Akıllı Deprem Güvenlik Sistemi için Çok Kanallı Nanohibrit Gaz Dedektörleri
Bitiş Tarihi : 01.06.2024
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-05-10 10:37:06
Proje Adı: TÜBİTAK 2237-A/ Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
Bitiş Tarihi : 20.06.2021
Proje Konusu : Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-11-01 11:52:31
Proje Adı: Tübitak 2237A - Egitim Bilimlerinde Ileri Metodoloji Uygulamaları
Bitiş Tarihi : 13.09.2020
Proje Konusu : Doktora öğrencilerine ileri metodoloji eğitimleri verilmesi
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2021-05-24 11:15:14
Proje Adı: TÜBİTAK 2237-A/ Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
Bitiş Tarihi : 13.09.2020
Proje Konusu : Doktora öğrencilerine ileri metodoloji eğitimleri verilmesi
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2024-02-23 14:33:38
Proje Adı: Hayalimdeki Köy Okulu (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 26.08.2021
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-05-10 10:35:47
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 06.01.2021
Proje Konusu : Bu projenin genel amacı, akademisyenlerin pedagoji/andragoji bağlamında öğretim becerilerini desteklemek ve niteliklerini geliştirmektir. Bu beceriler arasında öğretimin planlanması, öğrenme/öğretme ile ilgili temel kuram ve modellerin kavranması, öğretim becerilerinin ve teknolojilerinin etkili şekilde kullanılması ile ölçme değerlendirme yöntemlerinin etkin kullanımı yer almaktadır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-04-05 15:35:40
Proje Adı: Çocuk Servislerine Çizilen Görsellerin Hastalar Üzerindeki Etkisi
Bitiş Tarihi : 03.04.2019
Proje Konusu : Bireyin toplumsal duyarlılık, farkındalık, iş birliği, dayanışma, etkili iletişim ve öz değerlendirme becerilerini destekleyen ve toplumsal bilincin uygulamalı olarak kazandırıldığı bir ders olan Topluma Hizmet Uygulamaları (THU) dersi 4 yıllık Resim-iş öğretmenliği lisans programının dördüncü yılının ikinci yarıyılında yer almaktadır. Bu ders kapsamında topluma hizmete yönelik olarak Harran Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde çocuk cerrahi servisinin duvarlarının boyanması uygulamaya konulmuştur. Hastane duvarına yapılan resimlerin çocuk hastalar üzerine bırakacağı etkiler gözlemlenerek dersi alan öğrencilerin düşüncelerine yönelik çıkarımlara yer verilmiştir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-01-07 13:19:26
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (HÜBAP) : 7
Proje Adı: SmellControl: Akıllı Deprem Güvenlik Sistemi için Çok Kanallı Nanohibrit Gaz Dedektörleri
Bitiş Tarihi : 2024-10-03
Tamamlandı Tarihi :
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Devam Ediyor
Ekip : Derya EVRAN, Yasin KARACA
Anahtar Kelimeler : Nanohibrit Gaz Dedektörleri Entegre Sistemler Akıllı Deprem Güvenlik Sistemi Mini Crazyflie Drone Yapay Zeka Algoritmaları ROS İşletim Sistemi Arama Kurtarma Teknolojisi Uzay Saha Çalışmaları Afet Durumları Çevre ve Endüstriyel Güvenlik IoT (Nesnelerin İn
Proje Adı: PISA 2018'de Türkiye'nin durumunun yorumlanması: Başarılı olan dezavantajlı öğrencileri, başarısız olan dezavantajlı öğrencilerden ayıran faktörler nelerdir?
Bitiş Tarihi : 2022-12-08
Tamamlandı Tarihi : 2022-06-30
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Hayalimdeki Köy Okulu (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-07-01
Tamamlandı Tarihi : 2021-08-26
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Derya EVRAN, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Ebru KARADAĞ
Anahtar Kelimeler : Çizim Analizi, Öğrenci Çizimleri, Taşımalı Köy Okulları
Proje Adı: The Effects of Harran University on its Adjacent Society: A Study on Students' Perceptions and Economic Growth
Bitiş Tarihi : 2020-05-15
Tamamlandı Tarihi : 2019-11-25
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Akademisyenlerin Öğretimsel Niteliklerinin Geliştirilmesi (Eğitim Yoluyla Kalkınma Şemsiye Grubu)
Bitiş Tarihi : 2021-01-05
Tamamlandı Tarihi : 2021-04-05
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Bürhan AKPUNAR, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Mesut YILDIRIM, Sedat ŞEN, İbrahim YILDIRIM, Ragıp TERZİ, Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler : Akademisyen niteliği, pedagojik yeterlikler, andragojik nitelikler, didaktik beceriler, öğretimsel nitelikler
Proje Adı: TREND ANALYSIS OF TURKEY IN INTERNATIONAL EDUCATION SURVEYS: USING TIMSS AND PISA RESULTS
Bitiş Tarihi : 2019-03-10
Tamamlandı Tarihi : 2019-01-21
Proje Bilim Dalı : Eğitim Bilimleri
Proje Durum : Bitti
Ekip : Derya EVRAN
Anahtar Kelimeler :
Proje Adı: Çocuk Servislerine Çizilen Görsellerin Hastalar Üzerindeki Etkisi
Bitiş Tarihi : 2019-04-03
Tamamlandı Tarihi : 2019-05-07
Proje Bilim Dalı : Sosyal Bilimler
Proje Durum : Bitti
Ekip : Berivan EKİNCİ, Derya EVRAN, Dilara KARAKAŞ TABAK, Necla KARADAĞ, Hamza AYAYDIN
Anahtar Kelimeler : Topluma hizmet uygulamaları, sanat eğitimi, çocuk hastalar, öğretmen adayları.
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: The National Council on Measurement in Education | NCME
Başlama Tarihi :2017
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: British Educational Research Association | BERA
Başlama Tarihi :2017
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: American Educational Research Association | AERA
Başlama Tarihi :2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Başlama Tarihi :02.01.2022
Bitiş Tarihi :30.12.2022
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Güncelleme Tarihi : 2023-10-30 10:34:38